Monday, January 10, 2011

Beruk Di Luar Mahkamah Beruk - Siri 1

Rencana dengan tajuk diatas bertujuan untuk memperjelaskan pelbagai tindakan BERUK-BERUK didalam JK Penyiasat dan JK Penghakiman diluar mahkamah mereka bagi membenarkan tindakan kolot mereka terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi.

Selepas selesai JK Penghakiman bersidang selama 02 kali iaitu pada 30hb Julai 2006 dan 06hb Ogos 2006 maka JK Penghakiman telah mencadangkan kepada Majlis Mesyuarat Kebangsaan 2006/2009 (MMK06/09) untuk hukuman dilaksanakan berdasarkan peruntukkan Perlembagaan Perkara 24 berkenaan tindakkan tata-tertib terhadap AHLI iaitu merosakkan imej dan nama baik persatuan.

Seterusnya, BERUK-BERUK ini telah membawa hasil keputusan MAHKAMAH BERUK tersebut kepada Mesyuarat MMK06/09 pada 13hb Ogos 2006. Sebelum mesyuarat tersebut, pada 11hb Ogos 2006, Tuan Haji Beruk Amruddin Bin Haji Buang, Tuan Haji Dato' Beruk Md Nasir Bin Haji Md Arshahd dan Encik Balaci Kamarul Bahairani Bin Abd Latiff (ahli MMT) telah hadir ke rumah Puan Hajjah Maimunah Bt Haji Othman (Mak Teh) walaupun telah beberapa kali dihalau keluar oleh Mak Teh.

Dalam pertemuan itu, 2 ekor BERUK dan 1 seorang BALACI tersebut menangis teresak-esak menyatakan kononnya mereka sedang mengendalikan Siasatan Dalaman PSSCUHM untuk menyelesaikan secara baik dan tertutup demi menjaga maruah YM Sheikh Radzi Hanafi dan Keluarga Mak Teh itu sendiri.

Apabila mesyuarat MMK06/09 pada 13hb Ogos 2006 tersebut, Pengerusi mesyuarat ketika itu iaitu Tuan Haji Dato' Beruk Md Nasir Bin Md Arshad (Beruk JK Penghakiman) telah memulakan Ucapan Aluan Pengerusi dengan membuat sindiran kepada saya dengan menyatakan kekecewaan beliau terhadap seorang ahli MMK yang bertindak mengeluarkan surat serta menyebarkannya kepada semua ahli. Beliau khuatir surat-surat yang dikeluarkan tersebut akan jatuh ke tangan orang luar yang tidak berkaitan dengan PSSCUHM.

Selepas habis Ucapan Aluan Pengerusi tersebut, saya terus memulakan kata-kata saya dengan mengatakan bahawa individu yang dimaksudkan oleh Dato' Beruk Md Nasir tersebut adalah saya. Mengapa tidak terus tujukan ucapan tersebut kepada saya kerana saya telah mengeluarkan surat-surat tersebut atas nama saya sendiri dan jawatan saya. Saya tidak berselindung dalam menyatakan perkara yang benar berbanding terdapat beberapa orang dikalangan ahli MMK yang telah mempengaruhi ahli-ahli secara senyap. Dato' Beruk menyampuk menanyakan siapa yang saya maksudkan?

Saya menegaskan salah seorangnya adalah KHALID CINA, dimana beliau telah menghantar beberapa SMS kepada Encik Shafri Shafie (ketika itu Bendahari Cawangan Kedah) dan saya mempunyai keterangan bertulis dan ditandatangani sendiri oleh Encik Shafri Shafie. Ketika ini saya melihat KHALID CINA tunduk kemaluan. Saya juga mempunyai Surat Aduan berkaitan salah guna kuasa ahli-ahli JK Penyiasat dan JK Penghakiman dalam mempengaruhi ahli-ahli dengan menyatakan bahawa YM Sheikh Radzi Hanafi bersalah dalam melakukan fitnah yang dituduh. Perihal tersebut mula dilakukan ketika JK Penyiasat dan JK Penghakiman belum lagi memulakan amanah mereka. Saya mempunyai bukti-bukti dan saksi-saksi yang sedia tampil untuk mengesahkan perkara tersebut. Respon daripada Dato' Beruk Md Nasir adalah itu semua HEAR SAY.

