Tuesday, December 21, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 20 (18SX)

Amaran:-
Rencana ini dikategorikan sebagai 18SX kerana ianya mengandungi unsur-unsur lucah yang melampau berdasarkan keterangan individu yang berkaitan kepada JK Penyiasat PSSCUHM ibarat keterangan daripada seorang Isteri Pengarah Filem Lucah. Rencana ini sangat TIDAK SESUAI untuk para pembaca dibawah umur 18 Tahun. 


Rencana MAHKAMAH BERUK pada kali ini akan menganalisa keterangan yang diberikan oleh Puan Safiah Bt Idris kepada JK Penyiasat berhubung FITNAH KE-DUA terhadap YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi. Keterangan Puan Safiah Bt Idris ini telah diberikan kepada JK Penyiasat pada 16hb Mei 2006 iaitu pada tarikh yang sama Encik Abd Azman Bin Johan memberikan keterangannya kepada JK Penyiasat. Di antara keterangan Puan Safiah Bt Idris adalah seperti dibawah:-

PP = Pegawai Penyiasat
SI = Safiah Idris
MRH = Md Radzi Hanafi

PP > Mengikut suami Puan Safiah, En Hasanmuddin bahawa ada sesuatu yang berlaku pada anak Puan Safiah iaitu (Hafizah / Fifi) pada tahun 1995. Ada atau tidak Pn Safiah ingat pada tahun 1995 itu ada apa-apa tak yang anak beritahu apa ke?

SI > Masa tahun 1995 tidak ada beritahu berlaku apa-apa, cuma dia beritahu hari itu Md Radzi Hj Hanafi ada datang ke rumah. Md Radzi Hj Hanafi mandikan dia.

PP > Ingat tak tarikh bila?

SI > Tarikh tak ingat.

PP > Apa sebenarnya berlaku, pada masa bila dia beritahu?

SI > Masa 2/3 bulan nak kahwin tahun 2002 dan dia kahwin bulan February 2003.

PP > Apa berlaku dan apa dia cakap?

SI > Dia panggil Kak Safiah, dia kata mak, Fifi ada benda nak cakap dengan mak sikit. So dia bawa saya dan ajak masuk bilek, dia kata bukan dia taknak bawak dia punya boyfriend jumpa Md Radzi Hj Hanafi.

SI > Pasal sebelum itu Abg Hassan sebok suruh dia bawa boyfriend jumpa Md Radzi Hj Hanafi, tapi dia kata dia dok tangguh-tangguh.

SI > Lepas itu Abg Hassan dok tanya-tanya, so hari itu dia cakap Md Radzi Hj Hanafi dah buat tak elok kat diri dia kata.

SI > Dia kata mak ingat tak masa Md Radzi Hj Hanafi datang rumah masa dulu yang Kak Long "(Fifi)" cerita tu.

SI > Dia buat tak senonoh kat Kak Long dan dia kata dia mandi dia tanya Kak Long dah mandi ke? Dia kata. Kak Long tengah masak nanti Kak Long mandilah, Kak Long kata. Lepas itu tak pa lah marilah Abg Md mandikan silat. Abg Md bacakan air silat tu dia kata. Lepas itu dia pergi siap.

SI > Dia pergi pakai kain putih, so bila dah siap dengan kain putih dia panggil Abg Md. Abg Md Fifi dah siap dah. So dia jiruskanlah air dia kata lepas dia jirus dia kata dia selak kain Kak Long dia kata. Nak saya ceritakan habis ke?

SI > Dia selak kain Kak Long dia kata lepas itu dia hisap buah dada Kak Long dia kata lepas itu dia hisap badan-badan Kak Long sampai alat sulit Kak Long pun dia hisap dia kata.

SI > Lepas tu dia tanya Md Radzi "Abg Md Apa ni, dia kata tak apa-apa. Md Radzi kata tak apa-apa. Lepas itu dia kata dia rasa belakang Kak Long ni panas je. Masa itu dia bercerita takat itu saja. Sebab Abg Hassan dah marah sangat masa itu.

SI > So lepas 2/3 hari tu dia dah cool down dia panggil Kak Long balek semula cerita. So Kak Long kata Kak Long kalau cerita dengan Abah pun Abah tak percaya dia kata memang Abah tak percaya dia kata.

