Friday, December 10, 2010

Bukti-Bukti Kebenaran

Alhamdulillah, saya memanjatkan kesyukuran kehadirat Allah swt atas 'nikmat' kebenaran yang telah dikurniakan kepada Guru saya; YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi dalam menghadapi fitnah yang dilemparkan oleh Cik Hashimah Bt Asnawi. Rencana pada kali ini, saya ingin menyorot kembali beberapa bukti yang telah diperlihatkan Allah SWT sepanjang YM Sheikh Radzi Hanafi menghadapi ujian fitnah ini. Mari kita fahamkan dengan teliti:-

BUKTI 1

"Dan orang-orang yang menuduh wanita yang baik-baik (berbuat zina/cabul) dan mereka tidak mendatangkan EMPAT orang SAKSI, maka deralah mereka (penuduh) sebanyak 80 kali sebatan dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang FASIK." (Al-Quran, Surah An Nur, Ayat 4).

"Mengapa mereka (penuduh) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong (fitnah) itu? Maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta." (Al-Quran, Surah An Nur, Ayat 13).

Para Ulamak telah sepakat (ijmak) mengatakan bahawa dosa dan hukuman atas tuduhan yang dilemparkan terhadap lelaki mukmin adalah serupa dengan dosa dan hukuman atas tuduhan yang dilemparkan terhadap wanita mukminat. Ini kerana ayat diatas diturunkan dalam bentuk seperti itu kerana ayat tersebut diturunkan khas untuk pembelaan fitnah terhadap Saidatina Aishah As-Siddiqah Binti Saidina Abu Bakar As-Siddiq.

BUKTI 2

Pada tanggal 03hb Ogos 2006 (Khamis), ketika Sambutan Hari Lahir YM Sheikh Radzi Hanafi di Kelab Century Paradise (sekarang 'K Club') Taman Melawati, Kuala Lumpur, pada sekitar jam 09.00 malam, dihadapan kira-kira 250 orang anak murid beliau, YM Sheikh Radzi Hanafi dengan jelas telah melafazkan; "Demi Allah. Wallahi. Saya tidak melakukan perkara yang didakwa ke atas saya dan dakwaan tersebut merupakan fitnah yang ditujukan untuk mengaibkan saya dan keluarga Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad.

BUKTI 3

Pada tanggal 03hb September 2006 (Ahad), ketika Mesyuarat Majlis Muafakat Tertinggi (MMT) PSSCUHM bertempat di Hotel D'Palma, Ampang, sekitar jam 10.30 pagi, YM Sheikh Radzi Hanafi telah bersumpah bersaksikan (memegang) Al-Quran, apabila diminta oleh salah seorang ahli MMT iaitu Dr Ahmad Yusof Nizam; "Dengan Nama Allah. Wallahi. Saya tidak melakukan perkara yang didakwa ke atas saya". Dr Ahmad Yusof Nizam kemudiannya berpuashati dan terpaksa meninggalkan mesyuarat dengan lebih awal atas urusan keluarga.

YM Sheikh Radzi Hanafi kemudiannya sekali lagi diminta oleh Encik Shafie Bin Abd Latiff untuk bersumpah dengan menyebut ketiga-tiga 'lafaz bersumpah didalam Islam' iaitu Wallahi, Wabillahi dan Watallahi. YM Sheikh Radzi Hanafi kemudiannya telah memenuhi hajat tersebut dengan melafazkan; "Wallahi. Wabillahi. Watallahi. Saya tidak melakukan perkara yang didakwa keatas saya". 

BUKTI 4

Pada tanggal 09hb Disember 2010 (Khamis), YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi telah DILEPAS dan DIBEBASKAN tanpa perlu dipanggil membeladiri dibawah kesalahan Seksyen 354, Kanun Keseksaan, atas tuduhan mencabul kehormatan Cik Hashimah Bt Asnawi pada 10hb Mac 2006 (Jumaat) sekitar jam 03.00pm hingga 04.00pm.

Pandangan Saya:-

BUKTI 1 menghujahkan bahawa sebagai seorang MUKMIN, kita WAJIB menolak tuduhan yang didakwa oleh Cik Hashimah Bt Asnawi. Beliau sewajarnya dihukum sebat sebanyak 80 kali sebatan dan tidak boleh menjadi saksi buat selama-lamanya kerana disisi Allah, beliau adalah seorang FASIK PENDUSTA.

BUKTI 2 dan BUKTI 3 menghujahkan bahawa sebagai seorang MUKMIN, kita WAJIB menolak tuduhan yang didakwa oleh Cik Hashimah Bt Asnawi kerana sumpah yang bersaksikan ALLAH dan AL-QURAN merupakan sumpah yang BENAR dan TEPAT didalam Islam. Menolak sumpah ini ibaratnya menolak KESAKSIAN Allah swt.

