Friday, December 24, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 23 (18SX)

Amaran:-
Rencana ini dikategorikan sebagai 18SX kerana ianya mengandungi unsur-unsur lucah yang melampau berdasarkan keterangan individu yang berkaitan kepada JK Penyiasat PSSCUHM ibarat keterangan daripada Isteri Setiausaha Agung Kelab Filem Lucah. Rencana ini sangat TIDAK SESUAI untuk para pembaca dibawah umur 18 Tahun.


Rencana MAHKAMAH BERUK pada kali ini saya akan menganalisa keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin (isteri kepada Encik Ramlee Bin Abd Rahman - Setiausaha Agung Merangkap ahli JK Penghakiman) pada 17hb Mei 2006. Sekarang, mari kita fahami dan perhalusi antara keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin ini kepada JK Penyiasat:-

PP = Pegawai Penyiasat
AS = Azizah Shamsuddin
MRH = Md Radzi Hanafi

PP > Jadi kita juga dimaklumkan bahawa ketika itu Pn Azizah adalah jurulatih anak En Hassan. Jadi ada tak pada tahun 1994/1995 itu Hafizah memberitahu apa-apa pada Pn Azizah. Ada talipon ke apa ke?

AS > Ada.

PP > Ada. Ok apa yang dikatakan pada puan. Ingat siang ke malam ke?

AS > Waktu tu mengajar sebelah malam jadi suasana tu pun malam.

PP > Jadi masa dia beri tahu dia ada kata apa-apa perkara yang berlaku pada dia?

AS > Ada.

PP > Jadi dia beritahu tu hari yang sama sebelah malam ataupun hari yang lain. Ataupun ada tak dia talipon ke atau tidak?

AS > Dia ada bagi tahu melalui bercakap.

PP > Hari yang sama atau hari lain. Hari yang dia belajar silat tapi hari lain la. Hari yang sama ke ataupun sehari lepas tu ke beberapa hari lepas tu ke?

AS > Sebab ketika itu dia sangat sedih.

PP > Dia beritahu keseluruhan apa yang dibagi tahu pada dia?

AS > Yang dia boleh bercerita.

PP > Apa yang Hafizah beritahu dan apa yang berlaku?

AS > Dia (Md Radzi) meraba apa semua, mencium bahagian sulit, buah dada dia hisap lah. Kemudian Fifi tak sangka yang benda tu berlaku.

PP > Jadi ada lagi yang dia cerita, itu sahaja dengan Puan Azizah?

AS > Sampai keluar air mani.

PP > Jadi keluar air mani tu kat mana?

AS > Dekat kain putih.

PP > Jadi Pn Azizah sahkan bahawa Hafizah ada pernah beritahu tahun 1995.

AS > Ya.

PP > Hafizah tak ada contact?

AS > Masa saya masih mengajar sebab benda itu dah jadi macam dia tak suka dan jadi dia SENTIASA INGAT. Dia akan cerita balik kat Zizah begini-begini.

PP > Tapi semalam Pn Safiah ada kata bila Fifi contact Pn Azizah, Pn Azizah ada cakap "Biasa dan orang lain pun pernah kena".

PP > Tapi anggapan kita maknanya selain dari Fifi mungkin ada benda tak seserius dgn ni. Cuma kita nak dapatkan maklumat. Pengetahuan Azizah memang ada?

AS > Ada.

PP > Tahun sama atau pun?

AS > Sebelum.

PP > Sebelum 1995, benda yang dari apa yang kawan kata tu apa masa mandi ke, mandi silat ke apa ke?

AS > Masa kita ijazah semula, kemudian ada yang nak mandi kain. Masa tu bukanla ni cuma....

PP > Pegang-pegang je la masa mandi silat. Masa tu kat mana?

AS > Di rumah Mak Teh.

PP > Di rumah Mak Teh masa silat mula-mula pindah dari Jalan Daud, that was 1993/1994. Yang ni Pn Azizah punya pengalaman sendiri ataupun orang lain punya pengalaman. Your own experience?

AS > Ya.

PP > 1993?

AS > Masa tu ijazah semula, so sapa yang nak ijazah semula semasa En Md Radzi mula-mula jadi Guru. Boleh la.

PP > Masa tu mandi pakai apa?

AS > Kain putih.

PP > So macam berkemban la. Sapa yang mandikan?

AS > Cik Md la (sambil menunjukkan menjirus kepala)

PP > Tapi benda tu berlaku di rumah Mak Teh?

AS > Rumah Mak Teh.

