Monday, December 20, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 19 (18SX)

Amaran:-
Rencana ini dikategorikan sebagai 18SX kerana ianya mengandungi unsur-unsur lucah yang melampau berdasarkan keterangan individu yang berkaitan kepada JK Penyiasat PSSCUHM ibarat keterangan daripada seorang Pengarah Filem Lucah. Rencana ini sangat TIDAK SESUAI untuk para pembaca dibawah umur 18 Tahun. 

Rencana MAHKAMAH BERUK pada kali ini, kita akan memfokuskan perihal FITNAH KE-DUA yang timbul daripada SURAT FITNAH Encik Abd Azman Bin Johan bertarikh 08hb April 2006 terhadap YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi. Terlebih dahulu EKSTRAK daripada SURAT FITNAH Encik Abd Azman Bin Johan perihal FITNAH ini adalah seperti berikut:-

7. MENCABUL KEHORMATAN
  • Peristiwa berlaku pada 10hb Mar 2006 ketika ANAK AHLI - En Asnawi bin Ahmad yang bernama Hashimah berada seorang diri di rumah. Dia menalipon dan memasuki rumah En Asnawi. Dia mempunyai niat serong untuk menaniayakan anak Ahli dengan kelakuan TERKUTUK. Mujurlah dengan kuasa Allah anak Ahli tu sedar bahawa Md Radzi ingin melakukan perbuatan TERKUTUK itu.
  • Pemfitnah - Untuk mengelak angkara kelakuan nya yang TERKUTUK dan menyalahi undang undang di sebar kepada pengetahuan ahli, Md Radhi mencipta berbagai versi untuk kononnya - nak lalu rumah Amrahi, tergerak hati nak pergi ka rumah Asnawi, pada kumpulan lain - nak beli Goring pisang untuk Mak Teh, pada kumpulan lain juga - konon nya nak hantar goring pisang ka rumah Asnawi.
  • PEMBOHONG. Untuk pengetahuan ada lagi anak ahli-ahli yang terkena perbuatan TERKUTUK ini oleh dia (harap dapat siasat)


FITNAH KE-DUA ini timbul daripada SURAT FITNAH Encik Abd Azman Bin Johan pada perkara ke-tujuh iaitu PEMBOHONG dan digaris keseluruhan perkara tersebut tanpa menyebut nama mereka-mereka yang terlibat. Untuk makluman para pembaca, individu yang dimaksudkan oleh Encik Abd Azman Bin Johan perihal perkara PEMBOHONG tersebut adalah anak kandung kepada Encik Hasanmuddin Bin Mohamad dan merupakan anak tiri kepada Puan Safiah Bt Idris iaitu Puan Hafizah Bt Hasanmuddin.

Pada HARI PERTAMA JK Penyiasat memulakan penyiasatan dengan mengambil keterangan Encik Abd Azman Bin Johan iaitu pada 16hb Mei 2006, YANG PELIKNYA, Encik Hasanmuddin Bin Mohamad dan Puan Safiah Bt Idris telah hadir bersama pada hari tersebut. Di dalam keterangan Encik Abd Azman Bin Johan pada hari tersebut, beliau telah mendedahkan individu yang dimaksudkan didalam SURAT FITNAH beliau.

LEBIH AJAIB lagi apabila JK Penyiasat TERUS memanggil Encik Hasanmuddin Bin Mohamad dan Puan Safiah Bt Idris untuk memberikan keterangan, sedangkan kedua-dua SUAMI ISTERI ini TIDAK PERNAH membuat Aduan Rasmi kepada pihak persatuan. Bukankah situasi ini menggambarkan bahawa proses penyiasatan HARI PERTAMA lagi telah DIRANCANG dengan begitu 'cerdik' oleh 'arkitek' Siasatan Dalaman ini.

Sebelum saya teruskan, para pembaca WAJIB mengetahui maklumat TERPENTING perihal perundangan di setiap mahkamah di Malaysia yang HANYA menerima sesuatu PERTUDUHAN ataupun KES didalam jangkamasa 6 TAHUN daripada tarikh sesuatu pertuduhan itu dikatakan berlaku. Walaubagaimanapun, saya akan menganalisa FITNAH yang dikatakan berlaku pada tahun 1994/1995 yang telah didengar FITNAH ini oleh MAHKAMAH BERUK iaitu sebuah MAHKAMAH TERMULIA di atas mukabumi ini (menurut fahaman Silat Cekak Hanafi Masman).

