Wednesday, October 13, 2010

Fitnah Terhadap YM Tuan Sheikh

Pada 14/10/2010 (Khamis), jam 02.00pm, tuduhan fitnah terhadap YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi akan dibicarakan dihadapan Majistrate, di Mahkamah Ampang (bangunan MPAJ), Pandan Indah, Selangor. Saksi yang akan dipanggil merupakan saksi terakhir pihak pendakwa iaitu seorang pegawai polis penyiasat. Saya menyeru kepada Pendokong Hakiki untuk bersama-sama memberikan sokongan moral kepada YM Tuan Sheikh kita pada perbicaraan tersebut.

5 comments:

  1. peristiwa mencabul kehormatan ini berlaku sepertimana pengakuan yang dibuat oleh Mad Radhi. Boleh kah kes ini dikatakan fitnah? Bagaimana nak dikatakan fitnah lagi kalau peristiwa mencabul ini benar-benar berlaku!
    SAPE suruh masuk umah...sape pegang Tuuu.

    peristiwa memegang buah dada ini telah berlaku berdasarkan pengakuan Mad Radhi sendiri dalam cabul.
    guru tu..mengaku dalam siasatan dulu..
    boleh pegang ke TUUU..best tak che mad

    ReplyDelete
  2. Tuan/Puan Di Atas > Kesian tuan/puan suka mendengar cerita orang. Nanti saya cerita lagi ye. Banyak rencana yang belum dikeluarkan. Tentang tuan/puan pun ada seperti yang diceritakan dalam Surah Al-Lahab mengenai tuan/puan. Nanti saya akan kupaskan rencana tersebut.

    ReplyDelete
  3. berita tergempar ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pada 2 Nov 2010, jam 830am, seekor guru harimau belantara yg didapati mencabul atas hadir ke mahkamah...harimau belantara ini khabarnya telah sihat..berkemungkinan akan mencabul lg..

    para pendokong hakiki akan turun semua memberi sokongan moral kepada GURU CABUL KITA..kita akan turun dan buat macam BERUK-BERUK di jalan raya..(polis kata jangan)

    AMIN YANG akan cuba jadi hero di jalan raya..AMIN YANG akan buat macam BERUK - BERUK di jalan raya..(polis kata jangan)

    Perdokong hakiki semua...
    KITA JUMPA, KITA LAWAN, DAN KITA AKAN BUAT MACAM BERUK - BERUK DI JALAN RAYA..(polis kata jangan)

    harimau belantara ckp (sy pantang dicabar)...
    harimau belantara gila kuasa..SEPANJANG MASA..!!!

    - pendokong hakiki mat kodi -

    ReplyDelete
  4. Kepada Pendokong hakiki mat kodi - Adalah lebih baik memiliki wajah yang hodoh dari lidah yang hodoh kerana wajah yang hodoh tidak mungkin boleh menyakiti hati orang lain tetapi lidah yang hodoh boleh mengeluarkan kata kata yang menjijikan.....

    ReplyDelete
  5. Kesian tuan/puan suka mendengar cerita guru cabul dan pk. Nanti saya cerita lagi ye..tengok bukti2 dalam gugat atau rujuk badan2 yang berkaitan dengan bukti. Banyak penipuan yang dikeluarkan..oleh GURU CABUL termasuk tentang tuan/puan.

    ReplyDelete