PP > Ramai orang tak masa tu? Dia raba-raba tak?

AS > (Menunjukkan pergerakkan bahagian dada) sikit je le.

PP > In term of respect for the person or what? Azizah masih hormat lagi tak Cik Md secara jujur lepas kejadian?

AS > Masa tu memangla mungkin pasal dia guru. Mungkin ada satu lagi la masa hantar saya balik.

PP > Sapa yang hantar balik?

AS > En Md Radzi Bin Hanafi.

PP > Apa you belum kahwin lagi masa tu kan. Ok, jadi dia hantar balik rumah, at the car ke, sampai kat rumah ke?

AS > Dalam kereta, siang.

PP > Kereta apa?

AS > Honda Silver. Masa tu saya takde.....sebab saya tak de perasaan sebab Cik Md guru, saya tak rasa sangsi apakan masa tu tak terus hantar saya pulang, dia round keramat tu, sambil dia cuba nak raba-raba.

PP > For how long benda tu berlaku?

AS > Saya rasa sampai dia rasa kemuncak dia, mungkin rasa kemuncak dia tu stop la.

PP > What do you mean kemuncak dia?

AS > Dia mengeluarkan dia punya air, mani dia.

PP > Macam mana Pn Azizah tahu dia keluarkan air mani dia?

AS > Sebab yelah kita pun, dia drive masa tu tengah drive.

PP > Dia bukak dia punya kemaluan / zip?

AS > saya pun sebenarnya bendani macam tak ingat sangat sebab kita memang kita tak mau memang tak kisah kita takkan ingat ni lah.

PP > Tak-tak, Pn Azizah masih ingat, masa dia keluar mani tu you nampak tak, ade dia bukak zip keluarkan benda tu ke tak de?

AS > Saya tak ingat.

PP > Jadi macam mana pun Pn Azizah kata, dia sampai dia keluar mani sampai dia buka zip seluar. Tak dia berhenti tu macam mana?

AS > Sambil-sambil dia memegang tangan saya dan meletakkan di kemaluannya.

PP > Tak begini kalau tangan di gini, to me la kalau you nak keluarkan benda tu you must hold your own tool untuk keluarkan, jadi macam mana?

AS > Sebab saya tak pandang pun.

PP > Azizah tau dia keluarkan apa, air mani ni Azizah nampak ke apa ke cam mana?

AS > Sebab kita rasa basah ni, kan basah je kan.

PP > Basah?

AS > Sebab benda ni dah lama.

PP > Basah kat mana, basah dekat baju Pn Azizah ke atau basah kat baju dia ke macam mana ke seluar dia cammana, dia ambik tangan dia pegang dekat peha?

AS > Hmmm...Ya

PP > OOO... You rasa basah kat situ...ataupun dia gunakan tangan you pegang dia punya benda tu?

AS > Hmm....Macamtu lah.

PP > Dia ambik tangan you tarik kat situ. Put it there?

AS > Hmm....

PP > Makna dia hantar daripada rumah Mak Teh nak balik ke mana?

AS > Masa tu saya tak ingat saya balik ke mana, memang saya nak balik.

PP > Tak, jadi dia turunkan Pn Azizah kat mana?

AS > Saya pun tak ingat.

PP > Lain-lain pada tu insiden lain ke?

AS > Takde.

PP > Makna (1) Masa mandi silat kat rumah Mak Teh (2) Dalam kereta, makna selain daripada 2 perkara ni, dekat rumah Mak Teh sendiri selain ada benda yang berlaku daripada mandi silat?

AS > Ada tapi saya taknak cerita.

PP > Makna ada insiden yang berlaku lebih teruk daripada ni ataupun ada benda yang berlaku?

AS > Biasa bagi saya, saya takde apa la kan masa saya belum kahwin, saya nak belajar la kan, sampai lutut ok la tinggal lutut dia naik ke atas mungkin la dia nak buat apa, saya rasa memang saya takde perasaan masa tu.

PP > Dia kata apa nak mengajar?

AS > Saya yang mintak masa tu.

PP > Zizah mintak Cik Md mengajar sembahyang. Jadi dia tunjukkanlah, lepas tu dia raba-raba je lah. In your case ini kat rumah Mak Teh, so there is 3 perkara sebenarnya.

Nota:-
Penulisan saya berhubung Keterangan kepada JK Penyiasat adalah 100% BENAR berdasarkan Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM. Sekiranya terdapat kekeliruan pada ayat, saya memohon maaf kerana saya tidak akan mengubahnya demi menjaga ketelusan rencana saya. Harap maklum.