SI > Tapi kalau Abah tak percaya Kak Long ada 'proof' / bukti, sebab kain puteh Kak Long itulah. Dia ambil kain puteh Kak Long dia bentang. Abah tak percaya inilah kain puteh kena air mani dia (Md Radzi) terpancut-pancut kat kain puteh dan inilah buktinya kalau Abah tak percaya.

PP > Siapa ada kat rumah masa itu?

SI > Anak Kak Safiah no.5 Sallehuddin.

PP > Yang tahu tahun 2002, apa yang berlaku? Lama juga dia simpan 7 tahun?

SI > Yang tahu pada masa itu ialah Azizah isteri Ramlee Abd Rahman Setiausaha Agung. Lepas sahaje kejadian itu dia terus talipon Azizah sebab dia memang rapat dengan Azizah.

PP > Berapa lama En Md Radzi ada kat rumah masa itu?

SI > Dari pagi masa itu Kak Long tengah masak pukul 10 atau pukul 11 macam itu.

PP > Selepas peristiwa yang berlaku dalam bilik itu dan En Md Radzi terus balik ke?

SI > Terus balik.

PP > Semasa En Md Radzi keluar, Sallehuddin masih ada kat situ ke ataupun dah tak ada kat bilik masa itu?

SI > Itu tak pasti. Tapi dia cakap dia balek tu dia cerita dengan Abg Hassan "Kawan Abah, kawan silat datang Salleh nak masuk bilik mandi dia tutup pintu dia kunci pintu dari dalam".

Ulasan Saya:-

1) KREDIBILITI JK PENYIASAT SANGAT DIRAGUI

Daripada keterangan Puan Safiah Bt Idris, jelas menunjukkan bahawa Puan Hafizah Bt Hasanmuddin menceritakan perihal FITNAH ini apabila dalam keadaan TERDESAK setelah berkali-kali diarahkan oleh bapanya Encik Hasanmuddin Bin Mohamad untuk membawa boyfriendnya bertemu dengan MRH. Demi mengelakkan pertemuan tersebut, maka Puan Hafizah telah mereka-cipta cerita tersebut dengan mengaitkan MRH.

Pengelakkan pertemuan ini kerana MRH telah menasihati Encik Hasanmuddin Bin Mohamad berkenaan boyfriend Puan Hafizah Bt Hasanmuddin yang rendah akhlaknya. Motif ini juga telah DIBUKTIKAN dengan perkahwinan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin ini yang telah dijalankan di Siam (Thailand). Ternyata JK Penyiasat telah GAGAL dan / atau ENGGAN melihat MOTIF ini.

2) KETERANGAN YANG BERCANGGAH

Terdapat keterangan yang bercanggah diantara Puan Safiah Bt Idris dan Encik Hasanmuddin Bin Mohamad. Diantara keterangan bercanggah tersebut adalah berkenaan Puan Safiah Bt Idris mengatakan BOYFRIEND sedangkan Encik Hasanmuddin Bin Mohamad mengatakan TUNANG Puan Hafizah. Keterangan lain Puan Safiah Bt Idris turut menyatakan bahawa terdapat bukti air mani MRH yang terkesan pada kain putih Puan Hafizah Bt Hasanmuddin. Ingat FAKTA-FAKTA tersebut kerana saya akan jelaskan percanggahan serius berhubung perkara ini berbanding keterangan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin.

3) SAKSI UTAMA TIDAK DIPANGGIL MEMBERIKAN KETERANGAN

Perihal perkara ini, sekali lagi keterangan Puan Safiah Bt Idris telah membuktikan bahawa terdapat seorang SAKSI UTAMA iaitu Mohd Sallehuddin Bin Hasanmuddin ketika dikatakan FITNAH ini berlaku. Walaupun nama Mohd Sallehuddin ini disebutkan oleh Encik Hasanmuddin dan Puan Safiah, sangat AJAIB apabila JK Penyiasat TIDAK BERMINAT untuk mengambil keterangan beliau.

