Wednesday, December 8, 2010

Pengumuman Penting

Keputusan 'Fitnah Di Mahkamah Ampang' yang dijadualkan pada esok hari, KHAMIS (09hb Disember 2010), jam 02.00PM telah DIPINDA ke jam 08.30AM. Tarikh dan tempat adalah tidak berubah. Fakta terkininya adalah seperti berikut:-

Tarikh   : 09hb Disember 2010 (Khamis)
Masa    : 08.30 Pagi
Tempat : Mahkamah Majistrate, Ampang.
              (Bangunan MPAJ, Pandan Indah, Selangor)

Harap maklum dan sila sebarkan kepada para Pendokong Hakiki. Terima Kasih.

29 comments:

  1. tn amin,

    kenapa digunakan tajuk 'Fitnah DI Mahkamah Ampang'

    kenapa tidak digunakan apa yg disebutkan di mahkamah.

    t/kasih

    rosario

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas makluman.

    Ya Allah, bermohon pdMU moga keputusan kemenangan berpihak kepada YM Tn Syeikh Md Radzi.
    InsyaAllah..

    ~Nur, Shah Alam~

    ReplyDelete
  3. Aku bermohon kepad Mu jua Ya Alllah Ya Dzal Jalaliwal Ikram.

    Ko tunjukkanlah kebenaran yang sebenar-benarnya agar anak2 Adam ini tidak ditipu oleh segolongan manusia yang menggunakan ayat2 Mu untuk menegakkan kebatilan mereka.

    Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
    Tunjukkanlah kepada mereka jalan yang benar, agar kebatilan yang telah dan akan dilakukan oleh Md. Radzi Bin hj. Hanafi dihentikan seta-merta, demi memelihara umat Muhammad s.a.w. Amiin Ya Rabbal Alamin.

    ReplyDelete
  4. pakat2lah buatlah semayang hajat...

    -AWI KB

    ReplyDelete
  5. semoga perbuatan Guru Cabul mendapat pembalasan dari Allah Taala

    ReplyDelete
  6. apa cerita terbaru?

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Tunggu berita gembira dari Tuan Amin. Bagi saya ianya sebagai pengesahan kepada berita yang saya terima.

    ReplyDelete
  8. Keputusan terkini.

    Kes fitnah YM Syeikh HJ Md Radzi Hj Hanafi telah selesai. Mahkamah Ampang telah membuat keputusan membebaskan serta melepaskan dari pertuduhan fitnah yang dihadapi oleh YM Syeikh. Kebenaran telah terbukti yang HAK pasti menang.

    Amad JHR

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..........yg HAK pastinya akan tertegak............Syukur kpd Allah dan Tahniah kpd YM Tuan Guru

    Muhammad Qawiem bin Ibrahim
    Sg Petani

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.Baru sahaja menerima khabar gembira.Akhirnya, KEBENARAN BERJAYA DITEGAKKAN JUA!Benarlah!!, APABILA TELAH DATANG YANG HAK, MAKA YANG BATIL AKAN TERHAPUS DENGAN SENDIRINYA!Ayuh, kita bina semula apa yang telah roboh dan mengajak mereka yang selama ini dalam kesesatan kepada kebenaran.Sedarlah wahai manusia,kebenaran sudah berada di depan mata, jangan dinafikan dan diketepikan begitu sahaja.

    milza JHR

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah.. semoga dengan kebenaran ini dapat kita semak semula kes-kes yang sudah diputuskan oleh mahkamah...

    -mohd firdaus-

    ReplyDelete
  12. ALLAHU AKBAR!!! ALHAMDU LILLAH..Akhirnya Kemenangan berpihak pada YM TUAN SYEIKH KITA..Benar janji Allah..YANG HAK PASTI TIMBUL DAN YANG BATIL PASTI TENGGELAM..!!
    kepada Anon2 bacul diatas, insafla dan segerala BERTAUBAT sementara pintu taubat masih terbuka untuk anda wahai anon2!!!