Diantara keterangan Encik Hasanmuddin Bin Mohamad pada 16hb Mei 2006 kepada JK Penyiasat adalah seperti berikut:-

PP = Pegawai Penyiasat
HM = Hasanmuddin Mohamad
MRH = Md Radzi Hanafi

PP > Surat aduan oleh Azman Johan mengenai pencabulan oleh MRH telah berlaku pada anak ahli yang lain. Jadi keterangan yang diberi adalah nama Cik Hasan. Boleh tak Cik Hassan sahkan apa yang berlaku, bila dan sebagainya?

HM > Perkara ini berlaku pada tahun 1995. Kalau tak silap saya ketika itu Hafizah (Fifi / Kak Long) dia di rumah tidak di kolej lagi.

PP > 1995?

HM > Dia baru tamat silat, mandi kain putih jadi dia masih mandi kain putih tu.

PP > Umur dia berapa?

HM > Masa tu umur dia. Dia lahir 1976, 19 tahun. Dirumah saya Taman Bukit Teratai. Sehingga dia beritahu saya ketika saya balik petang. Antara Januari hingga Jun. Dia masuk ITM untuk buat Pra-Perdagangan. Dia masuk Julai dan jadi itulah 'time' yang dia ada dirumah tu.

PP > Januari hingga Jun 1995?

HM > Jadi saya diberitahu masa saya balik kerja petang dia kata pagi tadi Abg Md (MRH) datang. Dia mandi silat.

PP > Pukul berapa?

HM > Pukul 10 Dia kata dia tengah mula masak 10.30 hingga 12.00 tengahari sebab masa tu cuma ada dia kat rumah dan adik dia masa tu adik dia umur 5 tahun lebih. Mohd Salehudin yang kecik Hamizah dan Sofi hantar kat Nursary. Kak Ngah, Hanisah dan Mohd Saifudin di sekolah darjah 2,3,5 macam tu lah.

HM > Saleh tak mau pergi Nursary pasal Kak Long (Puan Hafizah) ade kat rumah. Jadi dia duduk kat rumah. Dia bagitau Abg Md (MRH) datang mandikan Long. Mandi Silat. Jadi saya diam saja. Saya tanya anak saya Salehudin, betul ke tadi Guru datang ke.

HM > Ha dia datang. Dia mandikan Kak Long. Adik masuk bilik mandi nak tengok dia marah dia suruh keluar pas tu dia kunci bilik tu, bilik mandi dia tutup bilik mandi dia kunci dari dalam adik duduk atas katil tu tunggu.

HM > Lepas tu saya diam. Saya tak tau apa dia cerita kat mak dia jadi saya diam. Saya diberitahu, dapat tahu yang petang tu dia telefon Kak Zizah Ramlee (Puan Azizah Bt Shamsudin - isteri Encik Ramlee Bin Abd Rahman) punya 'wife'. Ha Fifi talipon. Dia bagitau yang saya tahu dia mandikan silat takde cerita kat saya jadi saya diam je. Perkara ni saya diam je tapi hati takde pasal Guru datang.

HM > Masa ijazah, masa malam ijazah Cik Md mandikan sendiri kelas Fifi pas tu bila dia keluar dari bilik air tu dia kata tadi saya raba-rabakan Fifi, bila Fifi keluar bilik air tu macam marah. Dia kata tadi saya raba-raba la Fifi saje je.

PP > Dia cakap kat Abg Hasan la?

HM > Ha.

PP > Tahun berapa?

HM > 1995 masa dia tamat. Itu masa dia mandi kat rumah saya tanya Fifi saya tanya dia bila dia nak kawin. Saya ingat dah mandi 'that it'. Saya ingat Guru Utama mandikan aje. Jadi saya diam. Jadi dia tak cerita kenapa tapi saya heran jugak pasal apa talipon Kak Zizah. Jadi saya takde ingat apa-apa.

HM > Tapi bila dia nak kahwin tahun 2002 timbul balik cerita ni tentang mandi ni. Pas tu sebab saya masa tu marah dia saya kata pegilah jumpa Guru Utama bawak tunang dia jumpa dulukan.

HM > Dia tak mahu dia diam- Diam pas tu baru la terkeluar dia cerita Fifi tak mahu pasal apa dalam menangis-menangis tu dia kata dia bukan mandikan Fi. Dia cium hisap tetek Fi dah terkejut. Apa mandi silat macam ni.

