Tuesday, October 26, 2010

Scoreboard La Pulak!

Banyak hati-hati yang belum terubat dengan kejayaan 10.10.10, sekali lagi hati-hati ini merasa terguris nyilu melihat YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi, segak bergaya, petah berbicara dalam rancangan Scoreboard di TV3, jam 12.30am, 26/10/2010. YM Tuan Sheikh memperjelaskan beberapa isu penting khususnya berkenaan konsep Mengenang Jasa. YM Tuan Sheikh turut ditemani oleh Encik Mohd Azhar Bin Mohd Ali, Pengerusi Program Cabaran 1 Dalam 10,000 bersempena Kempen Jom Silat, anjuran Silat Cekak Ustaz Hanafi. YM Tuan Sheikh telah diiringi oleh Pendokong Hakiki seramai lebih kurang 20 orang dalam memberikan sokongan moral kepada beliau dan Encik Mohd Azhar. Terima kasih kepada Team Scoreboard dan TV3.

29 comments:

  1. Salam Tuan,

    kalau tuan tidak keberatan, mintak izin tuan untuk uploadkan di facebook, agar kawan kawan yg terlepas,dapat juga melihatnya.

    effuan

    ReplyDelete
  2. Effuan > Maaf tuan, saya tak berapa pandai hal-hal FB ni...hehehe.. Nanti adalah Pendokong Hakiki yang akan upload. Sabar ye.

    ReplyDelete
  3. salam tuan2,

    maaf mencelah...
    catchup tv kt www.tv3.com mungkin dh ada.. :]

    ReplyDelete
  4. sejukk masuk blog ni... bahasa2 dijaga... x panas mcm blog sebelah tu.... bahasa nya masyaALLAH......... istighfar2....

    ReplyDelete
  5. bahasa ..org nak minta simpati..supaya GURU CABUL dihormati kekekkekke

    ReplyDelete
  6. bahasa ..org nak minta simpati..supaya GURU CABUL dihormati kekekkekke

    [kekekeke....... oooooooo... hbs tu yg Rasulullah ajar umatnya jaga lisan tu sbb nk mintak simpati la eh?? kekekekekeke]

    ReplyDelete
  7. masuk scoreboard tu guna nama persatuan apa....takkan nak bohong lagi.

    ReplyDelete
  8. tengok!!! dah 2 ekor anji*g menyalak & sawan.. hahaha... apa lagi. saman jer laa.. hahaha

    ReplyDelete
  9. Tuan Amin,

    Tahniah..Terima kasih atas kesudian Tuan berkongsi info dgn kami.

    Saya suka rancangan tsb. Apabila disiarkan kembali aksi2 kesemua pesilat yg terlibat di Dataran Merdeka, terkenang kembali detik itu & semangat C1D 10K itu spt menerjah kembali ke dlm sanubari.(Hanya Allah sahaja yg tahu bgmana perasaan kesemua kami yg berada disitu - aman & tenteram rasanya).

    Mentelah lagi YM Tuan Guru menjawab soalan2 yg dikemukakan dgn tenang,lancar & teratur.Begitu juga saudara Mohd Azhar yg kelihatan "cool".

    Semoga usaha Tuan-Tuan akan dipermudahkan OlehNYA serta diberkati dunia akhirat.

    Moga yang baik-baik utk kita semua sampailah ke destinasi seterusnya.

    HIDUP SCH ..
    HIDUP YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi..

    ReplyDelete
  10. Aikk xdijemput tp dh menyalak ker?, jom 1 dlm 10 org(tu pon blom tentu ada seramai itu) uhuhu...

    ReplyDelete
  11. biasa la, perangai anjing, mmg mcm tu, umpama anjing menyalak bukit, anjing dan bayang-bayang, byk benor sifat buruk anjing ni sebnor nye. kekeke..

    ReplyDelete
  12. tahniah kepada YM Tuan Guru kita,

    dlm masa yg sama KITA semua ni wajar berwaspada..jgn mudah terlajak bicara & tingkahlaku..puak sana mmg tunggu masa saja manipulasi apa saja yg mereka dengar & lihat..

    jadi AWAS..mari buktikan kita bukan mcm tu!

    ReplyDelete
  13. Apabila melihat YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi menjawab soalan interview di scoreboard semalam, memang terserlah cara kepimpinannya, ketenangannya serta kesediaannya.. berbanding melihat manusia belah sana punya pemimpin jawab soalan di rancangan yang sama... masyaallah... sendiri tgk sendiri compare hahaha

    ~cat lover~

    ReplyDelete
  14. cat lover<

    Sendiri mau ingat...nasib baik buat text, klu idak xberjawab ler die...ehehe

    ReplyDelete
  15. cat lover<

    Sendiri mau ingat...nasib baik buat text, klu idak xberjawab ler die...ehehe

    [hahahahaha... tgk ke x ni sbnrnya?? host siap bg soklan direct xda dlm text.. relax je tuan sheikh jawab... drpd ada org tu.. bg alasan tergagap-gagap sbb soklan tukar last minute.... hahahahahahaha lawak2....]

