Wednesday, December 29, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 24

Rencana MAHKAMAH BERUK pada kali ini, saya akan mendedahkan keterangan yang telah diberikan oleh YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi kepada JK Penyiasat pada 04hb Julai 2006, berhubung FITNAH oleh Puan Azizah Bt Shamsuddin. Diantara keterangan YM Sheikh Radzi Hanafi adalah seperti berikut:-

PP = Pegawai Penyiasat
MRH = Md Radzi Hanafi

PP > Jadi orang kedua yang terlibat dalam kes ni ialah Puan Azizah Bt Shamsudin. Dia dipanggil untuk beri keterangan kerana keluar cerita Hafizah Hasan, jadi sekarang ni kita akan berkenaan hubungan Bik Md dengan dia la?

MRH > Sapa dia tu?

PP > Azizah, sebab dia masa dia beri keterangan tu kita nak pastikan ada tak Fifi memberitahu dia berkenaan kononnya salah laku Cik Md lah. Antaranya apa yag Cik Md buat kat Fifi, jadi dan dari keterangan daripada aduan yang menyatakan oleh Cik Azman Johan dan dia menyatakan bahawa ada orang lain juga terlibatlah. Jadi semasa ditanya Pn Azizah tu dia pun kata....Ada terjadi jugak lah?

PP > Cik Md tahu rumah Cik Azizah pada masa tu?

MRH > Dimana?

PP > Dekat Taman Dagang Jaya?

MRH > Rumah Azizah saya tak tahu.

PP > Cik Md tak hantar dia balik rumah?

MRH > TAK PERNAH.

PP > Tapi dia pernah tidur rumah Mak Teh?

MRH > Dia pernah tidur rumah Mak Teh.

PP > Dia ada satu ketika dia menyatakan dia mintak Cik Md ajar dia sembahyanglah jadi semasa Cik Md mengajar dia tu Cik Md ada tarik seluar dia?

MRH > Saya tak pernah ajar dia sembahyang. Tak pernah dan pertama saya mintak maaf dulu la. Saya mintak Cik Daud catit la. Saya mintak maaf dan saya terpaksa bercerita, ni aib saya difitnah dan saya diaibkan, saya terpaksa bercerita perangai Cik Azizah ni, pasal ni adalah isteri Setiausaha Agong.

MRH > Ya, saya mintak maaf dulu. Yang pertama Azizah ni memang minat kat saya, sampai sekarang dan saya boleh buktikan saksi semua ada. Yang kedua dia marah kepada saya pasal dia ada buat hal tak baik dirumah Mak Teh dan orang tu pun ada saya dapat tangkap dirumah Mak Teh saya marah pasal buat dirumah arwah Ustaz.

PP > Macam mana Cik Md?

MRH > Dia membuat benda yang tidak baik dirumah Mak Teh tak taula buat apa tapi saya dapat tangkap dalam bilik dirumah arwah Ustaz Hanafi.

PP > Bilik mana?

MRH > Bilik diatas sebelah bilik saya, dan ada 2,3 orang lagi.

PP > Dirumah?

MRH > Ya. Dan saya TAK PERNAH mengajar dia sembahyang. SAYA TAK PERNAH.

PP > Bukan ajar dia cara ambil air sembahyang?

MRH > TAK PERNAH.

PP > Dirumah Mak Teh?

MRH > TAK PERNAH.

PP > Yang Cik Md kata perbuatan tak baik tadi tu perbuatan apa tadi tu.

MRH > Saya tak tahu dia buat apa tapi gelaplah.

PP > Dia sorang-sorang ke?

MRH > Tak. Dia dengan ada orang.

PP > Apa yang menyebabkan Cik Azizah masih minat dengan Cik Md?

MRH > Saya pun tak tahu berdasarkan bercerita ni sepatutnya dikatakan Kak Ita tu BUKAN isteri saya patut dia.

PP > Dia cerita kat sapa tu?