BUKTI 4 menghujahkan bahawa sebagai seorang rakyat Malaysia yang mendukung Prinsip Ke-Empat Rukunegara iaitu Kedaulatan Undang-Undang, sewajarnya kita menerima keputusan tersebut walaupun ianya tidak selari dengan nafsu kita. Menolak keputusan ini bererti MENGHINA MAHKAMAH.

Kesimpulan Saya:-

Daripada Sudut Perundangan Islam, dakwaan terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi ini adalah telah TERTOLAK sama sekali.

Daripada Sudut Perundangan Negara, dakwaan terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi ini adalah telah TERTOLAK sama sekali.

Daripada Sudut MAHKAMAH BERUK, dakwaan terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi ini adalah BENAR sama sekali melebihi Al-Quran dan Hadis serta Mahkamah Di Malaysia.


< AKAN TERBIT MINGGU HADAPAN >

1) Rencana MAHKAMAH BERUK berhubung tuduhan FITNAH KE-DUA.
2) Rencana MAHKAMAH BERUK berhubung tuduhan TIDAK AMANAH.

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

44 comments:

  1. "...dengan menyebut ketiga-tiga 'Nama Allah' iaitu Wallahi, Wabillahi dan Watallahi. "

    Setahu saya, kenyataan di atas mungkin lebih sesuai ditulis, dengan menyebut ketiga-tiga 'lafaz bersumpah di dalam Islam' iaitu Wallahi, Wabillahi dan Watallahi.

    wAllahu A'lam.

    wa lillahi-l-hamdu wa-l-minnah.

    ReplyDelete
  2. awas sahabat semua, puak AKADEMI sedang merancang sesuatu semasa kita sedang meraikan Tuan Guru..jangan kita leka & cuai.

    ReplyDelete
  3. Maaf Tuan Amin, saya mohon tumpang blog tuan utk papar ungkapan ingatan buat bekas rakan2 lama yg amat dikenali tetapi telah mengkhianati keluarga HANAFI serta perjuangan Silat Cekak Hanafi yg diasaskan oleh AlMarhum Ustaz Hj Hanafi;

    "Peringatan buat Para Pengkhianat"

    Sesungguhnya TUHAN aku TIDAK PERNAH memungkiri janjinya terhadap hamba2NYA yg engkar, serta menzalimi menganiayai & memusohi hamba2NYA yg benar.....
    Wahai para pengkhianat & para pengikutnya, sesunggohnya pintu TAUBAT masih terbuka, sebelum terlewat mohonlah keampunan dari PENCIPTAmu & juga tebus kesalahan dosamu dari mereka2 yg kamu telah fitnah, sakiti & zalimi serta KEMBALIKANlah dgn segera apa yg telah kamu RAMPOK kepada yang HAK.

    Bersihkanlah hati dan perbuatanmu dari sifat dan perbuatan jahat lampau...sekiranya kamu tetap engkar peringatan AL QUR'AN, RasulNYA serta bukti2 nyata, maka sesungguhnya pembalasan dan azab Tuhan tidak akan dapat kamu dihindari pasti akan tiba kelak.
    Sesungguhnya Allah itu Maha Agong, Maha Bijaksana Maha Penyanyang, tidak akan menzalimi mahkluk2nya kecuali kamu sendiri yg menzalimi akan dirimu keluargamu serta para pengikutmu..

    Pendukong Hakiki
    Gombak

    ReplyDelete
  4. Alhamdu Lillah... Syukur...

    Walaupun kebenaran sudah ada di depan mata, tetapi puak2 di sebelah sana masih lagi tidak boleh menerima. Rujuk post terbaru Gugat. Begitulah jadinya jika pintu hati telah tertutup untuk menerima kebenaran.

    ReplyDelete
  5. Alhamdu Lillah..kebenaran telah tertegak akhirnya..yang HAK TETAP HAK..

    namun puak2 AGUNDI memang telah tertutup hatinya...kebenaran di hadapan mata..masih tetap nak dinafikan..

    tuk family Asnawi..terimalah padahnya apabila kau dan keluarga dah dibiarkan oleh Akademi..sape pon xnak dtg tgk kat mahkamah..alasan: tu masalah keluarga ko..

    rakan2 seperjuangan ku..marilah kita sentiasa merapatkan lagi ukhwah agar tiada anasir jahat dapat menggugat eratnya persaudaraan kita..iblis xkan brhenti bila satu kejahatan mereka dicantas..pasti ada la cara baru akan dicuba..

    Izuddin

    ReplyDelete
  6. "Dia yang menggunakan akalnya akan menemukan kebenaran.Dia yang menggunakan hatinya akan menemukan kedamaian.Dia yang menggunakan akal dan hatinya akan kembali pada keselamatan"

    Alhamdullilah.....