HM > Lepas tu dalam dia dok menangis tu dia kata dia rasa Md punya muka kat bawah dok hisap kat bawah, ha tu bila macam tu dia kata "Eh, mana boleh ni lain macam bukan mandi silat ni dia kata".

HM > Pas tu dia menangis-menangis, Md letak kan dia duduk kat sinki dalam toilet Md berdiri kat belakang dia tiba-tiba Fifi kata masa dia tengah menangis tu dia terasa panas belakang dia pas tu dia kata "Eh Abg Md, Apa ni Abg Md".

HM > Bila dia rasa panas 'TUP' dia dengar tarik zip lepas tu Md kata "Takde apa" dah tu dia bukak pintu terus dia keluar terus balik takde cakap apa-apa dah. Itu Fifi cakap kat saya.

PP > Masa tu berpakaian kain putih ke apa ke?

HM > Pakai kain putih.

PP > Pakai kain putih lagi la. Kain tu ada lagi la. Tak yang masa panas tu pada kain tu kena?

HM > Kena.

PP > Ada lagi?

HM > Ada. Dia tak basuh. Dia bukak. Dia tunjuk kat saya "Ini Baba tak percaya ni ha ni air ni" Dia kata camtu.

HM > Kadang-kadang dia salam Cik Md cuba nak lari. Mana saya nak sangka benda cam tu lepas tu saya 2006. Lepas saya TAHU anak Asnawi ni AZMAN (Encik Abd Azman Bin Johan) bagitau barulah saya confirm saya betul-betul yakin anak saya tak bohong saya.

PP > Masa dia datang rumah Abg Hasan dia talipon dulu ke atau pun dia terus datang?

HM > Saya tak de kat rumah saya tanya anak saya dia tak ingat. Tu masa 2006 yang baru ni kan bila dah dapat tau pasal anak saya tu dah 5 MEI saya tanya Safiah (Puan Safiah Bt Idris) balik dari ofis dalam kereta, saya tanya cuba ceritakan betul-betul, 'what happen' saya nak dengar semua saya kata.

PP > Ok yang dia kata talipon Azizah (Puan Azizah Bt Shamsudin) ni ade tak dia beritahu Azizah apa yang berlaku?

HM > Dia kata 'after' petang sebelum Papa balik dia call Azizah hari yang sama. 'Wife' I petang tu dia tau dia talipon Zizah dia kata dia talipon Zizah.

HM > Yang saya ingat dia kata Kak Zizah kata "Ada orang lain pun kena macam tu jugak".

PP > 'Your Daughter' sanggup datang ke?

HM > Masa benda ni berlaku tu dia anak saya sekarang ni dia isteri orang so nak buat statement ni dia kata dia sanggup la tulis surat (sign) tapi macam mana nak buat tanpa 'Husband' dia tau pasal ni.

PP > Tak suruh dia buat statement dan pergi jumpa peguam buat 'style' anak Asnawi.

HM > Ok.

Ulasan Saya:-

1) KREDIBILITI JK PENYIASAT DAN JK PENGHAKIMAN SANGAT DIRAGUI

Daripada keterangan Encik Hasanmuddin Bin Mohamad bahawa beliau telah diberitahu oleh Encik Abd Azman Bin Johan perihal FITNAH Cik Hashimah Bt Asnawi. Pada 05hb Mei 2006, Encik Hasanmuddin Bin Mohamad telah bercakap dengan isterinya Puan Safiah Bt Idris berhubung FITNAH anaknya Puan Hafizah terhadap MRH.

Keterangan ini jelas MEMBUKTIKAN bahawa pertemuan diantara 08hb Mei 2006 sehingga 15hb Mei 2006 di Restoran Syed, Taman Permata, Kuala Lumpur yang membabitkan Encik Mohd Daud Bin Sutan (Setiausaha JK Penyiasat), Encik Mortaruddin Bin Haji Hanafi (ahli JK Penyiasat), Encik Abd Azman Bin Johan (Penuduh), Encik Asnawi Bin Ahmad (Bapa Cik Hashimah), Encik Hasanmuddin Bin Mohamad (Bapa Puan Hafizah) dan Tuan Haji Amrahi Bin Haji Buang (ahli JK Penghakiman) sebahagian besarnya perkara yang diperbualkan adalah berkaitan perihal FITNAH tersebut.