MRH > Dia cerita kat Puspa (Puan Harlinapushpa), isteri Mejer Ashif (Tuan Mejar (B) Haji Mohd Ashif Bin Haji Abd Aziz). Mejer Ashif isteri dia jual kain, dan ikut maklumat saya dapat pun dia pindah daripada Keramat itu pun pasal kerana Abang Ipar dia tu masuk bilik iaitu Abang pada Ramlee punya Kakak. Itu yang pindah. Jadi yang cerita ni saudara dia, Bob (Encik Ahmad Ramadhan Bin Haji Abu Bakar).

PP > Itu yang saya kata, nanti saya bagi tau dulu. Kemudian pernah tak Cik Md hantar dia balik dan boleh tak Cik Md memberikan keterangan?

MRH > Saya sepanjang saya ni, saya TAK PERNAH hantar dia balik. Jarang la perempuan yang naik kereta saya dan MASA TU SAYA DAH KAHWIN.

PP > Kalau tak hantar balik pernah bawak dia jalan?

MRH > TAK PERNAH. Dah hantar balik pun TAK PERNAH nak bawak jalan buat apa.

PP > Maksud Cik Md apa dia dua member?

MRH > Ada benda berlaku dirumah Mak Teh, dia sendiri yang ni, mencari.

PP > Kat rumah Mak Teh?

MRH > Ya.

PP > Semasa dia belum kahwin la?

MRH > Masa dia belum kahwin, dan saya difahamkan oleh Mak Teh pun baru ni dia ada DATANG rumah pun Mak Teh tanya dia betul ke saya korek tangan dia bersalam. Dia kata tak de lah Mak Teh. DEMI ALLAH, dia bersumpah tak de. Anak-anak Mak Teh macam abang-abang dia. Ini Mak Teh cerita kat saya.

PP > Pernah tak Abg Md mandikan dia, mungkin mandi silat?

MRH > TAK PERNAH.

PP > Ijazah semula?

MRH > Takde. Ijazah semula saya tak ingat tapi mandi tak de.

PP > Di rumah Mak Teh?

MRH > Ijazah semula ni biasa dia akan buat secara rasmi, dia ijazah semula dia tak kan sorang-sorang saja selalu saya taknak, kurang-kurangnya kita ijazah semula ni kurang-kurang ada 20 orang, setkan macam tu baru kita akan buat. Selalunya saya macam tu.

PP > Dan Abg Md pun tak mandikan dia.

MRH > Saya TAK PERNAH mandikan dia. TAK PERNAH.

MRH > Masalah dengan Teng (Cik Tengku Azlina Bt Tengku Ismail) pun saya selesaikan jugak dulu. Cemburu dengan Teng. Teng sentiasa dengan Ramlee di rumah Ramlee saya selesaikan.

PP > Jadi Cik Md menafikan dari segi yang dikatakan.

MRH > Saya menafikan mandi ke apa ke TAK DE.

PP > Sampai memegang kemaluan apa semua ni?

MRH > TAK DE. ITU BUKAN TASTE SAYA.

PP > Cik Md ada tak Cik Md tahu tentang Azizah di ketika di rumah Mak Teh dulu dan memberikan keterangan yang adik Cik Md, Fauzi Hanafi membuka tuala menunjukkan kemaluan kepada dia (Pn Azizah Bt Shamsudin). Dia pernah bercerita tak?

MRH > TAK DE.

Nota:-
Penulisan saya berhubung Keterangan kepada JK Penyiasat adalah 100% BENAR berdasarkan Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM. Sekiranya terdapat kekeliruan pada ayat, saya memohon maaf kerana saya tidak akan mengubahnya demi menjaga ketelusan rencana saya. Harap maklum.

Ulasan Saya:-

1) Keterangan MRH telah jelas memperlihatkan bahawa terdapat beberapa MOTIF daripada Puan Azizah Bt Shamsudin dalam melakukan FITNAH tersebut. Motif CINTA TAK BERBALAS ini telah kemukakan seorang SAKSI oleh MRH iaitu Puan Hajjah Harlina Puspa.

2) Keterangan MRH berkenaan Puan Azizah Bt Shamsudin ini telah menunjukkan bahawa AKHLAK Puan Azizah yang RENDAH dan kerap kali menaburkan FITNAH kepada orang lain.