    "..... Allah telah berjanji dengan sebenar-benarnya. Allah tidak akan memungkiri janji-Nya" Az-Zumar 20

    ReplyDelete
  7. Smoga dijadikan teladan dan pengajaran apa kejadian yg telah diperlihatkan oleh Allah swt kepada kita para pendukong & sahabat2 setia...berjuanglah sbg pendokong hakiki dgn ikhlas hati serta mohon dijauhi hendakNYA kita dari terjerumus ke perbuatan dan sifat terkeji sptmana mereka2 yg khianat itu.

    Hassan Hussin

    ReplyDelete
  8. sumpah yang bersaksikan ALLAH dan AL-QURAN merupakan sumpah yang BENAR dan TEPAT didalam Islam. Menolak sumpah ini ibaratnya menolak KESAKSIAN Allah swt.

    Allahuakbar!

    ReplyDelete
  9. Syafiq,

    "...dengan menyebut ketiga-tiga 'Nama Allah' iaitu Wallahi, Wabillahi dan Watallahi. "

    Setahu saya, kenyataan di atas mungkin lebih sesuai ditulis, dengan menyebut ketiga-tiga 'lafaz bersumpah di dalam Islam' iaitu Wallahi, Wabillahi dan Watallahi.

    Komen:-

    Terima kasih atas teguran Syafiq. Telah diperbetulkan pada rencana saya.

    ReplyDelete
  10. Betullah mereka tak boleh terima kenyataan. Gugat mendakwa terdapat kesalahan teknikal. Tapi tidak pulak diperincikannya apa kesalahan tersebut. Dia ingat semua orang boleh diperbodohkan dengan perkataan tenikal seperti itu. Pada pendapat saya dan pengalaman saya. Kesilapan tenikal adalah kesalahan pegawai pendakwa ketika mengemuka kan bukti menyebabkan sesorang pendakwa tidak dapat mengaitkan berlakunya pertuduhan. Maknanya bukti itu ada. Cuma pegawai pendakwa tidak berjaya mengaitkan bukti terbut dan seterusnya gagal meyakinkan mahkamah pertuduhan tersebut benar2 berlaku.

    Dalam kes YM tuan sheikh ini, Pendakwa gagal mengemuka kan bukti(barang bukti). Senang cerita dgn bahasa mudah. Tiada bukti langsung. Kalau tiada bukti dikemukakan bagaimana proses mengaitkan kesalahan boleh dilakukan.

    Saya nasihatkan baik jangan buat rayuan. Membuang masa dan menghabiskan boreh. Dah lah Akademi berlepas tangan dgn menyatakn ia hal individu. Baik jangan. Nanti tak tertanggung malu dan kos perbelanjaan. Sudah tu, sudahlah.Baik buka buku baru . Sempena tahun hijrah ni.

    KLS, serdang

    ReplyDelete
  11. bukti sumpah2 mat radiDecember 10, 2010 at 4:12 PM

    pada 23 mei 1993, mat radi telah melafaz kan sumpah dengan nama ALLAH (wallahi)sebagai guru utama silat cekak hanafi akan mematuhi segala arahan dan melaksanakan segala keputusan yang akan dibuat oleh Majlis Muafakat Tertinggi Pendokong Silat Cekak Hanafi (MMT)...

    dokumen ini di tandatangani oleh mat radi dengan saksinya HJ YUSOF CHE MAT dan HJ NADIR ARSHAD..

    maknanya mat radi adalah di lantik sebagai guru utama silat cekak hanafi..
    kalau boleh dilantik maknanya mat radi boleh di pecat..

    sekarang pemecatan mat radi adalah sah!!!!

    sila rujuk pada URL ini..
    http://3.bp.blogspot.com/_YqYYGwZHOWo/TNkixLYnRSI/AAAAAAAAADo/PrcxhN-vcHE/s1600/419519957921l.jpg

    lihat pasal (ii) pada dokumen ini..

    -bila dah kena pecat, jangan ler nak menuntut balik PSSCUHM... seorang pejuang tidak akan menjilat balik ludahnya..

    ReplyDelete
  12. Anonymous,

    Soalan:-
    pada 23 mei 1993, mat radi telah melafaz kan sumpah dengan nama ALLAH (wallahi)sebagai guru utama silat cekak hanafi akan mematuhi segala arahan dan melaksanakan segala keputusan yang akan dibuat oleh Majlis Muafakat Tertinggi Pendokong Silat Cekak Hanafi (MMT).

    Dokumen ini di tandatangani oleh mat radi dengan saksinya HJ YUSOF CHE MAT dan HJ NADIR ARSHAD. Maknanya mat radi adalah di lantik sebagai guru utama silat cekak hanafi..kalau boleh dilantik maknanya mat radi boleh di pecat..