Seterusnya, JK Penyiasat dan JK Penghakiman telah membuat pembentangannya oleh Encik Beruk Md Daus Bin Sutan (Beruk JK Penyiasat) dan Tuan Haji Beruk Che Yusof Bin Che Mat (Beruk JK Penghakiman). Sejurus habis pembentangan, saya telah berpeluang berbahas dengan Encik Beruk Ramlee Bin Abdul Rahman (Beruk JK Penghakiman) berhubung cadangan hukuman terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi berdasarkan peruntukkan Perlembagaan Perkara 24 (atas kapasiti sebagai ahli) sedangkan saya mempertikaikannya bahawa YM Sheikh Radzi Hanafi sepatutnya diperbincangkan melalui peruntukkan Perlembagaan Perkara 23 (atas kapisiti Penjawat Jawatan) kerana beliau adalah Presiden ketika itu.

Setelah Encik Beruk Ramlee Bin Abdul Rahman gagal dalam perbahasan tersebut, beliau telah merujuk kepada PENCIPTA PERLEMBAGAAN PSSCUHM iaitu Tuan Haji Beruk Amruddin Bin Haji Buang (Beruk JK Penghakiman). BERUK ini telah memulakan ucapan beliau seperti lazimnya dengan AIRMATA MUNAFIK dengan mengatakan bahawa sebagai Penjawat Jawatan, beliau juga seorang AHLI persatuan, maka peruntukkan Perlembagaan 24 tersebut boleh digunapakai.

Selepas itu, Tuan Haji Yusaini Bin Haji Sidek, Encik Mohd Azhar Bin Haji Mohd Ali (ahli JK Penyiasat merangkap Ketua Perhubungan Seranta ketika itu), Tuan Haji Abu Hamid Bin Haji Na'aman (ahli MMT) dan Encik Aminuddin Bin Haji Dahlan telah turut mempertikaikan perihal Siasatan Dalaman PSSCUHM dan memohon pihak MMK06/09 meneliti dan memperincikan aduan yang dilakukan oleh saya kerana sebarang keputusan MMK06/09 akan memberikan impak yang besar kepada persatuan dan perihal aib seorang Islam. Malangnya, Dato' Beruk Md Nasir sebagai Pengerusi tersebut telah memekakkan telingan beliau dengan menyatakan bahawa berdasarkan GERAK HATI KECIL beliau sememangnya YM Sheikh Radzi Hanafi telah melakukan perkara seperti didakwa.

Oleh kerana saya tidak berpuashati dengan tindakkan yang dilakukan oleh JK Penyiasat dan JK Penghakiman serta MMK06/09, maka saya telah meletakkan jawatan tepat jam 01.29 petang dan bangun meninggalkan mesyuarat. Kemudiannya, Tuan Haji Yusaini Bin Haji Sidek, Encik Mohd Azhar Bin Haji Mohd Ali, Encik Aminuddin Bin Haji Dahlan, Encik Suhaimi Bin Saat dan Tuan Haji Saifol Bin Haji Abd Murad telah meninggalkan mesyuarat. Mesyuarat tersebut telah diteruskan dengan keputusan menjatuhkan hukuman terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi berdasarkan Peraturan 24, Perlembagaan PSSCUHM. Seramai 12 orang ahli MMK telah bersetuju, 1 orang tidak bersetuju (Tuan Haji Abu Hamid Bin Haji Na'aman) dan 6 orang tidak mengundi (kerana telah keluar daripada mesyuarat).

Mesyuarat MMK tersebut turut membuat keputusan MENANGGUHKAN program Wajadiri yang dirancang penganjurannya oleh PSSCUHM Universiti Putra Malaysia. Pelbagai halangan dan gangguan dilakukan oleh pihak MMK ini demi menggagalkan Wajadiri tersebut tetapi atas berkat GURU, Wajadiri tersebut berjaya dilaksanakan dengan kehadiran sekitar 3,000 orang dari seluruh Malaysia yang telah menyokong dan akan mempertahankan fitnah terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi.