3) Kenyataan JK Penyiasat berhubung tuduhan Puan Azizah Bt Shamsudin membabitkan Tuan Haji Mohd Fauzi Bin Haji Hanafi TIDAK PERNAH dilaporkan dimana-mana ayat Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM. Ini satu kenyataan yang diberikan sendiri oleh JK Penyiasat. Entah daripada sumber mana diperolehi oleh JK Penyiasat ini sangat DIRAGUI kerana Puan Azizah Bt Shamsudin sendiri TIDAK ADA memberikan kenyataan tersebut.

4) MENGHAIRANKAN apabila JK Penyiasat TIDAK PERNAH memanggil SAKSI-SAKSI yang dinamakan didalam keterangan MRH dan LEBIH AJAIB apabila JK Penyiasat 'membakul sampahkan' FITNAH Puan Azizah Bt Shamsudin ini walaupun keterangan diambil oleh JK Penyiasat dan menyatakan kepada MRH bahawa terdapat tuduhan terhadap MRH daripada Puan Azizah Bt Shamsudin.

5) Tambah MEMBINGUNGKAN, selepas Puan Azizah Bt Shamsudin memberikan keterangan beliau kepada JK Penyiasat, beliau telah menulis sekeping POSKAD dan menghantarkannya kepada Puan Suraya Bt Haji Hanafi dengan mengatakan bahawa beliau telah BERBOHONG kepada JK Penyiasat dan membawa watak PENABUR FITNAH demi untuk kebaikkan dan kemudiannya beliau telah menghantar sekeping lagi POSKAD selepas itu dengan mengatakan sebaliknya. Pada firasat saya, POSKAD KE-DUA tersebut HANYALAH ditulis oleh Puan Azizah tetapi KANDUNGANNYA telah DIARAHKAN oleh orang lain kerana terdapat PERBEZAAN YANG KETARA perihal GAYA BAHASA dan KEINTELEKTUALAN penulisan kedua-duanya.

Komen Saya:-

Perihal AKHLAK Puan Azizah Bt Shamsudin yang RENDAH ini adalah diketahui umum oleh kebanyakkan ahli di Kuala Lumpur ketika beliau AGRESIF mencari LAKI. Hatta pernah suatu ketikanya, beliau pernah mendampingi seorang SUAMI orang (seorang ahli PSSCUHM) dan ramai para lelaki yang menjadi idamannya. Dan akhirnya beliau telah BERLAKIKAN seorang Lelaki Macho dari Perak iaitu Encik Ramlee Bin Abd Rahman. Tahniah...!!!

Sekiranya JK Penyiasat bukan hanya MENDENGAR dan menjalankan tugas mereka dengan MENYIASAT, pasti JK Penyiasat ini akan mengetahui perihal latar belakang Puan Azizah Bt Shamsudin ini yang bukan hanya RENDAH AKHLAK terhadap LELAKI tetapi latar belakang keluarganya yang lebih MENGGEMPARKAN. Tunggu rencana saya seterusnya untuk saya membuktikan bahawa penuduh-penuduh ini adalah daripada golongan FASIK.

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

10 comments:

  1. entah pape la si azizah ni ,da org x nak kat dier dah la,xyah la buat cerita fitnah org ,mcm sial laa......

    ReplyDelete
  2. Ya ALLAH sampai macam tue...minat kat orang tapi peburuk orang...apa punya jenis ntah manusia camnie...nie jenis manuSIAL...

    **YA SELAMATKAN TUAN GURU DAN SELURUH AHLI KELUARGANYA...AMIN


    ---------------------------------------------
    Dan akhirnya beliau telah BERLAKIKAN seorang Lelaki Macho dari Perak iaitu Encik Ramlee Bin Abd Rahman. Tahniah...!!!<---Alhamdullilah berlaki jugak tapi xda la macho tapi hancho

    -ashrafhadi-

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah memberi keampunan dan kesedaran yg mendalam kpd Pn Azizah. Selagi pintu taubat masih terbuka, usahakanlah. Jai Othman

    ReplyDelete
  4. semoga mad radzi insaf..bertaubat serta minta maaf secara terbuka...Jangan bangkitkan fitnah terhadap saksi.untuk mendapatkan kepercayaan semua pihak atas perbuatan yang diselindungnya.
    Hidup tak kan sampai 1000 tahun..mati tu bile2 boleh terjadi.FIKIR2..jangan sampai jadi BODOH.