INGAT - JK Penyiasat hanya MEMULAKAN tugasnya pada 16hb Mei 2006.

2) KETERANGAN YANG JELAS BERCANGGAH

Para pembaca akan lebih jelas dengan perihal KETERANGAN YANG BERCANGGAH ini apabila pendedahan keterangan Puan Safiah Bt Idris dan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin. Ingat FAKTA-FAKTA ini bahawa Encik Hasanmuddin Bin Mohamad mendakwa kejadian kononnya berlaku diantara JANUARI 1995 hingga JUN 1995. Beliau juga mendakwa kononnya BUKTI air (air mani) MRH masih berada pada kain putih Puan Hafizah. Dan pelbagai KETERANGAN YANG JELAS BERCANGGAH dengan sangat jelas dan serius.

3) SAKSI UTAMA TIDAK DIPANGGIL MEMBERIKAN KETERANGAN

Daripada keterangan Encik Hasanmuddin Bin Mohamad ini, jelas terdapat seorang SAKSI UTAMA iaitu Encik Mohd Salehudin Bin Hasanmuddin yang berada ditempat kejadian ketika FITNAH dikatakan berlaku. Yang AJAIBNYA mengapa SAKSI UTAMA ini tidak dipanggil memberikan keterangan sedangkan jika menurut keterangan Encik Hasanmuddin Bin Mohamad ini, maka Encik Mohd Salehudin Bin Hasanmuddin ini telah berumur sekitar 16 tahun ketika Siasatan Dalaman PSSCUHM dijalankan. Bukankah JK Penghakiman dalam Alasan Penghakimannya berhubung FITNAH Cik Hashimah Bt Asnawi telah mengatakan bahawa kanak-kanak (16 tahun) jarang menipu?

Nota:-
Penulisan saya berhubung Surat Aduan (Surat Fitnah) Encik Abd Azman Bin Johan dan Keterangan kepada JK Penyiasat adalah 100% BENAR berdasarkan Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM. Sekiranya terdapat kekeliruan pada ayat, saya memohon maaf kerana saya tidak akan mengubahnya demi menjaga ketelusan rencana saya. Harap maklum.

Kepada semua para pencinta KEBENARAN, nantikan rencana seterusnya daripada saya berhubung keterangan Puan Safiah Bt Idris (Ibu Puan Hafizah Bt Hasanmuddin), keterangan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin sendiri dan keterangan daripada Puan Azizah Bt Shamsuddin (isteri Encik Ramlee Bin Abd Rahman yang merupakan ahli JK Penghakiman). Keterangan mereka ini SANGAT JELAS BERCANGGAH diantara satu sama lain dan lebih menggelikan hati kesimpulan JK Penyiasat berhubung keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin. Nantikan penerbitannya...

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

24 comments:

  1. dan sekitar 2005-2006 enche' hassan masih teruss menerus menghantar anak-anaknya utk ijazah silat & belajar silat ini sampai tammat dgn YM Tuan Guru Hj Md Radzi...

    ReplyDelete
  2. mana kak kangkang nie.. sibuk mengangkang ker??? hehehe.. kangkang jangan tak kangkang..

    ReplyDelete
  3. Perbuatan MRH ini adalah salah. Salah dari segi adap melayu kita. Salah dari segi adap ugama Islam kita. Bukti-bukti itu semuanya ada pada MMK. Boleh dirujuk kepada mereka

    ReplyDelete
  4. Puan Anon,

    Anonymous said...
    bohong tak habis2

    December 20, 2010 2:43 PM

    jwpn:
    memang laporan nie bohong..
    semua "Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM" bohong tak habis2...

    ReplyDelete
  5. sudahlah putar belit tuuu..amin jangan bawa org lain jadi munafik..

    ReplyDelete
  6. pigidah puak AKADEMi...

    kpd abg puak akademi yg baca mesej aku ni...baca bebetul..ni direct utk hangpa..perasan SEMPURNA..pigidahhhh...hangpa saja betul..

    wahai abg puak akademi..aku tau hang yg dok baca ni..hang ngaku otai..ngaku ada semua ilmu almarhum..tapi sayang hati hang busuk!!

    hang dok pujuk aku & member lain serata Msia utk ikut hangpa yg sama hati busuk..yg dok perasan SEMPURNA..carut pon tidak...ckp 18sx pon tak ...kununnyaaaa...pigidahhhh..

    hangpa kata kami yg pertahankan YM Tuan Guru ni bohong??...hangpa punya bohong tak nampak??
    hangpa punya hutang tak kira?? duit yg hangpa sapu senyap...duit uniform..duit cincin..& mcm2 lagi...kira apa tu??