Ulasan Saya:-

1) KREDIBILITI PUAN AZIZAH BT SHAMSUDDIN DIRAGUI DAN DIPERTIKAIKAN

Daripada keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin ini beliau telah mendakwa kononya terdapat 3 kali kejadian yang berlaku kepada beliau dan beliau masih tidak mengambil sebarang tindakkan seperti membuat laporan polis dan beliau masih terus aktif dengan aktiviti persilatan dan persatuan serta kerap kali ke rumah Mak Teh adalah SANGAT DIRAGUI kebenarannya. JK Penyiasat juga sekali lagi GAGAL dan / atau ENGGAN menyiasat perihal tuduhan ini dan sekadar MENDENGAR tuduhan yang didakwa.

Kredibiliti / Kewibawaan Puan Azizah Bt Shamsuddin ini juga adalah DIRAGUI dan DIPERTIKAIKAN apabila keterangan beliau kepada JK Penyiasat jelas berunsurkan ragu-ragu serta agak kelam kabut dalam memberikan keterangan beliau. Ini menggambarkan perilaku beliau yang sedang berbohong kepada JK Penyiasat.

2) KETERANGAN PUAN AZIZAH BT SHAMSUDDIN MEMPUNYAI PERCANGGAHAN SERIUS BERDASARKAN KETERANGAN PUAN HAFIZAH BT HASANMUDDIN, ENCIK HASANMUDDIN BIN MOHAMAD DAN PUAN SAFIAH BT IDRIS.

Percanggahan seius berhubung keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin ini jika berbanding keterangan yang diberikan oleh Puan Hafizah Bt Hasanmuddin apabila keterangan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin mendakwa bahawa beliau terus menalifon Puan Azizah Bt Shamsuddin sejurus FITNAH dikatakan berlaku sedangkan keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin mengatakan bahawa Puan Hafizah Bt Hasanmuddin memberitahu beliau perihal FITNAH tersebut disuatu malam secara percakapan terus bukannya melalui telifon:-

PP > Jadi kita juga dimaklumkan bahawa ketika itu Pn Azizah adalah jurulatih anak En Hassan. Jadi ada tak pada tahun 1994/1995 itu Hafizah memberitahu apa-apa pada Pn Azizah. Ada talipon ke apa ke?

AS > Ada.

PP > Ada. Ok apa yang dikatakan pada puan. Ingat siang ke malam ke?

AS > Waktu tu mengajar sebelah malam jadi suasana tu pun malam.

PP > Jadi masa dia beri tahu dia ada kata apa-apa perkara yang berlaku pada dia?

AS > Ada.

PP > Jadi dia beritahu tu hari yang sama sebelah malam ataupun hari yang lain. Ataupun ada tak dia talipon ke atau tidak?

AS > Dia ada bagi tahu melalui bercakap.

Keterangan Puan Azizah Bt Shamsuddin juga menjurus bahawa penceritaan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin kepada beliau bukannya pada hari kononnya kejadian dikatakan berlaku, dan sekali lagi Pegawai Penyiasat SEGERA menjalankan tugasnya dengan CEMERLANG apabila menghalang keterangan Puan Azizah tersebut menjadi lebih bercanggahan. Fahamkan soal jawab ini:-

PP > Hari yang sama atau hari lain. Hari yang dia belajar silat tapi hari lain la. Hari yang sama ke ataupun sehari lepas tu ke beberapa hari lepas tu ke?

AS > Sebab ketika itu dia sangat sedih.

PP > Dia beritahu keseluruhan apa yang dibagi tahu pada dia?

Percanggahan serius seterusnya adalah apabila Puan Azizah Bt Shamsuddin mendakwa bahawa mengikut cerita Puan Hafizah Bt Hasanmuddin kepada beliau, air mani MRH telah terkena pada kain putih yang dipakai oleh Puan Hafizah sedangkan keterangan Puan Hafizah mengatakan bahawa air mani MRH terkena 'direct' pada badan beliau.

Percanggahan serius berikutnya adalah apabila Puan Azizah Bt Shamsuddin mendakwa bahawa Puan Hafizah Bt Hasanmuddin SENTIASA INGAT peristiwa FITNAH tersebut sedangkan keterangan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin mendakwa beliau telah LUPA peristiwa tersebut dan dakwaan SENTIASA INGAT peristiwa FITNAH itu adalah SANGAT TIDAK MUNASABAH apabila tuduhan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin ini tidak langsung menyatakan tarikh yang tepat.