    Bile pulak citer sebenar yang telah dilakukan, Guru cabul minta maaf sampai menangis atas perbuatannya..

    ReplyDelete
  5. ko lah yg bodoh...ikut cakap otai akademi...fitnah si azizah~~~ desperado????

    ReplyDelete
  6. kak oi...ko ni bodoh tahap unta ke apa?xanes2 dgn ayat2 kunun ada cite lain..bak mai bukti..jgn jadi anjing gila lah wei....hang kata hang betul,bak mai bukti....tuan amin dah siapkn bukti dpn mata..klu dah jahil tu...samalah mcm kafir jahilliah dulu....bulan terbelah dpn mata pn kata sihir....bodoh sungguh...jgn jadi jahil....klu betul ko benar,bak sini bukti2,,,,jgn jadi anon2 bodoh penakut!!!

    ~semangat harimau21~

    ReplyDelete
  7. anon2 mmg penakut !!!...cakap lebih tapi haprak...

    ReplyDelete
  8. geng pandai silat ni kan bangkai.....

    ReplyDelete
  9. Bengap & dungu betoi Si Anon2 ni!!!...telah terbukti di Mahkamah Ampang Jaya pada 9 Dis2010 bhw Tn Syeikh dilepas (tanpa dipanggil beladiri, tiada kes Prima Facie) sbb sume kenyataan saksi2 pendakwa xtrima pakai/bohong, tu lerr sbb hati busuk jahat jd otak ko jd bengap & dungu, ko xfaham benda simple mcm ni...MAKNAnya cerita fantasi si penuduh + saksi2 tu termasuk chief SUTRADARA adalah sume fitnah belaka, ye lahh kan depa sume cuma ikut arahan SUTRADARA akademi yg TERAMAT jelous dengki & irihati pada Tuan Syeikh yg sentiasa di dampingi oleh Ahli2 & anak muridnya 1Msia & seantero DUNIA, juga tetap disanjung & dipertahankan oleh para pejuang Pendukong Hakiki yg betul2 kenal sape sebenarnya Tuan Syeikh & sape sebenarnya PENGKHIANAT!!!!
    Kalu teror sgt, ko guna le otak ko yg ko claim terror sgt tuu utk cipta persatuan & jenama silat baru CIPTAAN sendiri..kalu cuma nak rampok hak org lain, aku pun bole gakk cuma dari asal niat aku berguru sejak Zaman Almarhum adalah utk cari Guru sebenar Guru bukan Guru CIPLAK mcm Master Joe ciptaan Geng Akademi Fantasi. ye lerr dgn sifat kebodohan dengki ko org tambah pulak isi hati isi perut yg kotor & jahat, Tuhan tutupi pintu hati ke arah kebenaran & kebaikan, kecuali ko xtaubat & minta maaf pada makhluk mulia terpilih (Tn Syeikh) serta pendukong hakiki yg ko org fitnah & aniaya.
    Maaf cakap, jk di zaman Nabi Muhammad saw, perbuatan ko org ni sama sifatnya dgn Abu Jahal, Abu Lahab yg menentang & golongan MUNAFIK yg sentiasa akrab dgn Rasulullah tp khianati & merosak perjuangan Rasullullah...ingatlah Allah swt tetap Maha Mengetahui dan tetap dgn janji pembalasanNYA.

    MAA

    ReplyDelete
  10. hmmm....org akademi ni mmg sukakan fantasi yg dicerita oleh pompuan2 yg tak cukup sifat tu..........otai2 sekolah tinggi-tinggi tapi bahalol..

    ReplyDelete