    'MMK' rekaan hangpa tu..suci murni? rujuk kat depa? bila cawangan2 tuntut hak cawangan sebagai AHLI SAH..apa hangpa buat?? hangpa tak layan..guna kuasa mcm bagoozzzz...lagi mau kata hangpa telus??

    abg otai AKADEMi yg dok baca mesej aku ni...p balik laa..nampak saja bagooz apa guna weii...tolonglah...hidup penuh dgn topeng & muka2..hati tu...keji!!

    aku tau hang otai..sebab tu saja aku ckp mcm ni..mmg padan dgn muka hang...

    pigidahhh

    ReplyDelete
  7. otai AKADEMi 4.30pm..

    hang tu yg hebat putar belit..manipulasi keadaan..mmg hebat...mantap...

    maklumlah...kununnya ada kelulusan..org lain tadak kelulusan..mana buleh jadi pemimpin..pada hangpa mcm tula..pigidahhh

    ReplyDelete
  8. otai akademi..rumah kata pergi.. kubur kata mari...........tak sedaq dighi lagi tu.. menipu aja. sampai chengkoi. Tuan Muda cakap benar otai yg buta sebelah kata bohong. apa daa??

    ReplyDelete
  9. salam...

    ternyata barua-barua akademi ni menanti setiap entry baru dari Tn Amin..sebab tu bukan main cergas diorang komen..tetap nak baca walaupaun masa baca tu,berpeluh-peluh..cuak..menggelabah biawak sebab segala penipuan BODOH diorang tu dikupas satu persatu..tak tau nak komen apa dah..tak tau apa nak jawab bila ahli akademi duk tanya cerita sebenar..hahahahahahaha....so tu yg depa duk merapu mcm kena sawan babi..duk membelit,mencarut tak habis..hebat didikan akademi fantasi..

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  10. Salam,

    Anon 3:58 pm ni mesti si gugat lahanat @ abu jahal celik IT...sebabnyer ayat die lebih kurang same jer cam komen kat blog gugat under topik "tinggal harapan"...konon katenye x nk dan x penah jenguk kat sini...bengong btol la...

    ReplyDelete
  11. betul tu....mesti gugat aka abu jahal celik IT @ Dr Love @ Sheikh Amzar Duri @ Toley @ macam2 lagi...org sama je tu..

    ReplyDelete
  12. betul tu....mesti gugat aka abu jahal celik IT @ Dr Love @ Sheikh Amzar Duri @ Toley @ macam2 lagi...org sama je tu..

    tidak dilupakan.. Din Pernama.. hahaha..
    10 ckp 12 jgn pecaya.. hehhe

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum...

    hahaha...depa dah menggelupur dah...xpasal2 nk suh Abg Amin tutup blog ni pasai apa??takut tembelang pecah ka??kalau Abg Amin ni menipu,tang mana yg tipu 2??xpenah pn aku nmpak dbuktikan oleh gol. cengkoi ni...asyik duk habaq tipu2 je...tang mana tipu pn aku xtau...almaklom la apabila mahkamah AGONG depa dipertikaikn kewibaannya tu yg gelabah biawak...

    aku cabar la golongan penakut@bacul@balaci2 beruk akademi buktikan tang mana yg Abg Amin menipu??tunjukkn bukti...kalau jwpan suh p tnya MMK hanafi masman 2 lg bapak segala bapak punya penipu...lg la xleh caya...

    so ada sesapa yg berani sahut CABARAN???


    S.M

    ReplyDelete
  14. betul tu....mesti gugat aka abu jahal celik IT @ Dr Love @ Sheikh Amzar Duri @ Toley @ macam2 lagi...org sama je tu..

    tidak dilupakan.. Din Pernama.. hahaha..
    10 ckp 12 jgn pecaya.. hehhe

    hahahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  15. din pernama...muahaha..nama yg cukup gah & amat perasan pada kehebatan..

    kalau dlm kelas silat..mana mau sgt dgn kelas asas-jatuh..paling kurang pon potong..& paling minat kelas umum..senang sikit mau tunjuk hebat..

    din pernama..cukup fanatik dlm kepimpinan politik tanahair..malas mau ckp la..buleh tengok sendiri dlm web beliau..

    ya hebat betul din pernama..gebang saja lebih..

    jgn marah aku londeh hang..puak hangpa juga suka kepoh sakan..mcm bagoozzzzzzz...otai la katakan..otai AKADEMi..

    pigidahhh..