Percanggahan serius lainnya apabila Puan Azizah Bt Shamsuddin mendakwa bahawa Puan Hafizah Bt Hasanmuddin mengatakan FITNAH berlaku pada tahun 1995 sedangkan keterangan Puan Hafizah Bt Hasanmuddin mendakwa dengan jelas dan yakin bahawa FITNAH berlaku pada tahun 1994.

3) KREDIBILITI / KEWIBAWAAN JK PENYIASAT DIRAGUI DAN DIPERTIKAIKAN

Kredibiliti JK Penyiasat SANGAT DIRAGUI apabila BERBOHONG dengan mengatakan bahawa Puan Safiah ada kata bila Fifi contact Pn Azizah, Pn Azizah ada cakap "Biasa dan orang lain pun pernah kena". Pernyataan PEMBOHONGAN daripada JK Penyiasat. Puan Safiah tidak pernah memberikan kenyataan ini. Kenyataan ini hanya diberikan oleh Encik Hasanmuddin Bin Mohamad dan kenyataan ini telah DINAFIKAN sendiri oleh Puan Hafizah Bt Hasanmuddin. Sebenarnya, perihal ini dilakukan oleh JK Penyiasat bertujuan untuk Puan Azizah Bt Shamsuddin memulakan FITNAH beliau terhadap MRH. Sila rujuk rencana MAHKAMAH BERUK saya yang mempunyai tanda 18SX dimana semua pembaca akan jelas berkenaan perkara ini.

Komen Saya:-

Terlebih dahulu sekali lagi saya menegaskan bahawa saya sekeluarga langsung tidak terkejut mendengar FITNAH daripada Puan Azizah Bt Shamsuddin ini kerana kami sekeluarga SANGAT MENGENALI beliau. Beliau disuatu masa dahulu pernah tinggal dirumah Mak Teh (Puan Hajjah Maimunah Bt Haji Othman - Balu Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad juga merupakan Nenda saya). Kami sangat mengenali AKHLAK RENDAH Puan Azizah Bt Shamsuddin serta seluruh keturunan beliau. Tambahan pula beliau sekaran tinggal sangat berhampiran dengan rumah saya. FITNAH adalah menjadi mainan mulutnya setiap hari. Cukup sampai disini perihal beliau kerana tujuan blog saya ini untuk memperlihatkan KEBENARAN bukannya memperjelaskan KEAIBAN. Noktah...!!!

Apabila kita menganalisa keterangan yang telah diberikan oleh Encik Hasanmuddin Bin Mohamad, Puan Safiah Bt Idris, Puan Hafizah Bt Hasanmuddin dan Puan Azizah Bt Shamsuddin, adalah SANGAT JELAS kelihatan bahawa terdapat banyak PERCANGGAHAN SERIUS yang berlaku diantara satu sama lain dan mengikut amalan perundangan, PERCANGGAHAN SERIUS ini melambangkan PENIPUAN daripada keterangan dan merupakan salah satu faktor yang besar untuk sesuatu kes tersebut dibakul sampahkan.

Lebih menggelikan hati apabila kesimpulan JK Penyiasat telah MENOLAK dakwaan Puan Azizah Bt Shamsuddin yang mendakwa sebanyak 3 kali dicabul kehormatannya atas alasan beliau BUKANLAH PENGADU dan beliau dipanggil hanyalah untuk MENGESAHKAN perihal Puan Hafizah Bt Hasanmuddin. Perlu diingat - Puan Hafizah Bt Hasanmuddin juga BUKANLAH PENGADU dalam penyiasatan ini tetapi mengapa kenyataan beliau dihakimi? Sungguh mudah membaca percaturan ini. Nantikan rencana saya seterusnya.

Pengumuman:-

TIADA penerbitan rencana pada hari SABTU & AHAD (25hb & 26hb Disember 2010). Rencana seterusnya hanya akan diterbitkan pada hari ISNIN (27hb Disember 2010).

Nantikan rencana saya seterusnya yang pastinya lebih pedas, garing dan panas. Kejutan demi kejutan akan dipaparkan dari semasa ke semasa.
 
BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

29 comments:

  1. Percanggahan serius seterusnya adalah apabila Puan Azizah Bt Shamsuddin mendakwa bahawa mengikut cerita Puan Hafizah Bt Hasanmuddin kepada beliau, air mani MRH telah terkena pada kain putih yang dipakai oleh Puan Hafizah sedangkan keterangan Puan Hafizah mengatakan bahawa air mani MRH terkena 'direct' pada badan beliau.