Walaubagaimanapun, kita analisa percakapan Encik Mohd Sallehuddin Bin Hasanmuddin (ketika itu berumur sekitar 5 tahun) berdasarkan keterangan Puan Safiah Bt Idris seperti dibawah:-

"Kawan Abah, kawan silat datang Salleh nak masuk bilik mandi dia tutup pintu dia kunci pintu dari dalam"

Berdasarkan percakapan ini, MEMBUKTIKAN bahawa bukanlah MRH yang hadir ke rumah Puan Hafizah Bt Hasanmuddin seperti di FITNAH. Walaubagaimanapun, atas faktor kanak-kanak belum cukup umur tidak  tahu menipu dan sebagai seorang yang sangat mengenali AKHLAK Puan Hafizah Bt Hasanmuddin, saya berpandangan sememangnya terdapat seseorang telah hadir dan perlakuan FILEM LUCAH tersebut benar-benar berlaku sepertimana diceritakan tetapi dengan JEJAKA yang tidak diketahui gerangannya, maka Puan Hafizah Bt Hasanmuddin pun 'kelentong' adiknya dengan mengatakan 'kawan silat' datang tanpa disebutkan nama Md Radzi Hanafi.

Oleh kerana sebab saya inilah maka 'arkitek' Siasatan Dalaman PSSCUHM begitu gusar untuk memanggil Encik Sallehuddin Bin Hasanmuddin memberikan keterangannya. Khuatir terbongkar perkara sebenar oleh Encik Mohd Sallehuddin Bin Hasanmuddin perihal kakaknya. Sangat mudah untuk memahami perihal tindakkan JK Penyiasat ini. Semudah A, B, C....

Nota:-
Penulisan saya berhubung Keterangan kepada JK Penyiasat adalah 100% BENAR berdasarkan Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM. Sekiranya terdapat kekeliruan pada ayat, saya memohon maaf kerana saya tidak akan mengubahnya demi menjaga ketelusan rencana saya. Harap maklum.

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

14 comments:

  1. Tuan Amin,

    teruskan perjuangan sesungguh pihak akademi tak tau nak cerita apa lagi. kenyataan mahkakamah beruk terlalu kabur, kebanyakkan hear say, cakap orang, tanpa kehadiran saksi utama menyebabkan kenyataan itu sendiri terhapus.. sekarang ini yang jadi persoalan utama, mengapa "mangsa" sendiri tidak kehadapan untuk membuat aduan? bukti kain putih.. tidak di sertakan. Dan Kenyataan tentang salah laku itu ada satu fakta yang bercanggah. tentang tarikh dan identiti OTK. Persoalannya adakah OTK adalah seperti yang di tuduh? atau ada individu lain yang melakukan perkara tersebut. Saya berani jamin sekiranya perkara tersebut di bawa ke mahkamah dan Ujian DNA di lakukan ke atas "tompokkan" tersebut Pelaku bukan OTK. Kalau baca kenyataan di atas, ia merupakan satu telenovela ynag rendah kualitinya, perjalanan cerita yang tidak konkrit .. kena cari skrip writer baru akademi ini.

    Saiful Ikram Selamat
    016-3061438

    ReplyDelete
  2. Walawei.. Sampai mcm ni sekali fitnah dorg ni. Jahat nak mampos.

    p/s: Abang! Dah pandai letak vote semua yer. hehe... Tahniah! :)

    ReplyDelete
  3. fokus...fokus...jgn terpedaya dgn provokasi puak AKADEMI..

    depa dok susun strategi seterusnya..puak mcm tu mana reti dok diam..ada saja USAHA depa!!

    ReplyDelete
  4. memang jahat...fitnah gila babas..jahat gila babas tuh!!! maklum,nak lepas diri

    aceli malu nak baca..perkataan 18sx ..tapi dek kerana sebuah kebenaran & keadilan utk YM GU, kugagahi jua membaca baris2 demi baris fitnah melampau ini.

    p/s Tuan Amin..Teruskan usaha.. Insya Allah.. Rahmat Allah bersamu..

    ReplyDelete
  5. penulisan aje..mana buktinya.

    ReplyDelete
  6. memang teruk guru cabul tuuu..insaflah..balasan tetap akan diberi.di dunia atau akhiraat..Cuba fikir klu kena kat batang hidung keluarga kamu..kekkeke

    ReplyDelete
  7. Takpa, masa ni mungkin Tuhan lepaskan si Qodi nih. Lepas ni kalau ada penyokong2 dia yg terkena macam kes FF ngan HH ni nanti, baru dia tahu langit tu tinggi ke rendah. Bertaubat la Qodi wei, selagi pintu taubat masih terbuka!

    ReplyDelete
  8. Puan2 bacul ...ko lah pergi bertaubat !! otai2, yg kubur kata mari rumah kata pergi...TAUBATlah..wei..

    tak adanya penyokong nak kena macam itu, sebab Tuan Syeikh bukan macam FIFI & SHima d legend fitnahkan.