    ReplyDelete
  16. Hidup Y.M Syeikh!!!
    Hidup Keluarga Ustaz Hanafi!!!
    Hidup Silat Cekak Hanafi!!!
    Amin Goz :P

    ReplyDelete
  17. maka...
    tumbanglah rejim anjing andartu...

    "meow meow"

    ReplyDelete
  18. Kpd penulis-penulis anonymous

    "Zahirkan diri anda supaya orang yang berbincang di sini boleh tahu siapa anda sebenarnya. Jangan berselindung di sebalik nama samaran ... "

    ReplyDelete
  19. Ditujukan khas kepada mereka sekelian yang menafikan kebenaran HAKIKI

    "Jangan seperti ayam jantan yang ingat bahawa matahari terbit untuk mendengar kokoknya"

    ReplyDelete
  20. betul-betul..saya setuju. dah tak betul pun masih tak sedarkan diri.merosakan melayu dan adat yang ustaz hanafi bawa dulu. yang penting kita sama-sama menyokong YM Tuan Guru kita...dengar kata nak saman media pulak...hahaha..teruskan...saya setuju sekiranya puak sebelah sana nak saman tv3...media menaikan nama, maka media jugak boleh jahanamkan nama..huahua...

    kepada ahli-ahli yang Allah tutup pintu hatinya berfikir akan kebenaran, jangan lah terlalu ego walaupun anda dah berlajar dari zaman ustaz hanafi sekalipun kerana kebenaran pasti akan Allah pelihara sementara menunggu sinar menjelma.

    kalau berani tunjukan kebenaran kepada semua ahli satu malaysia.jangan "kokok berderai-derai, ekor bergelombangan tahi"...nampak hebat, jantan, tapi busuk luaran , busuk dalaman.

    ReplyDelete
  21. Tahniah kpd YM Tuan Sheikh Hj Md Radzi bin Hj Hanafi Alqadhi..En Azhar Ali dan Pendokong-pendokong Hakiki Silat Cekak Hanafi

    Hidup Cekak Hanafi..
    Hidup YM Tuan Sheikh..

    ReplyDelete
  22. berita tergempar ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pada 2 Nov 2010, jam 830am, seekor guru harimau belantara yg didapati mencabul atas hadir ke mahkamah...harimau belantara ini khabarnya telah sihat..berkemungkinan akan mencabul lg..

    para pendokong hakiki akan turun semua memberi sokongan moral kepada GURU CABUL KITA..kita akan turun dan buat macam BERUK-BERUK di jalan raya..(polis kata jangan)

    AMIN YANG akan cuba jadi hero di jalan raya..AMIN YANG akan buat macam BERUK - BERUK di jalan raya..(polis kata jangan)

    Perdokong hakiki semua...
    KITA JUMPA, KITA LAWAN, DAN KITA AKAN BUAT MACAM BERUK - BERUK DI JALAN RAYA..(polis kata jangan)

    harimau belantara ckp (sy pantang dicabar)...
    harimau belantara gila kuasa..SEPANJANG MASA..!!!

    - pendokong hakiki mat kodi -

    ReplyDelete
  23. Tahniah!! kpd YM Tuan Sheikh Hj Md Radzi & Tn Hj Azhar Ali semasa interview tempohari..satu temuramah yg begitu baik dgn menjawab persoalan2 yg begitu tepat!! tak le mcm blah sana.. skit2 tgk bawah...klau takde yg kat bawah tu ntah apa2 plak yg melalut nanti tgk kat atas plak...

    " Hidup Cekak Hanafi"
    "1 suara 1 hati"

    ReplyDelete
  24. Apabila d buat perbandingan ttg scoreboard..jelas pd kita mana satu guru yg hak dan guru badut/boneka...(itu pun bagi yg ada mata yg mahu melihat dan telinga yg mahu mendengar dan satu akal yg mahu berfikir,syarat dgn hati ikhlas)

    Tahniah YM Tuan Sheikh Hj Md Radzi bin Hj Hanafi Aldadhi & Pendukung hakiki..
    Hidup Cekak Hanafi
    "Jom Silat" C1D10K...

    ReplyDelete
  25. tahniah buat Guruku, kami setia bersamamu..

    ReplyDelete
  26. Kepada Pendokong hakiki mat kodi - Adalah lebih baik memiliki wajah yang hodoh dari lidah yang hodoh kerana wajah yang hodoh tidak mungkin boleh menyakiti hati orang lain tetapi lidah yang hodoh boleh mengeluarkan kata kata yang menjijikkan.....

    ReplyDelete
  27. salam..
    selaku individu yang pernah terlibat dalam industri penyiaran, pernah menemubual tokoh,pernah ditemubual dan lain2 kerja belakang tabir, saya amat berbangga dan kagum dgn kredibilit yang ditonjolkan oleh YM Tuan Syeikh ketika ditemuramah..sungguh berkarisma, berwibawa, berkeyakinan, 'steady', 'cool'...dan yang paling saya kagumi, 'nervous' seolah2 tiada dalam diri Tuan Syeikh ketika itu..dahsyat..harus diingat program ketika itu adalah 'live'..

    beza..memang berbeza.. ;)

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  28. Razlan > Selamat datang & terima kasih.

    ReplyDelete
  29. tahniah YM...terbaik.

    ReplyDelete