    Jawaban:-
    PUAN salah topik dalam memberikan komen perihal rencana. PUAN juga ada penyakit SAWAN BABI ke?

    Dakwaan:-
    bila dah kena pecat, jangan ler nak menuntut balik PSSCUHM... seorang pejuang tidak akan menjilat balik ludahnya..

    Komen:-
    Seorang PEJUANG SEJATI akan menuntut HAKnya walau pelbagai dugaan dan cabaran mendatang kepadanya PUAN.

    ReplyDelete
  13. Hei !bukti sumpah2 mat radi said...

    Komen!
    Jangan nak cerita pasal perjuaganlah!!!

    Tunggu jelah. Nanti anda tak kan lena tidur malam. Berkokok lah sekarang. BUAH serang tu berada pada kami.Pesatuan itu akn kembali kepada yang HAK. Kepunyaan keluarga.

    ReplyDelete
  14. bukti sumpah2 mat radiDecember 10, 2010 at 5:25 PM

    dah bersumpah... kalau tak ikut kena makan sumpah..

    nyata kamu amin.. nak sangat PSSCUHM.. cekak pusaka tu amenda.. jangan menuntut balik laa PSSCUHM.. orang PSSCUHM pun dah tak nak balik mat radi.. mat radi terhegeh2 nak PSSCUHM.. nak jilat balik ludah dia tu.. mmg bukan pejuang laaa. seorang PEJUANG dia tak akan jilat dalik ludah diaa.. kalau Mat radi jilat balik maknanya dia bukan seorang pejuang..

    sama2 kita tengok nnt... hehehehehehe...

    ReplyDelete
  15. Komen saudari:

    dah bersumpah... kalau tak ikut kena makan sumpah..

    nyata kamu amin.. nak sangat PSSCUHM.. cekak pusaka tu amenda.. jangan menuntut balik laa PSSCUHM.. orang PSSCUHM pun dah tak nak balik mat radi.. mat radi terhegeh2 nak PSSCUHM.. nak jilat balik ludah dia tu.. mmg bukan pejuang laaa. seorang PEJUANG dia tak akan jilat dalik ludah diaa.. kalau Mat radi jilat balik maknanya dia bukan seorang pejuang..

    sama2 kita tengok nnt... hehehehehehe...


    Komen saya:

    Konsep ludah pun saudari tak tau. Bukan YM Syeikh yg meludah tetapi diludah dan dihina dengan pelbagai fitnah. PSSCUHM adalah hak beliau tetapi hasil konspirasi dan fitnah pihak pentadbir ketika itu, beliau telah dipecat berdasarkan Siasatan Dalaman Persatuan berkaitan dengan fitnah cabul yg telah dicanangkan. Tetapi sekarang Mahkamah Malaysia memutuskan beliau dilepaskan dan dibebaskan daripada tuduhan tersebut.

    Jadi, bila masa YM Sheikh meludah? PSSCUHM adalah hak beliau dan beliau berhak mendapatkan haknya kembali. Itu adalah prinsip pejuang sebenar. Lawan tetap lawan yer saudari.

    Saya cadangkan saudari pergi menuntut ilmu lagi berkaitan dengan ludah ni. Saya rasa mungkin saudari pernah terkena dengan air ludah babi. Jadi tak semena-mena saudari mengidap penyakit sawan babi. Tahniah saudari! :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous,

    Dakwaan:-
    dah bersumpah... kalau tak ikut kena makan sumpah..

    Komen:-
    Hah! Siapa kena makan SESUMPAH?

    Dakwaan:-
    nyata kamu amin.. nak sangat PSSCUHM.. cekak pusaka tu amenda.. jangan menuntut balik laa PSSCUHM.. orang PSSCUHM pun dah tak nak balik mat radi.. mat radi terhegeh2 nak PSSCUHM.. nak jilat balik ludah dia tu.. mmg bukan pejuang laaa. seorang PEJUANG dia tak akan jilat dalik ludah diaa.. kalau Mat radi jilat balik maknanya dia bukan seorang pejuang..

    Komen:-
    Yang mahukan PSSCUHM adalah ahli-ahli PSSCUHM seluruh negara bukan saya seorang sahaja. Yang tidak mahukan YM Sheikh Radzi hanyalah beberapa ekor manusia dan balaci-balacinya sahaja.

    Dakwaan:-
    sama2 kita tengok nnt... hehehehehehe...

    Komen:-
    Tengok ape? Tengok SAWAN BABI PUAN ke..!!! ...hehehehehehehe...

    ReplyDelete
  17. bukti sumpah2 mat radiDecember 10, 2010 at 5:54 PM

    wah marahnya anak menakan mat radi nih..
    ok ler sapa nak bela pak sedara.. kalau bukan anak sedara.. kan kan kan

    kesian kesian kesian

    ReplyDelete
  18. Apa janji² mereka pabila mahkamah dah keluarkan keputusan ?