    { Tak kiralah air mani si qodi tu terkena kat badann FF ker, terkena kat kain putih ker, POKOKNYA PERISTIWA ITU TELAH BERLAKU!!!!! Macam ni kamu kata si qodi tu guru sebenar guru????? Woi! Pengikut2 si Qodi, benda dah jadi ni pun takleh fikir lagi ker??????? }

    ReplyDelete
  2. Puan Anon December 24, 2010 9:59 AM.

    Busuk sungguh hati anda ye. Yang aku nampak, ianya adalah cerita rekaan, sebab tu kenyataan bercanggah. Inilah dikatakan FITNAH.

    Sebagai manusia berakal, tindakan sepatutnya dikenakan kepada yang lakukan fitnah tersebut kerana telah mencemarkan nama baik seseorang. Tetapi apa yang terjadi pada MAHKAMAH BERUK dengan UNDANG-UNDANG RIMBA ni, mereka hanya cari alasan yang boleh dijadikan modal untuk JATUHKAN YM SHEIKH.

    Semoga pembaca yang waras (yg tak waras/ buat2 tak waras tu, terimalah nanti balasan dariNYA), anda boleh nilai perjalanan kisah MENJATUHKAN YM SHEIKH ni. Nampak di sana-sini kepincangan serta rancangan yang kucar kacir. Tetapi mereka tiada pilihan selain dari membuat keputusan seperti yang telah dirancang dengan lebih awal.

    Sayang jika anda belajar tinggi2 tetapi gagal untuk memikirkan plot tersebut. Pihak JK Berok yang menyiasat kena putar belit soalan sebab IANYA DIRAKAM. Rakaman inilah bukti apa yang diceritakan oleh Tuan Muda ini adalah fakta dan bukannya putar belit penulisan.

    Gagal nak faham bukan kerana ianya sukar untuk difahami, tetapi sebab hati memang busuk lagi membusukkan.

    Nor.

    ReplyDelete
  3. byk cantik punya bahasa pengkhianat ni. Dulu kau panggil YM/GU.Kini kau panggil qodi.Hanya JAUHARI yg kenal MANIKAM.Kalau kau nak GU lain, teruskan. AKU nak yg ada MANDAT dan bersalasilah.
    Tuan Muda, teruskan cerita MAHKAMAH BERUK ni.saya sokong...........sgt.

    Perantau Tawau SABAH singgah di KLUANG JOHOR(PTK)

    ReplyDelete
  4. Pesan Guruku : "dengar dgn TELINGA jgn percaya,lihat dgn MATA pn jgn percaya lg tp gunakanlah ANUGERAH & KEISTIMEWAAN yg ALLAH bg iaitu AKAL yg sempurna utk menilai.."

    kalau sesuatu itu dinilai dari AKAL yg sihat, situasii yg diperjelaskan diatas dpat dilihat segala tipu muslihatnya...terlalu lemah bukti yg cuba dbuktikan oleh JK penyiasat...penulisannya juga menunjukkan KEBODOHAN mereka dlm menipu...sehingga memakan diri...sbelom kita trima tuduhan seseorg tu siasat dulu siapa diri penuduh tu..apa background dia...bkn semberono je trima bulat2...kemudian dilihat pula siapa yg dituduh 2...kalau YM Tuan Sheikh nk wat xelok kat ank murid perm dia lama buat la & dia leh dpat yg lagi baik dari si HASHIMAH ngan HAFIZAH tu..tp knp 2org ni je yg kena??siapa 2org ni??permpn yg baik2 kah??tolong jawab...

    jd jgn sembarangan menjatuh seseorg tu bersalah kalau anda2 sekalian xda bukti & anda bukan saksi kejadian...INGAT!setiap kata2 fitnah yg dlemparkan akan ada yg mecatatnya...memfitnah itu adalah lebih KEJI dr membunuh maka fikir2kanla..

    p/s:hanya pesanan utk anon2 yg hanya berani bsuara tp KECUT nk memperkenalkan diri...ALLAH MAHA MELIHAT SETIAP APA YG KAMU SEMUA LAKUKAN...DAN AKU CABAR ANON2 BANGSAT NI UTK FACE2FACE KALAU BETUL DIPIHAK YG BENAR..TUNJUKKAN BUKTI KAT AKU APA YG KORANG DUK KATAKAN KAT TM TUAN GURU..BERANI KERANA BENAR & BENAR KERANA ALLAH...AMCM ADA BERAN?