    ReplyDelete
  16. keh keh kehhhhh OTAI akedemi fantasi tu sume penipuu perampok bacul tamak haloba tp otak bangang bodo mcm keldai..sbb xreti cipta jenama Silat sendiri sbb tu rampas hak keluarga Ustaz Hanafi tp dok heboh slogan konon Pandai silat??
    mana ko bole klentong kami ooi!!!haprakk

    Pendukong
    Generasi X

    ReplyDelete
  17. Dari Blog Siddiq :

    HASANMUDIN DAN KETURUNANNYA

    Lama aku diam. Makin menjadi-jadi 'fitnah' yang ditujukan terhadap YM Md.Radzi dan keluarga Ustaz Hanafi. Setela dipikir-pikir, maka aku mesti mendedahkan siapa Hasanmudin Muhammad (Abg Hassan), Hafizah/Fifi (anak Abg Hassan) & Radzif Muhammad (adik Abg Hassan).
    Suruhlah abang Hassan bersumpah, bahawa dia tak tau anaknya FIFI mengandung anak diluar nikah sebelum berkahwin. FIFI telah menggugurkan kandungannya sebelum berkahwin. FIFI telah berkahwin di Thailand, dengan mengikut jejak langkah bapanya (abg Hassan) dahulu. Ini dikatakan BAPAK BOREK, ANAK RINTIK. Hanya abg Hassan je tahu tentang perkara CUCU HARAM beliau. Bersumpahlah dengan Al-Quran, kalau perkara ni tak benar Abg Hassan. Allah telah memperingati FIFI dan KAU dengan menarik nyawa anaknya yang masih kecil (bukan anak haram tersebut), tapi malangnya FIFI masih tak sedar dan membuat 'fitnah' yang lebih dahsyat dan abg Hassan telah tertelan 'fitnah' tersebut.
    Abg Hassan pulak dizaman remajanya pernah berkahwin dengan seseorang (ibu kpd FIFI). Abg Hassan telah menceraikan IBU FIFI bilamana abg Hassan melihat sendiri dengan mata kepalanya IBU FIFI (isterinya) berdua-duaan dengan jantan lain didalam bilik tidurnya sendiri. Persoalannya, adakah FIFI anak abg Hassan yang sah? Fikiranlah... Selepas kejadian itu, abg Hassan telah berkahwin dengan isteri baru iaitu Kak Safiah.
    Abg Hassan ada seorang adik lelaki bernama Radzif. Dalam zaman CM dulu, beberapa orang ahli telah melarikan diri daripada persatuan bila mendapati Radzif cuba meliwat mereka. Fikirkanlah... adakah abg Hassan yang LEMBUT ini berkemungkinan diliwat oleh Radzif?
    Kalau kita renungkan, 'fitnah' yang dilemparkan terhadap YM Md.Radzi datangnya daripada wanita yang KEJI salah silah keturunannya. Keturunan IBU PENZINA.

    ReplyDelete
  18. Kpd murid YM tuan Sheikh.. Berhati2 dgn petikan drpd blog lain. Mungkin ada agenda tersembunyi dprd puak masman. Tolong jgn komen sebarangan petikan selain blog ini @ Tuan Amin. TQ.

    ReplyDelete
  19. TUMPU dan FAHAM apa yg ingin dijelaskan Tuan Amin berkaitan fitnah kpd YM Tuan Sheikh.. perkara lain berhati2 @ jgn dipedulikan.. TQ

    ReplyDelete
  20. setuju!! fokus pada urusan libatkan YM Tuan Guru..jgn termakan & terpedaya dgn provokasi yg lain!

    ReplyDelete
  21. amin mana buktinya..setakat penulisan aje...
    mcm mana akal nak terima nieee....
    mcm nie taknak berguru dgn guru cabul..jgn bohong yee

    ReplyDelete
  22. alarr...otai semua sudah takutttttttttttt..........
    teloq tembelangnya sudah pecah..selama ini dia rahasiakan tipu daya..ahaha

    ReplyDelete
  23. hahaha..
    bodoh punye masman!!!!

    ReplyDelete