Saturday, October 16, 2010

Perbicaraan Kes Injuksi Terhadap YM Tuan Sheikh

Pada 18 dan 19 Oktober 2010 (Isnin dan Selasa) ini akan dibicarakan Saman Injuksi daripada pihak PSSCUHM terhadap YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi daripada bertindak mewakili persatuan sebagai Presiden / Guru Utama.

Kepada Pendokong Hakiki yang berkelapangan, bolehlah sama menghadiri perbicaraan di Mahkamah Rayuan Kuasa-kuasa Khas 2, yang terletak di Jalan Duta, Kuala Lumpur. Perbicaraan dijangka akan mula dijalankan pada jam 10.00 pagi.

12 comments:

  1. Terima kasih kerana update berita semasa kes nih.
    Saya dengar YM Tn Syeikh MC, x dpt hadir ke court hari ni?
    YM Tn Syeikh sakit apa? Semoga YM Tn Syeikh akan cepat semboh

    ReplyDelete
  2. Benar tuan/puan. YM Tuan Sheikh MC dan tidak dapat hadir ke mahkamah pada 18&19 Okt 2010 kerana batuk yang agak teruk dan tekanan darah naik. Alhamdulillah, kesihatan beliau semakin baik dan insya Allah, beliau akan hadir di mahkamah pada 22hb Okt 2010 (Jumaat), jam 03.00pm. Jumpa disana ye tuan/puan.

    ReplyDelete
  3. Tapi dia sihat sahaja masa 10/10/10

    ReplyDelete
  4. Apakah jaminan sihat pada 10/10/10 maka akan sihat juga pada 11/10/10? Saya yakin tidak ada seorang doktor ataupun bomoh didunia ini akan dapat memberikan jaminan. Bukankah ianya kuasa Allah swt. Harap menjawab soalan tuan/puan yang berkenaan. Moga Allah swt memberikan kesihatan yang baik kepada tuan/puan yang tidak jelas.

    ReplyDelete
  5. kesiannya....sakit ye...dah minta ampun maaf ke

    ReplyDelete
  6. Tuan,

    Says doakan agar YM Tuan Guru~ YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi akan cepat sembuh seperti sediakala.

    ReplyDelete
  7. minum air daun hempedu bumi..
    bole turunkan tekanan darah..

    ReplyDelete
  8. tengoklah..sakit dari Allah ke atau sakit atas perbuatan sendiri

    ReplyDelete
  9. tengoklah sepuas hatimu..

    ReplyDelete
  10. berita tergempar ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pada 2 Nov 2010, jam 830am, seekor guru harimau belantara yg didapati mencabul atas hadir ke mahkamah...harimau belantara ini khabarnya telah sihat..berkemungkinan akan mencabul lg..

    para pendokong hakiki akan turun semua memberi sokongan moral kepada GURU CABUL KITA..kita akan turun dan buat macam BERUK-BERUK di jalan raya..(polis kata jangan)

    AMIN YANG akan cuba jadi hero di jalan raya..AMIN YANG akan buat macam BERUK - BERUK di jalan raya..(polis kata jangan)

    Perdokong hakiki semua...
    KITA JUMPA, KITA LAWAN, DAN KITA AKAN BUAT MACAM BERUK - BERUK DI JALAN RAYA..(polis kata jangan)

    harimau belantara ckp (sy pantang dicabar)...
    harimau belantara gila kuasa..SEPANJANG MASA..!!!

    - pendokong hakiki mat kodi -

    ReplyDelete
  11. Kepada Pendokong hakiki mat kodi - Adalah lebih baik memiliki wajah yang hodoh dari lidah yang hodoh kerana wajah yang hodoh tidak mungkin boleh menyakiti hati orang lain tetapi lidah yang hodoh boleh mengeluarkan kata kata yang menjijikan.....

    ReplyDelete
  12. Apakah jaminan sihat pada 10/10/10 maka akan sihat juga pada 11/10/10? bercakap bohong akan dapat memberikan jaminan termasuk dapat kuasa ,pangkat, harta,cabul dapat jugak. Bukankah ianya kuasa Allah swt...TAPI perbuatan dr GURU CABUL Harap menjawab soalan tuan/puan yang berkenaan. Moga Allah swt memberikan kesihatan yang baik kepada tuan/puan yang tidak jelas

    ReplyDelete