    Abu

    ReplyDelete
  19. bukti sumpah2 mat radiDecember 10, 2010 at 5:55 PM

    seorang pejuang tidak akan jilat balik ludah dia sendiri...

    ReplyDelete
  20. bukti sumpah2 mat radiDecember 10, 2010 at 5:57 PM

    cekak pusaka????
    ader ker kat IPT???

    ReplyDelete
  21. Rakyat Malaysia,

    Berhati-hati semua Rakyat Malaysia. Virus SAWAN BABI kembali menyerang Malaysia. Virus ini lebih dahsyat daripada Virus SELSEMA BABI yang telah meragut nyawa isteri Md Nasir Arshad. Virus SAWAN BABI ini boleh membawa kepada KEKUFURAN dan KEMURTADAN. Cegah Sebelum Parah.

    ReplyDelete
  22. Tuan Amin,

    Daripada Sudut MAHKAMAH BERUK, dakwaan terhadap YM Sheikh Radzi Hanafi ini adalah BENAR sama sekali melebihi Al-Quran dan Hadis serta Mahkamah Di Malaysia.

    'Memang TEPAT kesimpulan Tuan Amin'.

    Pendokong Hakiki,
    Negeri Pulau Pinang.

    ReplyDelete
  23. hehehe..jgn risau abg amin..pengidap SAWAN BABI akan terus MEMBABI..maklum la..penyakit tu mmg dh diwarisi drpd CEO AGUNDI..jd yg akan kena pasti suku sakat BABI je..yg ANJING2 len akan ttap dgn pemahaman LUDAH yg jelas tu pon xdpt dikupas oleh 'kembar ayah pin' a.k.a Pemenang Program Realiti AGUNDI Musim Pertama..

    saya yakin dan pasti..sume saudara SEGURU saya xkan lut dengan ancaman SAWAN BABI ni..malah bile2 masa sggup jd sukarelawan tuk HAPUSKAN pembawa2 sawan ni dari terus merosakkan rakyat M'sia ni..

    Izuddin

    ReplyDelete
  24. kepada bukti sumpah2 mat radi said...

    kalau berani bagi tau la nama sebenar??ade bran??dah kalah buat cara kalah la...xtau malu ke??siapa kata PSSCUHM korg yg punya...dh la mengambil secara paksaan...oii malu le kt ustaz hanafi...buang anak dia...ingt dia nk ke korg sebagai ank murid kalau tau korg wat camni kt anak dia??

    and lagi satu kalau berani sangat meh bawa master joe yg penakut 2 jumpa kami...jumpa abg mad pun takut...bknnye abg mad nk bawa gaduh...nk bw bincang je pn xberani...mcm 2 ke perangai guru??kalau dipihak yg benar watpe nk takutkn??

    ReplyDelete
  25. Peringatan kepada puan anon MMK Cekak hanafi masman dan anak2 buah guru amfundi (yg dulu betul2 diijazah oleh YM Ustaz Hanafi)

    kepada puan anon dan anak2 buah guru amfundi semua butalah hati semua kalau tak dapat lihat ini semua adalah kuasa Allah yang dengan izinnya telah membebaskan YM Tuan Shiekh Hj. Md Radzi Hj.Hanafi. Pahit yang ditelan selama 4 tahun akhirnya jadi manis pulak.

    Sekarang siapa pulak yang rasa pahit sampai nak demam bila dengar keputusan "BEBAS dan LEPAS"
    tentulah perancang2 yang maharancang konspirasi jahat terhadap YM Md Radzi.

    Kalau YM Md. Radzi tak salah siapa yang tuduh adalah masuk kategory apa... jawapnya tentulah pemfitnah.. Ingat kisah nabi yusuf dulu dengan seorang isteri pemerintah yang membuat fitnah tapi Nabi Yusuf selamat akhirnya...dengan izinNYA(contoh).Kalau ada akal gunakanlah..Kalau hati dah sakit cucilah dengan air yang ikhlas.. mengaku anak murid Ustaz Hanafi.. ada kenal ke dengan almarhum wahai ahli2 MMK tua bangka Cekak Hanafi Masman..

    memang jadi tanggungjawap kami pendokong hakiki telah dan akan sokong ambil balik cekak hanafi daripada pengkhianat2 yang tak ada hak langsung dgn cekak hanafi yang diasaskan oleh YM almarhum Ustaz Hanafi.

    Tulah namanya berjuang dijalan yang benar ambil balik apa yang hak.

    Sekarang dah terbukti YM Md Razi tak salah maknanya pemecatan tak sah, korang la yang kena jilat balik ludah korang. Ada telor ke tak de telor semua. Yang baling batu sembunyi tangan juga yang lega... tapi yang kena tunggang mcm kaldai semua korang yang kena jawap dgn anak2 murid guru amfundi..