    S.M

    ReplyDelete
  5. Puan Anon,

    Cerita asalnya di sini adalah fitnah, tiada undang-undang di dalam dunia mengangap Orang yang kena Tuduh tu bersalah selagi kesalahan tidak di buktikan. OTK is innocent until proven guilty. Dalam hal ini terbalik OTK is guilty until proven innocent. The burden of prove jatuh pada Plaintive bukan pada defendant. Dalam hal percanggahan di antara Penuduh dan saksi sendiri menunjukkan terdapat discrepancy di dalam timeline yang di buat. Serta di dalam fact finding sendiri mengatakan kesemua kenyataan itu sendiri terdapat keraguan tentang kredibiliti saksi serta penuduh.Unless the committee sendiri telah menjatuhkan hukuman dan ingin bukti untuk mengukuhkan penghakiman. Ini bercanggah dengan kedua-dua basic line of law, Innocent until proven guilty atau Guilty until proven innocent. Ini lebih kepada Guilty as charged, evident for judgement.

    Saiful ikram selamat
    016-3061438

    ReplyDelete
  6. kenapa tuan guru tak saman je pemfitnah ni.
    sbg org yg ada kedudukan dalam masyarakat tuan guru berhak buat saman malu.

    rosario

    ReplyDelete
  7. saman? itu akan datang... sabar beb... satu - satu...

    ReplyDelete
  8. Jahatnya Pak syaitan tuu...
    macam tu..boleh jadi guru issshhh
    baik mati aje ..drp merosakkan org lain.

    ReplyDelete
  9. Anonymous said...
    Jahatnya Pak syaitan tuu...
    macam tu..boleh jadi guru issshhh
    baik mati aje ..drp merosakkan org lain.

    jawapan:
    baik ko mati je dari menyebok kat sini

    ReplyDelete
  10. Anon December 24, 2010 4:22 PM

    Jahatnya Pak syaitan tuu...
    macam tu..boleh jadi guru issshhh
    baik mati aje ..drp merosakkan org lain

    jwpan : pak syaitan tu pak ko, xreti nk ajar anak budi bahasa n kenang jasa guru..bodoh bertingkat2...xcaya cuba tnya pak ko dia setan ke x...

    ReplyDelete
  11. Jahatnya Pak syaitan tuu...
    macam tu..boleh jadi guru issshhh
    baik mati aje ..drp merosakkan org lain.

    December 24, 2010 4:22 PM

    komen !

    ko lah datuk segala syaitan ..percayakan sangat anak2 Buang tu ! pembohong

    ReplyDelete
  12. [Jahatnya Pak syaitan tuu...
    macam tu..boleh jadi guru issshhh
    baik mati aje ..drp merosakkan org lain. ]

    semoga sumpah memakan dirimu kembali.

    -MHA

    ReplyDelete
  13. kalau lembu nie ada otak atau tak gile lah..cuba fikir 10 mangsa dikaitkan dengan GURU CABUL PAK syaitan tu sorang..nampak dah jelas perangai pak syaitan..klu lagi ramai drp 10 nie..lupa kan kreabiliti GURU CABUL WLPUN ADA PENGARUH..KITE CEGAH KEMUNGKARANNYA...

    ReplyDelete
  14. KESIAN PENGIKUT GURU CABUL..PAK SHEIKH SYAITAN, TAK BIJAKSANA MCM AKU KEKKEKKE..BUDAK BARU BELAJAR KEKEKE..KENA KLENTONG JD LEMBU AKHIRNYA..KEKKEKEK

    ReplyDelete
  15. kepada pendukung2 YM Tuan Sheikh sekalian..jgn sesekali kita termakan provokasi dari puak2 sawan BABI ni...sbbnya mmg keturunan mereka begitu...kita layankan je...mak pak diorg ajar mcm 2...kan anon2 sawan BABI sekalian??
    huhuhu.....

    S.M

    ReplyDelete
  16. Betul.....depa ni saja..org yg sama je tuh..sigugat & kengkawan depa..ckp org lembu..dia lagi lembu..percaya ckp pompuan tak elok..

    ReplyDelete
  17. perjalanan hidup mat radi jauh lagi..
    kita tak tau apa nak jadi dengan mat radi..
    hidup mati dia bergantung pada tindakan dia sendiri..