Pada sebelah malam 13hb Ogos 2006, terdapat beberapa EKOR daripada Penyiasat dan Hakim Mahkamah Beruk telah hadir ke rumah Mak Teh untuk Majlis Tahlil Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad yang ke 20 tahun (lazimnya majlis tahlil tersebut akan dianjurkan oleh pihak persatuan). Seekor daripadanya iaitu Tuan Haji Beruk Che Yusof Bin Che Mat telah dimarahi dan dimaki oleh Mak Teh kerana kebiadapan beliau berhubung tindakan persatuan terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi. Selepas majlis tahlil tersebut, turut diberitakan oleh Tuan Haji Zaki Bin Haji Ahmad dan isteri beliau bahawa di Restoran Syed, Taman Permata, kelihatan Encik Beruk Md Daud Bin Sutan (Setiausaha JK Penyiasat), Encik Abd Azman Bin Johan dan beberapa individu lain sedang berbual sambil bergelak ketawa. Mungkin mereka sedang meraikan kejayaan mereka memfitnah dan mengaibkan YM Sheikh Radzi Hanafi iaitu Guru mereka sendiri.

Ulasan Saya:-

Tarikh 13hb Ogos 2006 tersebut sengaja dipilih oleh 'arkitek' Siasatan Dalaman PSSCUHM ini sebagai satu 'sindiran' tidak terus terhadap keluarga Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi. Banyak lagi 'tarikh' sindiran yang dipilih sepanjang proses Siasatan Dalaman ini diadakan diantaranya adalah 13hb Mei 2006 (Cawangan Negeri dipanggil ke Kuala Lumpur untuk taklimat berkaitan fitnah), 03hb Ogos 2006 (sepatutnya JK Penghakiman bersidang tetapi dibatalkan kerana ketidakhadiran Encik Zainul Abidin Bin Haji Hanafi ke majlis Sambutan Ulangtahun Kelahiran YM Sheikh Radzi Hanafi di Kelab Century Paradise, Taman Melawati).

Pemilihan tarikh-tarikh ini telah dirancang lebih awal oleh 'arkitek' Siasatan Dalaman dimana didalam pertemuan diantara Encik Abd Azman Bin Johan, Encik Asnawi Bin Ahmad dan Encik Abd Halim Bin Abd Hamid (YDP Negeri Sembilan) pada 18hb Jun 2006, Encik Abd Azman Bin Johan berkeyakinan bahawa YM Sheikh Radzi Hanafi akan 'jatuh' dan akan pulang ke Johor Bahru pada tarikh-tarikh tertentu dan turut disebut tarikh-tarikh tersebut.

Apakan daya, perancangan mereka tidak sehebat perancangan Allah swt dimana YM Sheikh Radzi Hanafi tidak jatuh-jatuh daripada Penghormatan beliau sebagai GURU mahupun PRESIDEN sehingga ke hari ini malah terus 'naik' dan akan terus 'tinggi' meninggalkan BERUK-BERUK tersebut yang sekadar berpaut didahan pokok yang lemah akar tunjangnya. Hanya menanti masa untuk rebah dan tersungkur dibumi sendiri. Tersembam dicelahan kangkang betina-betina durjana pujaan dan sembahan mereka sendiri.

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

39 comments:

  1. Abg Amin,

    Tersembam dicelahan kangkang betina-betina durjana pujaan dan sembahan mereka sendiri.

    Bravo!!!
    Ayat yang menarik Abg Amin. Tepat dan Mantop...

    ReplyDelete
  2. Amatlah HINA dan LAKNAT koloni beruk2 JK Penyiasat, JK Penghakiman, MMK dan MMT yg telah rancang, subahat bersengkongkol mereliasasikan FITNAH ciptaan utk jatuhkan Tuan Sheikh dan khianat perjuangan suci almarhum Ustaz Hanafi.

    Ternyata beruk2 inilah yg sebenarnya telah MEROSAKKAN IMEJ dan NAMA BAIK PERSATUAN serta khianat perjuangan almarhum.

    Pendukong 21

    ReplyDelete
  3. best guru cabul pegang tetek tuuu..ada faham sendiri bagitau.