    Korang nak sibuk dgn pusaka hanafi apahal..sakit hati tak habis lagi ka..
    baling batu sembunyi tangan ingat dia pandai,,tapi akhirnya pandai2 tupai melumpat akhirnya akan jatuh ketanah jadi beruk.jangan jatuh dalam jamban sudahlaa...

    jangan ingat hebat dan pandai nanti wayar otak kena tarik ka.. ..muhasabahlah diri semua wahai MMK tua bangka cekak hanafi masman.. sebab semua orang akan kojol juga satu hari nanti...

    Bertaubatlah.. mintalah pertunjuk dariNYA.. Pintu taubat masih terbuka selagi belum kojol..

    Selagi guru amfundi tu dok makan duit haram,dan korang semua bersekongkol dengan lanun2 haram
    tunggujelah... cuba lihat apa jadi dengan mantan CM sekarang Sdr Ishak Itam... renung2kanlah dan selamat tahun hijriah..

    Cucu lebai daim alsumatrani

    ReplyDelete
  26. bukti sumpah2 mat radi said...

    [wah marahnya anak menakan mat radi nih..
    ok ler sapa nak bela pak sedara.. kalau bukan anak sedara.. kan kan kan]

    Komen :
    Haa...haa...haa... nampaknya dlm keadaan SAWAN lagi dia ni.... ingatla woi, kami akan berkumpul dan memecahkan REKOD DUNIA plak pada 2015 ni dan semua PENDOKONG HAKIKI sedia berjuang bersama2 keluarga YM Tuan Sheikh......kabar etek......

    AWI KB

    ReplyDelete
  27. bukti sumpah2 mat radi said...
    wah marahnya anak menakan mat radi nih..
    ok ler sapa nak bela pak sedara.. kalau bukan anak sedara.. kan kan kan

    kesian kesian kesian

    komen
    Bukan Setakat anak sedaranya saja, bahkan kami murid YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi di seluruh Malaysia akan membela dan mempertahankan Guru kami sekiranya beliau dicaci, dihina dan difitnah oleh mereka2 yg berhati busuk.

    -Hanafi Alias-

    ReplyDelete
  28. Ha ha. Dia orang ni berjuang secara individu. Bila keadaan tersepit dia orang kata itulah hal invidu. Ini serupalah Kes2 orang kuat mereka kalah try. Tiada kaitan dgn persatuan.Berhati-hati lah penyokong Cekak Hanafi MASMAN. Mereka akan kata itu kes individu. Bila dah terkena nanti baru padan muka.

    Apabila YM didapati tak bersalah. Mereka akan cari sapa yg akan disalahkan. Sebab mesti ada yg memulakan kesalahan. Mereka tengah pening kepala ni.Maka jadilah sepeti lagu " Bangau oh bangau kenapa engkau kurus"

    ReplyDelete
  29. Sebenarnya, kalau kita perhatikan.. mereka2 yg kena penyakit virus babi menyalak ni adalah individu yg bergerak secara individu saja.. cuma individu ini menggunakan banyak nama saja termasuk anonymous. Kalau individu ni x online kita tgk x ada sapa yg komen dari puak belah sana.. tapi bila sekali individu ni dah online,kita lihat penuh pulak komen2 cacian di seluruh tempat...

    hai kesian... Ibarat babi menyalak seribu.. oink oink oink

    ReplyDelete
  30. ***Kami akan tetap setia berjuang bersama YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi... kebenaran telah terbukti...
    Wahai orang yang berhati walang,
    Anadainya hatimu masih berbolak balik, buatlah solat istikharah dengan sesungguh hati... Hanya kepada ALLAH pasti kau akan mendapat kebenaran!
    Tahniah kepada YM Sheikh Hj Md Radzi! Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

    ReplyDelete
  31. Beza blog Amin Zainul dgn Gugat Tergugat:
    Amin- Comment direct appear (BERANI)
    Gugat- Comment will be approve (BACUL)
    Alam nyata pun bacul.. Alam maya pun bacul..
    Sawan babi tul!