    ReplyDelete
  18. tak payah fikir apa nak jadi dgn org lain??
    tengok yg ada kini iaitu tindakan memfitnah lagi teruk...besar dosa tu yeop

    ReplyDelete
  19. SaifulG muka ko minta penyepak. Budget comel, tukar ah. Umur dah uzur pun nak buat muka budget comel

    ReplyDelete
  20. Tak apa..jgn tukar gambar tu..dah elok dahh...

    ReplyDelete
  21. { Tak kiralah air mani si qodi tu terkena kat badann FF ker, terkena kat kain putih ker, POKOKNYA PERISTIWA ITU TELAH BERLAKU!!!!! Macam ni kamu kata si qodi tu guru sebenar guru????? Woi! Pengikut2 si Qodi, benda dah jadi ni pun takleh fikir lagi ker??????? }
    December 24, 2010 9:59 AM

    Anon Dec 24, 2010, Para Pemfitnah, JK Siasatan, Jk Kehakiman, MMK & MMT Khianat WAJIB dikenakan hukuman Qazaf sbb REKA fitnah jahat tanpa BUKTI sahih & SAKSI(termasuk sebarkan fitnah & sentiasa menghasut AHLI2 serta masyarakat 1Msia utk percayai fitnah jahat rekaan)...telah TERBUKTI tiada fakta sebenar hanya berdasarkan skrip rekaan sutradara akademi. Apa pun balasan ALLAH saw tetap menunggu!!!

    Depa tak jangka Para Pendukong Hakiki berjaya BONGKAR episod jahat depa utk KUASAI PERSATUAN SILAT CEKAK USTAZ HANAFI MALAYSIA secara jahat dgn perjatuhkan Guru PEWARIS & rampas hak pusaka keluarga Almarhum Ustaz Hanafi - ketara sgt ungkapan `saksi buatan' adalah dibuat2 sbb tu sentiasa berlaku prcanggahan dlm setiap episod/babak oleh saksi2 pelakon di MAHKAMAH BERUK, ini terbukti secara perundangan bilamana MAHKAMAH Ampang Jaya telah membuat keputusan JELAS `tiada kes PRIMA FACIE' batalkan tuduhan fitnah kepada Tuan Syeikh. Namun disebabkan sifat ego, irihati dan ingkar terhadap ajaran Islam (termasuk fahaman yg diajarkan oleh AlMarhum Ustaz Hanafi), sudah pasti puak ni MASIH tetap berusaha pelbagai kaedah utk tegakkan ciptaan `benang basah', agar tindakan khianat ini akan diterima oleh `pengikut2 bahlol' & mengabui msyarakat 1Msia.

    Lagi JELAS perbuatan jahat tp pengecut depa ni, tanpa berani berhujah berdepan secara individu atau secara mesyuarat Agong Luarbiasa, demi utk kekalkan agenda `rampasan kuasa', dgn tindakan TIDAK SAH pecat ahli2 pendukong Guru Hakiki serta gantung/bubar majoriti cawangan Negeri/pusat latihan di seluroh negara yg tidak dpt `dikuasai'.

    - Nampak JELAS isi perut puak Anon2 ini adalah PENIPU & PEROSAK KETURUNAN BANGSA MELAYU dgn menyebarkan ilmu Silat PALSU (ciplak kaedah SILAT CEKAK HANAFI) diterajui Guru boneka akademi dan penyebaran fahaman ilmu ~0~ Master Jo secara lantikan sonsang, disutrdarakan oleh anak2 Buang yg gile kedudukan, jawatan & WANG dlm PSSCUHM. Nak cipta hak sendiri tiada kebolehan tp kaedah paling mudah ialah rampok hak hakiki CEKAK HANAFI..mudah utk yakinkan sume jk dh kuasai persatuan & sebarkan ajaran moden guna buah2 CIPLAK kpd masyarakat mcm karate, taekwando dll (paling penting kedudukan kuasa & wang dikuasai), walaupun ILMU Silat CEKAK HANAFI sebenar tetap kekal pada Guru Pewaris.

    Moga para Pendokong Hakiki tetap kukuh teruskan perjuangan HAKIKI bersama Guru Pewaris (Tuan Syeikh Hj Md Radhi bin Hj Hanafi AlQadhi) utk teruskan kesimbungan ajaran HAKIKI yg diasakan oleh Almarhum Ustaz Hanafi demi BANGSA, AGAMA DAN NEGARA.

    MAA

    ReplyDelete
  22. Semakin aku terus2 membaca komen2 Anon Pondan nih semakin lawak aku. Xdak idea langsung, menunjukkan dorang nih akai pendek, hati itam bak hitamnya dahi-dahi mereka...Huhuhu...