    ReplyDelete
  4. cisssssss..jahat & keji sungguh..semua beruk2 tersebut!!! sudah jatuh ke martabat sehina-hina makhluk kerana memfitnah tidak tentu haluan !!
    akan tetapi apa perlu bimbang, walau apapun tindakan jahat yg dilakukan terhadap Tuan Syeikh, percayalah Allah lebih Berkuasa.Tidak ke mana beruk2 ini semua.. tenggelam dalam dosa2 fitnah mereka.Hati pun sudah hitam spt arang.

    saya suka ~ayat ini ~ sehingga ke hari ini malah terus 'naik' dan akan terus 'tinggi' meninggalkan BERUK-BERUK tersebut yang sekadar berpaut didahan pokok yang lemah akar tunjangnya. Hanya menanti masa untuk rebah dan tersungkur dibumi sendiri. Tersembam dicelahan kangkang betina-betina durjana pujaan dan sembahan mereka sendiri.
    ~ Amat benar ulasan ini ~

    Teruskan berkarya Tuan Amin..hingga keadilan memenuhi SEGENAP RUANG~~ :)

    I Follow :)

    ReplyDelete
  5. beruk2..
    Amatlah HINA dan LAKNAT koloni beruk2 JK Penyiasat, JK Penghakiman, MMK dan MMT..
    awat laaa hampa ni keji sgt nah..
    akai kurang tang mana pun ak xtau..kepelikan sggh..awat hati penuh kotoq..hampa ni btl la xtau halal haram,dosa pahala..keji2..laknat tul la hampa ni..betapa hitam laa hati hampa ni..hampa ni la sbnryer perosak bangsa,perosak manusia,perosak agama..hampa mmg dasar keturunn YAHUD*..tp ak xtau dr susur galur mana..ish3..aku pun dah bosan la wehhh..mcm musibat..TUHAN tu MAHA ADIL..Hampa btoubat la slagi nyawa dkandung badan..sudah2 la 2 dok fitnah..umoq hampa tu mnkin dok mningkat,bkn nya mnkn dok bkurang..rambut btambah putih,kulit makin kedut..hampa ni xpikir ka kalu esk2 nak mati nnti..ikut hampa la dgn kejahilan hampa masing2..akai suma padai2..kerja besaq,pangkat tinggi2 tp bingai sampai ke lerrr..hampa tuggu laa saat hampa terima 'bayaran' atas semua kekejian yg hampa dok wat fitnah pd YM & keluarga..slagi ade ruang,slagi ade mase,insaf lahhh..dasar kejiiiiiii..nauzubillah..jauhkan lah kami semua dr hati yg keji...astafirullahalazim..

    Amatlah HINA dan LAKNAT koloni beruk2 JK Penyiasat, JK Penghakiman, MMK dan MMT yg telah rancang, subahat bersengkongkol mereliasasikan FITNAH ciptaan utk jatuhkan Tuan Sheikh dan khianat perjuangan suci almarhum Ustaz Hanafi...

    ..fida..

    ReplyDelete
  6. Salam Tuan Amin, seperti biasa entry yang cukup menarik.

    Cuma mungkin kurang sesuai ayat berikut...

    "..... dan akan mempertahankan fitnah terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi."

    Mungkin yang sesuai,

    "dan akan mempertahankan YM Sheikh Radzi Hanafi dari fitnah beruk munafik."

    Just my 2cent.

    nor

    ReplyDelete
  7. satu je ayat terpacul bila baca artikel tentang perancangan beruk2 ni..

    DIORANG NI MEMANG GAMPANG!

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  8. Harimau memang gemar makan daging beruk..

    -HARIMAU SYEIKH RADHI-

    ReplyDelete
  9. Tahniah pada mereka yang menegakkan kebenaran..Kemungkaran dimulai oleh GURU cabul..Insaflah kamu...selagi nyawa di kandung badan..jangan sampai perkara yang dituduh tu..terkena pada batang tubuh sendiri..mana tau..guru Cabul teringin nak rasa tetek saudara kamu pulak.

    ReplyDelete
  10. Betul tu Insaflah, taubatlah wahai beruk2 pengikut setia otai akademi & 3A..Selagi kamu masih bernafas.Jika tidak, tragedi al-tandasi akan berulang....insaflah ..insaflah..jgn mencarut di sini

    ReplyDelete
  11. Tahniah pada mereka yang menegakkan kebenaran..Kemungkaran dimulai oleh GURU cabul..Insaflah kamu...selagi nyawa di kandung badan..jangan sampai perkara yang dituduh tu..terkena pada batang tubuh sendiri..mana tau..guru Cabul teringin nak rasa tetek saudara kamu pulak.