    ReplyDelete
  32. Oi Puan anom, Rumah dah siap yang tukul berbunyi tu apa...anjing menyalak pun tau diam, ngapa pulak Pihak akademi menyalak tak reti diam. HAK GURU KAMI TETAP KAMI TUNTUT... KALAU KO DAH TAK SUKA SANGAT NGAPA TERKINJA-KINJA MASIH NAK LAGI NAMA TU, APA HAK KORANG??? Cuba cerita sikit.. wahai pihak akademi bacul sekelian.. buat ajer persatuan baru.. buat ajer silat baru... sebab korang kan PANDAI SILAT... orang pandai buat silat sendiri.. mesti lagi hebat dari JOM SILAT kan .. sebab korang ada akademi, ada master, ada guru tua, ada guru muda, ada wakil guru.. banyak guru tu .. kami hanya ada satu ajer guru kami iaitu YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi. Dah korang pandai banyak peringkat gurunya ciptalah seni mempertahankan diri baru buat sekali diploma, degree, master dan PhD program.. kekira tamat dapat diploma, jurulatih akak guru muda kena ada degree, master lak guru tua .. PhD Guru Utama. buatlah tesis tajuk "strategi propaganda media" " Cara-cara mewujudkan bukti ghaib" banyak lagi tesis yang boleh cadangkan dan korang undilah ramai-ramai

    saiful ikram selamat

    ReplyDelete
  33. Tahniah kepada GuruKU Ym Tn Sheikh Hj Md Radzi b Hj Hanafi..........!Keadilan telah terbukti,keBENARAN kepada yg HAK!

    ~WAN Pahang~

    ReplyDelete
  34. Kalau betul hak korang kenapa tak stay dengan perjuangan? kenapa tak teruskan usaha amik PSSCUHM? kenapa boleh ada Pusaka? Lari perjuangan kan tu?

    -Pendukung Hakiki.

    ReplyDelete
  35. Anonymous,

    Terlebih dahulu saya mohon maaf kerana tidak menamakan PUAN sebagai Pendukung Hakiki kerana PUAN sendiri tidak jelas apa yang PUAN dukung. PUAN lebih serasi dengan panggilan ANONYMOUS.

    Soalan:-
    Kalau betul hak korang kenapa tak stay dengan perjuangan? kenapa tak teruskan usaha amik PSSCUHM? kenapa boleh ada Pusaka? Lari perjuangan kan tu?

    Jawaban:-
    Hijratul Rasul baru 4 hari berlalu, pun PUAN masih tak jelas?

    Muhammad SAW berhijrah drpd Mekah ke Madinah.
    Adakah baginda tak stay dengan perjuangan?
    Adakah baginda tidak teruskan usaha mengislamkan penduduk Mekah?
    Adakah baginda lari drpd perjuangan?

    ReplyDelete
  36. walau ape pun puak akademi duk konar kami tetap akan mempertahankan guru kami YM Sheikh Hj Md Radzi...bkn hanya ahli keluarga mlh kami semua murid YM Sheikh akan bersame2 utk mempertahankan guru kami...yang Hak telah menghapuskan yang Batil...kebenaran telah terbukti...terbukti guru kami difitnah...kami akan terus berjuang bersama YM Sheikh insyaAllah...

    Hilmi-shah alam-
    0139152355/0139282721

    ReplyDelete
  37. kah kah kah kah kah...
    apabila sang-sang bacul komen rasa seronok menggelakkan..
    hahahahahaha

    dulunya bukan main lantang bersuara memanggil Guru kami guru cabul..
    dan sekarang kalian simpan cakap2 tu dalam mulut dan telan..

    -Firdaus MRH-

    ReplyDelete
  38. - Hei Anon,
    Xpayah ler ko menyamar guna nama Pendukung Hakiki kalu erti perjuangan pun ko nak putarbelitkan, ko buat ler bende lain yg mendatangkan manafaat utk bekalan mati nnt.
    Kalu dah sesat jgn nak ajak Pengikut Hakiki (sebenar) ikut sesat macam ko, kami xlerr BODOH & BANGANG mcm kamu, puak kamu & master kamu

    MAA

    ReplyDelete
  39. bukti sumpah2 mat radi said...

    dah bersumpah... kalau tak ikut kena makan sumpah..

    nyata kamu amin.. nak sangat PSSCUHM.. cekak pusaka tu amenda.. jangan menuntut balik laa PSSCUHM.. orang PSSCUHM pun dah tak nak balik mat radi.. mat radi terhegeh2 nak PSSCUHM.. nak jilat balik ludah dia tu.. mmg bukan pejuang laaa. seorang PEJUANG dia tak akan jilat dalik ludah diaa.. kalau Mat radi jilat balik maknanya dia bukan seorang pejuang..

    sama2 kita tengok nnt... hehehehehehe...
    December 10, 2010 5:25 PM

    Komen: Pn2 Anon dan semua yang ada di akademi.

    Puan2 telah berjanji dan bersumpah tidak derhaka kepada guru. Sekarang ini kamu dah di kalangan orang2 yang derhaka kepada Guru.
    Fikirlah sendiri.

    Saya rasa awak semua yang akan kena makan sumpah.Bukan YM. Md Radzi yang kena.Sebab tindakan tuan berlawanan dgn perkara 7.2.c. yang dibuat dan di tandatangani.