    ReplyDelete
  9. ulasan tu panjang tak ada guna ...setakat penulisan..bukti nya mana...bawa keterangaan tu..rujuk kepada 10 lawyer yang kenal2 ..dapatkan gambaran saamada GURU CABUL ...TU BUAT ATAU TIDAK.PADA EPNDAPAT AKU..9 ATAU KESEMUA LAWYER BERSETUJU..GURU CABUL TU DAH NAIK HANTU JADI PAK SYAITAN.

    ReplyDelete
  10. weiii puan di atas...ko jangan main cakap sembarangan ye..penakut !!

    buat apa ko kat sini?? pergi damping ngan joe marwi atau ngan 3A!!

    shoooohhhhhhhh....shoooohhhhhhhh...shoohh

    ReplyDelete
  11. Pn anon bin bacul,

    "ulasan tu panjang tak ada guna ...setakat penulisan..bukti nya mana...bawa keterangaan tu..rujuk kepada 10 lawyer yang kenal2 ..dapatkan gambaran saamada GURU CABUL ...TU BUAT ATAU TIDAK.PADA EPNDAPAT AKU..9 ATAU KESEMUA LAWYER BERSETUJU..GURU CABUL TU DAH NAIK HANTU JADI PAK SYAITAN"

    Komen:

    tu komen & pendapat hang sbb dh tentu2 lawyer hang tya pon lawyer bodo mcm hang jgk atau pon hang tya lawyer rumah (mcm lawyer yahya@teng) bab rumah pon xbrapa habis nk khatam konon nk kasi pendapat hal jenayah...pirahhhh,...
    penulisan di atas ni dr pihak hampalah akademi,benda sesimple ini pon hang xtau, nk judge kes jenayah konon. Tn amin dr awal dh kata ini merupakan laporan rasmi dr penyiasatan, xde ubah pon, tu pon dok xpaham2, ...pirahhhh mabukk...
    hang sendiri kata kan, setakat penulisan, buktinya mana??hang pi ler tya kt akademi, mana mana bukti??...letak ler bukti beb, tlg tya ek kt taiko2 yg rasa bagus tu......bukti beb bukti..

    ReplyDelete
  12. “Dan janganlah kamu menyembah apa-apa yang tidak memberi manfaat dan tidak (pula) memberi mudharat kepadamu selain Allah; sebab jika kamu berbuat (yang demikian) itu, maka sesungguhnya kamu termasuk orang-orang yang zalim”...sape guru cabul tu??

    “Dan jika mereka (pihak musuh) cenderung kepada perdamaian, maka engkau juga hendaklah cenderung kepadanya serta bertawakkallah kepada Allah. Sesungguhnya Ia Maha Mendengar, lagi Maha Mengetahui”...GURU Cabul tak cenderung tapi nak salahkan saksi serta aibkan saksi pulak nak tutup kesalahannya...NAPE jd mcm tu.

    Demi menjaga kesucian akidah Islam, beberapa perkara perlu diambil perhatian iaitu setiap individu atau kumpulan tidak boleh mendakwa GURU CABUL tuuuu..baik sangat kononnya.

    Tidak boleh mentaati guru atau seseorang pada perkara-perkara yang jelas bercanggah dengan akidah dan syariat Islam.
    Sebarang syarat yang bertentangan dengan akidah, syariah dan akhlak Islam...VOTE GURU CABULLL OUT.

    guru cabul (pAK sYAITAN) yang melakukan perkara-perkara syirik, sama ada melalui perkataan, perbuatan atau iktikad.melakukan MAKSIAT/jenayah dan yang bertentangan dengan moral.Pemecah belah masyarakat.pAK sYAITAN mentafsir ajaran agama Islam mengikut hawa nafsu..BUAS MCM BINATANG (HARIMAU-JAGUH KPG)

    MURID2 YANG NAK BERGURU TU...tidak boleh taat secara membuat tuli kepada guru (TERMASUK guru cabul ). Mereka hendaklah mengikut perintah guru selama tidak bercanggah dengan perintah Allah.

    JANGAN JADI LEMBU ...YANG DITARIK HIDUNGNYA...KKEKEKE

    ReplyDelete
  13. Ulasan...mana buktinya...penulisan aje...

    ReplyDelete
  14. ishhhhhh otai2 akademi ni buat jahat kat sini..ko tak diperlukan...pergi ko kpd Jo M & 3 A & ke blog gugat itu...buat semak di sini,,buat apa?

    ReplyDelete