    Jawapan:
    Puan, Kemungkaran sebenarnya dimulai oleh mereka2 yg khianat dan menaburkan fitnah terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi dan dikuatkan pula sokongan oleh orang2 yang seperti puan..
    Insaflah puan selagi nyawa di kandung badan... jgn la fitnah yg di lemparkan pihak puan akan memakan diri...

    ReplyDelete
  12. Dia orang ni suka pilih no.13 yer. Bukan ke no.13 ni no agen-agen dajal..... ha ha. Mungkin kebetulan terikut jalan2 dajal

    KLS, serdang

    ReplyDelete
  13. saya ade terbace satu majalah..
    didalamnya ada satu kuiz, bertanye nama sebenar Abu Jahal..
    Jawapannya: Amru bin Hashim.

    ReplyDelete
  14. Sumber: http://geopractice.wordpress.com/2008/08/23/abu-jahal

    ABU JAHAL

    Kita sering mendengar nama dua Abu dalam sejarah awal Islam – Abu Lahab dan Abu Jahal. Kisah Abu Lahab ramai yang mengingatinya hinggakan termaktub dalam Al-Quran melalui Surah al-Lahab. Tetapi mengenai Abu Jahal mungkin tak banyak yang diketahui melainkan sebagai salah seoarang pembesar Quraisy yang kuat tentangannya terhadap dakwah Nabi Muhammad SAW.

    Kalau kita menyelak-nyelak ensiklopedia di perpustakaan pastinya ditemui banyak entri mengenai individu yang hidup pada zaman awal Islam. Termasuklah individu seperti Abu Jahal. Kita harus menyemak di mana entri tersebut diletakkan kerana dalam ensiklopedia Barat namanya dieja sebagai Abu Djahal.

    Menurut sebuah ensiklopedia (Encyclopaedia of Islam – terbitan Brill) nama sebenar Abu Jahal ialah ABUL-HAKAM AMR BIN HISHAM BIN AL-MUGHIRAH. Beliau berketurunan Quraisy dari Banu Makhzum dan dilahirkan pada 570 M. Bermakna sama dengan tahun kelahiran Nabi Muhammad SAW. Ibunya bernama Asma binti Mukharriba dan memeluk Islam serta hayatnya hingga ke tahun 13H/635M.

    Abu Jahal merupakan tokoh yang mengetuai Bani Makhzum menggantikan al-Walid bin al-Mughira. Beliau meninggal dunia dalam Perang Badar. Selepas kematiannya pimpinan Bani Makhzum diambil oleh Safwan bin Umayya dan kemudiannya oleh Suhail bin Amir. Selepas itu diambil alih pula oleh anak Abu Jahal sendiri iaitu Ikrima bin Abu Jahal.

    ReplyDelete
  15. Sumber: http://aki2004.wordpress.com/2009/10/26/neraka-buat-abu-lahab-ummu-jamil

    NERAKA BUAT ABU LAHAB, UMMU JAMIL

    Susunan SITI AINIZA KAMSARI

    PADA suatu masa di Kota Mekah, di satu kawasan yang dikenali Shafa yang tidak berapa jauh dari Kaabah, tinggal sepasang suami isteri di sebuah rumah yang sentiasa dihias cantik dan lebih mewah berbanding jiran-jirannya yang lain.

    Namun rumah pasangan ini sentiasa tertutup pintu dan tingkapnya yang memberikan gambaran penghuninya mempunyai sifat dengki, tamak haloba, sombong dan egoistik.

    Pasangan suami isteri itu tidak lain tidak bukan ialah Abu Lahab dan isterinya, Ummu Jamil.

    Nama sebenar Abu Lahab ialah ABDUL UZZA, putra tokoh Quraisy yang disegani, Abdul Mutalib yang juga saudara tokoh-tokoh yang disegani di kalangan kaum itu iaitu Abdullah, Abu Talib dan Abbas.