    Cicit Lebai Lah

    ReplyDelete
  40. bukti sumpah2 mat radi said...

    cekak pusaka????
    ader ker kat IPT???
    December 10, 2010 5:57 PM

    Komen : Nak kata pn bengong nanti pn marah. Tapi memang bengong.Antara Persatuan dan Persilatan tak boleh nak bezakan.Bengong,bengong,........, bengong betul.

    Perkara berkaitan silat inipun tak faham, ada hati nak tulis.

    MI

    ReplyDelete
  41. bukti sumpah2 mat radi said...

    wah marahnya anak menakan mat radi nih..
    ok ler sapa nak bela pak sedara.. kalau bukan anak sedara.. kan kan kan

    kesian kesian kesian
    December 10, 2010 5:54 PM

    Komen: Kami bukan anak saudara Md. Radzi. Tetapi kami tetap akan membela sebagai Guru yang hak yang mempunyai mandat yang sah dari guru ke guru.

    Pn Bengong
    Dahlah tak faham bab silat ini. Ini bukan Masalah Amin seorang, tapi ini juga melibatkan kami.Walaupun kami bukan Keluarga Ustaz Hanafi. Tetapi yang kamu anaiya itu adalah Sahabat Perjuangan kami.

    Secara tidak langsung kamu menganiayai kami. dan menganaiyai masyarakat.

    MI

    ReplyDelete
  42. puak akademi mmg tukang karut yg hebat..tak dpt 1 cara..1 cara lain plak dipulasnya..AWAS sahabat semua!!

    puak akademi sanggup buat apa saja..YA..APA SAJA!! puak akademi sanggup menghancurkan sendiri PSSCUHM..sanggup leburkan jentera yg ada..sanggup biar depa sendiri & SIAPA saja pon tak dpt persatuan..janji depa PUAS HATI...sebab depa tak kisah..dah ada AKADEMi la katakan

    *anjang*

    ReplyDelete
  43. Selepas balik dari mendengar keputusan mahkamah dan rumah mak teh, selepas solat Zohor, saya membaca Tafsir Al-Quran dan AYAT PERTAMA saya baca ialah Surah At-Taubah Ayat 48 yang bermaksud...

    "SESUNGGUHNYA MEREKA TELAH MELAKUKAN FITNAH SEMENJAK DAHULU LAGI. DAN MEREKA MERANCANGKAN TERHADAPMU (WAHAI MUHAMMAD) BERBAGAI TIPU DAYA, SEHINGGA DATANGLAH KEBENARAN DAN NYATALAH (KEMENANGAN) AGAMA ALLAH (ISLAM) SEDANG MEREKA TIDAK SUKA KEPADANYA."

    SUBHANALLAH..suatu KEBETULAN yang membuat SAYA benar-benar BERSYUKUR.....

    Sekadar berkongsi...moga ada yang terbuka hati kembali....

    ReplyDelete
  44. “Dan janganlah kamu menyembah apa-apa yang tidak memberi manfaat dan tidak (pula) memberi mudharat kepadamu selain Allah; sebab jika kamu berbuat (yang demikian) itu, maka sesungguhnya kamu termasuk orang-orang yang zalim”...sape guru cabul tu??

    “Dan jika mereka (pihak musuh) cenderung kepada perdamaian, maka engkau juga hendaklah cenderung kepadanya serta bertawakkallah kepada Allah. Sesungguhnya Ia Maha Mendengar, lagi Maha Mengetahui”...GURU Cabul tak cenderung tapi nak salahkan saksi serta aibkan saksi pulak nak tutup kesalahannya...NAPE jd mcm tu.

    Demi menjaga kesucian akidah Islam, beberapa perkara perlu diambil perhatian iaitu setiap individu atau kumpulan tidak boleh mendakwa GURU CABUL tuuuu..baik sangat kononnya.

    Tidak boleh mentaati guru atau seseorang pada perkara-perkara yang jelas bercanggah dengan akidah dan syariat Islam.
    Sebarang syarat yang bertentangan dengan akidah, syariah dan akhlak Islam...VOTE GURU CABULLL OUT.

    guru cabul (pAK sYAITAN) yang melakukan perkara-perkara syirik, sama ada melalui perkataan, perbuatan atau iktikad.melakukan MAKSIAT/jenayah dan yang bertentangan dengan moral.Pemecah belah masyarakat.pAK sYAITAN mentafsir ajaran agama Islam mengikut hawa nafsu..BUAS MCM BINATANG (HARIMAU-JAGUH KPG)

    MURID2 YANG NAK BERGURU TU...tidak boleh taat secara membuat tuli kepada guru (TERMASUK guru cabul ). Mereka hendaklah mengikut perintah guru selama tidak bercanggah dengan perintah Allah.

    JANGAN JADI LEMBU ...YANG DITARIK HIDUNGNYA...KKEKEKE

    ReplyDelete