    Ish2...g la berguru dgn The Buangs dulu then patah balik bawak fahaman2 korang..kan senang..jgn bg malu puak Akademi la...huahuahua

    ReplyDelete
  23. Tersebutlah kisah pada zaman dahulu iaitu zaman pemerintahan Saidina Ali timbul satu golongan (aliran pemikiran) dinamakan Khawarijl. Khawarij ini berasal dari perkataan Kharaja bermaksud "telah keluar". Hal yg demikian kerana mereka telah keluar dari golongan Saidina Ali padahal sebelumnya mereka adalah pengikut Saidina Ali. Golongan Khawarij ini suka menumpahkan darah dan mengorbankan jiwa orang muslim tanpa sebab yang munasabah.Dari kahawarij ini kemudian timbulnya fahaman muktazilah jabariah dan Qdariah.

    Sifat-sifat umum bagi kaum khawarij ini ialah mereka sangat keras dan berlebih-lebihan dalam beribadat diriwayatkan bahawa Ibnu Abbas, ketika datang kepada kaum khawarij itu sebagai utusan Ali , ia melihat kening mereka luka-luka, kerana mereka sujud sangat lama dan tangan merekab seperti kaki unta lantaran mereka sujud banyak sekali, dan mereka sangat gemar dan selalu bersiap untruk beribadat . Sumber Sejarah dan kebudayaan Islam jilid 3.

    ReplyDelete
  24. maaf yea saudara2 mencelah di sini..tapi saya nak tuan2 perhatikan soalan-soalan yang ditujukan..ambik masa tuan-tuan dan saudara saudari untuk berfikir sekiranya akal yang Allah berikan pada kita berfungsi dengan baik...

    kepada ahli-ahli yang menyebelahi joe marwi, terpulang lah nak pilih yang mana satu...lagi2 pelajar IPT yang bijak2 belaka...

    tgk pada soalan yang diajukan..itu jer saudara saudari pasti akan dapat jawapan..soalan2 yang cuba meng ia kan jer untuk saksi2 ni menjawab...nampak sgt soalan di rancang...

    Mohd yusuf bin Zakaria

    ReplyDelete
  25. bongok la...ade ke bleh xingt kejadian hitam dlm kehidupan..mmg xlogik..mustahil la wei...kalau ko giler aku leh trime la ko xingt..tp ko waras kot..mustahil la xingt...org buat benda xsenonoh kat kita sure kita akan ingt..kalau nk bg statement pikir la dulu...mana nk berkat ilmu ko belajar..kalau test mesti tersungkur punya sbb xde keberkatan...

    -mumtaz-

    ReplyDelete
  26. Puan Anon
    December 26, 2010 11:55 AM

    "SaifulG muka ko minta penyepak. Budget comel, tukar ah. Umur dah uzur pun nak buat muka budget comel"

    Memang aku tunggu penyepak.. itu ada no telefon aku sila tel tetapkan tempat dan masa insyallah aku sampai untuk di sepak... kalau beranilah

    saiful ikram selamat
    016-3061438

    ReplyDelete
  27. Percanggahan serius seterusnya adalah apabila Puan Azizah Bt Shamsuddin mendakwa bahawa mengikut cerita Puan Hafizah Bt Hasanmuddin kepada beliau, air mani MRH telah terkena pada kain putih yang dipakai oleh Puan Hafizah sedangkan keterangan Puan Hafizah mengatakan bahawa air mani MRH terkena 'direct' pada badan beliau.

    { Tak kiralah air mani si qodi tu terkena kat badann FF ker, terkena kat kain putih ker, POKOKNYA PERISTIWA ITU TELAH BERLAKU!!!!! Macam ni kamu kata si qodi tu guru sebenar guru????? Woi! Pengikut2 si Qodi, benda dah jadi ni pun takleh fikir lagi ker??????? }


    jwpn: ni anak si tole ni klu kat dlm ni berani la bebunyi kan...??

    ReplyDelete
  28. OOOOO anak si toley ??? patut komen tak membina lgsung ...tak baguih

    ReplyDelete
  29. kalau dah nama lelaki bukan muhrim buat ape masuk tempat tertutup dgn wanita bukan muhrim.. tu pun dah salah n dari situ dah bleh judge kredibility seseorang tu.. tak perlu sampai pengakuan ape2.. just berdua2an dgn bukan muhrim dah teruk dah.. ape la.. fikir la skit.. adei..

    ReplyDelete