    Baca seterusnya di http://aki2004.wordpress.com/2009/10/26/neraka-buat-abu-lahab-ummu-jamil

    ReplyDelete
  16. Anonymous said...
    Tahniah pada mereka yang menegakkan kebenaran..Kemungkaran dimulai oleh GURU cabul..Insaflah kamu...selagi nyawa di kandung badan..jangan sampai perkara yang dituduh tu..terkena pada batang tubuh sendiri..mana tau..guru Cabul teringin nak rasa tetek saudara kamu pulak.
    January 10, 2011 4:15 PM

    Boleh saya berkenalan dengan yang memberi komen ini?

    Saiful Ikram Selamat
    016-3061438

    ReplyDelete
  17. Anonymous said...
    best guru cabul pegang tetek tuuu..ada faham sendiri bagitau.
    January 10, 2011 8:34 AM

    Ynag ini pun saya nak kenal gak .. jom lah kita minum kopi ker teh ker .. boleh awak cerita lagi hal tu kat saya .. nak sangat saya dengar cerita hal cabul tu .. hehehehe .. tel saya anytime boleh jumpa mana-mana saya datang

    Saiful Ikram Selamat
    016-3061438

    ReplyDelete
  18. Saiful G..jom minum teh.bile free.datang sg isap pahang...boleh ajar maksud perkataan cabul..berkhalawat....tak reti tak faham...itupun klu reti bahasa..

    ReplyDelete
  19. kpd Anon 8.24am 11 jan 2011

    hang dah contact terus kat enche' saiful tu? kalau kecut nak call..sms la...& kalau nak call..pastikan jgn plak set no tu 'private number'..

    kalau taknak juga..tinggalkan no hang yg tepat & nama betul..InsyaAllah enche' saiful & ramai lagi sudi contact hang..

    SN
    ~ex-SAS Bdr Tun Razak, KL 9195~

    ReplyDelete
  20. stakat jemput xda nama kambing pn berani ajak minum...apa ke bangang la mamat sekoq ni..ni la salah 1 contoh sembang gebang...kat sini cakp berapi tp kalau luar hidup segan mati xmau...
    abg epul depa xkn berani punya la...depa berani sembang gebang je...


    shahrain melaka

    ReplyDelete
  21. salam tuan tuan,

    perhatikan halus halus racun racun yang di tabur oleh pihak akademi.

    jangan sampai meracuni diri.

    berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. contohi ketenangan YM MRH.

    YM MRH bukan hanya mengajar jasmani, tetapi juga rohani.

    dan ketenangan YM MRH dalam menghadapi dugaan ialah pengisian untuk rohani kita.

    YM MRH pernah suatu ketika berpesan kepada saya:

    "semoga terus bersama"

    saya jawap:

    "insyaAllah"

    dan sekarang saya ingin menambah di sini:

    "insyaAllah saya akan tetap bersama YM MRH, biar berjuta tohmahan yang datang dan saya yakin YM sebagai guru saya".

    semoga bermanfaat untuk semua, termasuk pihak akademi.

    ReplyDelete
  22. Ajaran rohani..guru cabul...Tahi kucing..yg ikut bodoh mcm lembu

    ReplyDelete
  23. salam tuan tuan,

    lihat racun yang di tabur. dan racun ini yang kita cukup kenal murahnya.

    semurah dakwaan saudara gugat yang mendakwa macam2 tapi bila di gertak sikit supaya diberi hujahan untuk menyokong dakwaan maka bertaburan lari berpusing-pusing menyelamatkan diri. sekarang dengan tulisannya yang agak "polite" lagi "halus", tapi agendanya masih sama.

    begitu juga murahnya dakwaan pihak akademi secara keseluruhannya. dakwa membawa "kebenaran", tapi bila di pelawa berdebat supaya dapat ditunjukkan "kebenaran" yang dibawa, hampir separuh bulan masih belum berjawap pelawaan tersebut.

    ada yang "sedikit" berani "ter"ajak try. tapi terkandas juga.

    jadinya personally, saya kasihan jugak la melihatkan karenah2 yang begini.

    bagaikan si khinzir yang menyondol nyondol di tengah hutan. sesat dan tak tentu hala tuju kebenarannya.

    tapi sekurang-kurangnya khinzir tu memang itu lumrahnya.

    yang sekarang ni ada manusia (pihak dan pengikut akademi) cuba2 nak jadi khinzir yang menyondol nyondol tak tentu hala ni la dia tragedi besarnya.