    -FADHIL S.ALAM

    ReplyDelete
  13. tahniah buat tuan guru AS SYEIKH HJ MD RADZI HJ HANAFI AL QADHI atas kemenangan yg sangat bermakna buat tuan guru dan semua yg bersama tuan guru...tahniah buat abg amin atas blog ini yg penuh dengan fakta kebenaran. terus lah kita bersama dalam perjuangan ini !!!

    Izmi

    ReplyDelete
  14. tahniah kepada Tuan Guru tuan syiekh hj Md Radzi dan seluruh pendokong hakiki silat cekak hanafi...

    aeirman sarawak

    ReplyDelete
  15. Syukur Padamu Ya Allah engkau makbulkan doa-doa para sahabat kami yg Ikhlas bersama Tuan Syeik hj Mohd radzi Haji Hanafi..Tahniah kepada YM tuan syeik dan Para Pejuang Hakiki

    ReplyDelete
  16. Alhamdu lillah..bersyukurku kepada Allah tuhan yang maha agung atas tertegaknya kebenaran yang hakiki.

    Dan tahniah kepada Puan2 Anon (yg x tahu bersyukur) kerana dapat mengambil masa untuk senyap berbanding mengeluarkan isi akal yg busuk..tahniah diucapkan dah harap Puan2 sekalian dapat mengambil masa ni untuk berfikir tentang kebenaran...

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah,, kemenangan pasti memihak kepada mereka yang benar akhirnya.. Tahniah kepada YM Tn Sheikh dan mereka yang menyokong beliau..

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah..Allah hu Akbar...
    Tahniah YM Tuan Sheikh Hj Md Radzi bin Hj Hanafi, keluarga dan seluruh pendukung HAKIKI Silat Cekak Ustaz Hanafi..
    Yg Benar dan Hak pasti menang...moga-moga Allah tetap-kan kita bersama-sama YM untuk menempuh perjuangan dan jihad yg suci murni ini..
    A Sani SS

    ReplyDelete
  19. salam..

    Syukur Alhamdulillah ke hadrat ALLAH Subhanallahuwataala di atas keputusan yg memihak kpd TUAN GURU kita..Tahniah YM Tuan Sheikh Hj Md Radzi bin Hj Hanafi, keluarga dan seluruh pendukung HAKIKI Silat Cekak Ustaz Hanafi..
    sudah dperlihatkan apabila kebenaran menjelma segala kebatilan akn lenyap bgtu saja...begitu juga di makhamah td yg batil langsung xmenampakkn diri kerana dah tau diri 2 bsalah...para pendukung kebatilan pn xda...terbukti YM TUAN SYEIKH berada dlandasan kebenaran...berani kerana benar...bacul kerana salah..


    shahrain melaka

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah,
    semuga kita semua senantiasa kekal bersama pewaris silat cekak hanafi....

    -mohd zaide jamaludin-

    ReplyDelete
  21. Salam..

    Mudah-mudahan selepas ini, segala konspirasi jahat oleh mereka-mereka yang berkenaan akan di dedahkan jua oleh Allah SWT.. Allahuakbar!

    Che Din KB

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah...
    tahniah kpd tn guru utama kita, YM Tuan Sheikh Hj Md Radzi bin Hj Hanafi,..slesai sdh kes ni dgn kmengan kpd phak yang benar..slps ni blh la lakukan plbgai aktvt kat U lps bka sem ni..stlah ia lma trhnti d sbabkn prmainan ktor phak sbelah yg tlah pun kcundang..

    abd. majid kota kinabalu..

    ReplyDelete
  23. cucu lebai daim al sumatraniDecember 9, 2010 at 7:05 PM

    Yang benar akhirnya tetap akan menang.....

    Kebenaran itu amat manis rasanya dan amat pahit pula bagi yang kalah yang sebelum ini amat sedap mengeluarkan bermacam-macam kata2, dan sekarang terpaksa menelan balik kata2 mereka macam ayam berak kapor..tunggu apalagi cabuuut lari la.mana mau lari.. tungggguuuu episod seterusnya..


    Ucapan tahniah kepada pihak peguam kita yang telah dapat menjalankan pembelaan dengan begitu bagus sekali dan bersyukur kita semua kerana diberi kesabaran dalam menghadapi cabaran ini.

