Thursday, December 9, 2010

Fitnah Di Mahkamah Ampang - Siri 7 (Siri Akhir)

Pada hari ini KHAMIS (09hb Disember 2010), sekitar jam 09.30am, Mahkamah Majistrate, Ampang telah membuat keputusan bahawa YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi telah DILEPASKAN dan DIBEBASKAN tanpa perlu membeladiri dibawah kesalahan Seksyen 354, Kanun Keseksaan, atas tuduhan mencabul kehormatan Cik Hashimah Bt Asnawi pada 10hb Mac 2006 (Jumaat) sekitar jam 03.00pm hingga 04.00pm.

Komen Saya:-

Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Walillahilhamd!
Pada hari ini telah membuktikan bahawa sesungguhnya janji Allah itu benar...!!!

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

22 comments:

  1. Alhamdulillah......Syukur kpd Allah dan tahniah kpd YM Tuan Guru dan keluarga Almarhum Uztaz Hj Hanafi akan kemenangan selepas sekian lamanya menanggung beban dan derita fitnah yg ditaburkan...Allahu Akbar

    semoga mereka2 yg disana dpt membuka mata hati untuk melihat kebenaran.....

    Muhammad Qawiem Ibrahim
    Sg Petani

    ReplyDelete
  2. abg amin..terkelu lidah mereka..xde lg komen dr mereka...janji ALLAH itu benar...ALLAHUAKHBAR...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...

    Faiz JB

    ReplyDelete
  4. Allahu Akhbar...Alhamdu Lillah..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..

    Alhamdulillah..

    Tahniah kepada Tuan Guru sekeluarga dan juga para pendokong hakiki...maaf tak dpt nak hadir bersama pagi tadi kerana kesibukan tugas. Dgn keputusan mahkamah ini, maka sudah terang lagi bersuluhlah akan keperihalan kes cabul ini.

    Abang Amin, teruskan usaha menceritakan kebenaran di dlm blog ni. Saya lihat sungguh berhemah sekali cara Tuan menyampaikan satu-satu cerita, beserta dgn cara menjwb persoalan2/tohmahan2/salakan2 drp anjing2 akademik silat cekak hanafi masman sdn bhd.

    Syabas saya ucapkan.

    -Isman-

    ReplyDelete
  6. cucu lebai daim al sumatraniDecember 9, 2010 at 8:07 PM

    "DILEPASKAN DAN DIBEBASKAN"....

    ucapan yang sangat manis didengar oleh sahabat2 semua.. sememangnya itu yang sebenarnya dari awal2 lagi.... bersyukur kita kepada Nya. ALLAHuakbar.lailahaillallah.muhamadarasulullah.

    ReplyDelete
  7. saya setuju dgn pesanan yg diberikan kpd KITA semua yg mengaku sebagai MURID & PENDUKUNG HAKIKI..

    jaga emosi..jgn sampai timbul situasi yg tidak diingini..&

    AWAS..puak AKADEMI takkan duduk diam..puak AKADEMI tunggu masa saja bila KITA CUAI & LEKA..

    mereka akan bertindak..sebaik saja KITA CUAI & LEKA..tolonglah jangan sampai jadi begitu..

    harap empunya blog akan terus berbakti & jgn henti begini saja.

    *anjang*

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah Syukur kpd MU YA ALLAH......

    Nass,PHG

    ReplyDelete
  9. Zakaria Abdul Kadir, JohorDecember 10, 2010 at 12:51 AM

    Alhamdulillah. Semua kekalutan telah di cerahkan oleh-Nya. Bersama sama kita segerak dan selangkah ke arah 50,000 - 2015. Sekarang telah terbukti, kejayaan pasti di pihak kita...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah Ya Allah....Kami bersyukur dengan pertolongan Mu....Yang benar Tetap Benar...

    Saiful

    ReplyDelete
  11. Syukur banyak. Tima kaseh banyak Tuan Amin bagi update. Teruskan update kami pasal SAMAN MALU pulak ya!!! Jai Othman, Melbourne

    ReplyDelete
  12. Alamak, susah betol nak bukak http://www.cekakhanafi.com/ sejak 2,3 hari ni ya.. : ) jai othman juga

    ReplyDelete
  13. Alhamdu lillah! Bersyukor kita ke hadrat Allah kerana janjinya tetap benar. Yang perlu adalah kesabaran kita. Yang HAK diatas yang BATIL. Pada hemat saya keputusan inilah yg dinanti2kan oleh sahabat-sahabat kita. Kerana ia adalah punca segala kekeliruan dan kekeruhan yang melanda Silat Cekak Hanafi selama ini. Kepetusan ini adalah keputusan yang SAH dan di hakimi oleh orang yang berwibawa dan diiktiraf kemahirannya dalam Undang2 . Alhamdulillah.Alhamdulillah! Ya Allah tuhan yang maha adil lagi maha mengasihani hamba2 nya beriman. Yang menolong mereka yang terinaya. Yang mengetahui yang zahir mahu pun yang batin, yang nyata mahupun yang tersembunyi.

    KLS, Serdang

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi.

    Yang Benar pasti akan mengalahkan yang batil.

    Muhammad Shafiq Abdullah

    ReplyDelete
  15. Alhamdu Lillah
    Putra

    ReplyDelete
  16. Piigiidaaahhhh!!!! Makin kerap la Mat Qodi nak menjilat lepas nih!!!

    ReplyDelete
  17. itu dia.. Makin beremosi dan sawan babi puak Akademi ni :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous,

    Dakwaan:-
    Piigiidaaahhhh!!!! Makin kerap la Mat Qodi nak menjilat lepas nih!!!

    Komen:-
    Berhati-hati Penduduk Malaysia semua...!!! Virus SAWAN BABI kembali menyerang Malaysia...

    ReplyDelete
  19. Haaa...haaa..haaa makin kuat nampaknya penyakit SAWAN BABI diaorang ni....dah minum air ludah babi agaknya sbb tu susah nak sembuh.......
    Cukup2 laa, gi berubat laa... sebelum jadi lebih parah........asyik dok menyibuk je kat sini....

    AWI KB

    ReplyDelete
  20. Alhamdu Lillah...
    Syukur kepada-Mu Ya Allah..

    -Mai Alias-

    ReplyDelete
  21. Manisnya...

    Segala puji bagi Allah
    Allah Maha Besar

    ReplyDelete