    ReplyDelete
  24. Puak akademi ni dh panas punggung dh ni... tu yg ckp merapu tu...

    ReplyDelete
  25. (Anonymous said...
    ...Tahi kucing..yg ikut bodoh mcm lembu
    January 11, 2011 5:02 PM)

    Sape bodoh bengap bahlol mcm baghal mcm keldai, xpakai akal anugerah Tuhan????

    tentulah ko serta konco Anon2 akademi bacul dan para pengkianat. MAHKAMAH Ampang dah sah buat keputusan meLEPASKAN Tuan Sheikh dari pertuduhan xde bukti/ciptaan tanpa dipanggil beladiri sbb pertuduhan itu adalah FITNAH.


    Zulkople

    ReplyDelete
  26. Hahaha.. selalunya komen puak al -Tandasi paling atas.. skrg bawaaaah skit... samapai celah kangkang! hahaha

    ReplyDelete
  27. Anonymous said...
    Saiful G..jom minum teh.bile free.datang sg isap pahang...boleh ajar maksud perkataan cabul..berkhalawat....tak reti tak faham...itupun klu reti bahasa..
    January 11, 2011 8:24 AM

    Puan Anon.. sg isap pahang kat mana ?? ada no tel tak?

    SaifulG

    ReplyDelete
  28. Sg Isap tu kat Kuantan rupanya.. ada kelas kat sana ker.. oklah insyallah kalau takder aral aku check bila time korang training .. aku nak gi jengok minum teh .. boleh tau sapa yang aku boleh refer ??

    saifulG

    ReplyDelete
  29. Bukan sg Isap pahang tp nk ISAP batang kot!! Depa yg ada tracked record ISAP batang tu ramai ada kat puak al-Tandasi..ada sape ingat bole bagi nama2 tukang Isap tuuuu??

    ReplyDelete
  30. bodoh tak taau..sg isap pahang..nak mampus agaknya

    ReplyDelete
  31. bab isap tuuu..tanya GURU CABUL al qodi..pakar tu..nak rasa jumpa pak syaitan tuu yeee. FULL STOP

    ReplyDelete
  32. Full stop? cabul? kodi? tak sudah2 buat fitnah..tak sedar2 ... semua..mangkuk2 tandas nih!!

    ReplyDelete
  33. harimau (konon) bodoh..takde taring..pakai gigi palsu kekekke

    ReplyDelete
  34. celah kangkang...guru cabul suka tuuu..meleleh air liur.tengok mulut tuuu..ada faham ke..belajar yeee

    ReplyDelete
  35. muka saiful G...ego, akal pendek termasuk BODOH tak sudah2..lebih teruk drp lembu sapi

    ReplyDelete
  36. PENGUMUMAN KHAS

    3AM & KETURUNANNYA SERTA PENGIKUT

    DAYUS & BACUL

    ReplyDelete
  37. Anon yg komen berturut2 (8:30, 8:32, 8:33) ni orang yang sama ke? Sianlah hai puak akademi ni.Jangankan ahli, Jangankan Jurulatih Tahap Gaban 123,nak hantar BARUA komen kat blog pun dah tak ramai? Sian kat puak hangpa ni.Hidup Segan,Mati Tak Mahu. Akademi bakal dilanda masalah kepupusan.Aku harap ahli akademi boleh dikategorikan HAIWAN TERANCAM oleh Perhilitan dan dirizabkan dalam Taman2 Negara yg ada kat Malaysia kita ni.

    Jangan Marah AAA.Hangpa Spesis Terancam.

    ReplyDelete
  38. Serupalah layan bebudak jadi mcm bebudak...
    Layan Org Gila, mcm Org Gila..
    Layan Org yg mngeluarkan Pkataan Beruk,
    Pun sama gak mcm Layan Org2 kat ats tu jga..
    Tak ada TeLur..
    Jk nak tau KeBenaran bukan susah,
    Duduk BerBincang.
    Maki memaki, bukan boleh selesai masalah,
    Duduk dgn Lapang Dada, baru jumpa punca!
    Duduk berBincang, tak akan Pincang!
    Duduk berMuzakarah, tak akan Marah!
    Sbb Puncanya adalah MUDAH!

    ReplyDelete