    Kita teruskan perjuangan bersama-sama YM Tuan Shiekh kita..

    maaf tuan amin tumpang komen.

    ReplyDelete
  24. Anonymous said...

    semoga perbuatan Guru Cabul mendapat pembalasan dari Allah Taala
    December 9, 2010 8:07 AM

    jawapan
    Alhamdullilah Guruku telah mendapat kemenangan. Tunggulah saat puakmu anon mendapat pembalasan dari Allah Taala.

    ReplyDelete
  25. Salam Tuan Amin,
    Alhamdu Lillah kemenangan telah berpihak kpd kita... maka dgn ini tertutuplah mulut2 para pemfitnah serta para penderhaka yg sgt celupar berkata2....

    Tahniah kpd YM Tuan Sheikh Md Radzi bin Hj. Hanafi Al Qadhi di atas kejayaan tersbt. Kami pendukung HAKIKI akan terus berjuang serta akan terus bersama2 YM Tuan Sheikh dlm apa jua keadaan...

    Kepada -AWI KB sila gunakan nama lain kerana nama itu aku telah gunakan, jgn cuba jadi penyamar plak....

    AWI KB

    ReplyDelete
  26. Rosario,

    Soalan:-
    kenapa digunakan tajuk 'Fitnah DI Mahkamah Ampang'. kenapa tidak digunakan apa yg disebutkan di mahkamah.

    Jawaban:-
    Mohon maaf kerana sengaja melewatkan jawaban saya. Tajuk tersebut digunakan kerana KEYAKINAN saya bahawa tuduhan terhadap YM Sheikh Radzi adalah FITNAH, dan Mahkamah Majistrate Ampang pada 09hb Dis 2010, telah MEMBENARKAN dan MENGESAHKAN keyakinan saya.

    ReplyDelete
  27. Alhamdu lillah...
    Alhamdu lillah...
    Alhamdu lillah...
    Syukur ke hadrat Illahi (^_^)

    -Mai Alias-

    ReplyDelete
  28. “Dan janganlah kamu menyembah apa-apa yang tidak memberi manfaat dan tidak (pula) memberi mudharat kepadamu selain Allah; sebab jika kamu berbuat (yang demikian) itu, maka sesungguhnya kamu termasuk orang-orang yang zalim”...sape guru cabul tu??

    “Dan jika mereka (pihak musuh) cenderung kepada perdamaian, maka engkau juga hendaklah cenderung kepadanya serta bertawakkallah kepada Allah. Sesungguhnya Ia Maha Mendengar, lagi Maha Mengetahui”...GURU Cabul tak cenderung tapi nak salahkan saksi serta aibkan saksi pulak nak tutup kesalahannya...NAPE jd mcm tu.

    Demi menjaga kesucian akidah Islam, beberapa perkara perlu diambil perhatian iaitu setiap individu atau kumpulan tidak boleh mendakwa GURU CABUL tuuuu..baik sangat kononnya.

    Tidak boleh mentaati guru atau seseorang pada perkara-perkara yang jelas bercanggah dengan akidah dan syariat Islam.
    Sebarang syarat yang bertentangan dengan akidah, syariah dan akhlak Islam...VOTE GURU CABULLL OUT.

    guru cabul (pAK sYAITAN) yang melakukan perkara-perkara syirik, sama ada melalui perkataan, perbuatan atau iktikad.melakukan MAKSIAT/jenayah dan yang bertentangan dengan moral.Pemecah belah masyarakat.pAK sYAITAN mentafsir ajaran agama Islam mengikut hawa nafsu..BUAS MCM BINATANG (HARIMAU-JAGUH KPG)

    MURID2 YANG NAK BERGURU TU...tidak boleh taat secara membuat tuli kepada guru (TERMASUK guru cabul ). Mereka hendaklah mengikut perintah guru selama tidak bercanggah dengan perintah Allah.

    JANGAN JADI LEMBU ...YANG DITARIK HIDUNGNYA...KKEKEKE

    ReplyDelete