Thursday, December 30, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 25

Rencana MAHKAMAH BERUK pada kali ini, saya akan mendedahkan keterangan yang telah diberikan oleh YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi kepada JK Penyiasat pada 04hb Julai 2006, berhubung FITNAH oleh Puan Hafizah Bt Hasanmuddin. Diantara keterangan YM Sheikh Radzi Hanafi adalah seperti berikut:-

PP = Pegawai Penyiasat
MRH = Md Radzi Hanafi

PP > Jadi kita dapat keterangan daripada Fifi menyatakan Cik Md pernah datang ke rumah bapak dia pada 1994, masa tu dia sedang masak dan Cik Md datang rumah dia masa tu tinggal adik-beradik dia je dan Cik Md tanya dia lah dah mandi silat ke belum, jadi dia kata belum dan Cik Md tolong mandikan dia.

PP > Jadi di bilik atas tu di bilik mandi atas Cik Md mandikan dia dan Cik Md ada menghisap buah dada dan menjilat kemaluan dan ada pancut air mani Cik Md. Jadi tu lah ada tak Cik Md pegi pada rumah Cik Hasanmudin pada tahun 1994?

MRH > Saya Tn Hj, saya seingat saya lah sepanjang saya hidup saya tak pernah pergi rumah Cik Hasan dan saya pun tak tahu dimana rumah dia yang seingat saya. Saya tak pernah pergi open house ke apa ke saya tak pernah pergi rumah dia dan saya tak tahu dimana lokasi rumah dia.

PP > Ada tak Cik Hasan pernah tanya kat Cik Md yang kata tanya Cik Md, Cik Md ada pergi rumah dia mandikan Fifi dan Cik Md kata benda tu Cik Md kata Cik Md pergi?

MRH > Saya tak ingat la, saya tak berapa ingat tapi kalau mengikut daripada saya, saya pernah ialah masa kenduri saya tak ingat sapa kenduri adik saya, saya tak ingat samaada kenduri Fauzi atau Maksu (Puan Suraya Hanafi), saya tak ingat. Saya pernah menangkap Fifi ni ketika mengendap saya punya sepupu.

MRH > Iaitu sepupu saya Tarmizi bukan anak Abang Yang, apa tu daripada Kedah yang ketika majlis kahwin semua duduk di bawah dia naik atas mengendap orang tukar baju dan saya pernah tangkap dia saya kata jangan buat macam ni. Itu ada berlaku dulu masa dirumah Mak Teh.

MRH > Yang kedua saya tak tau la dia marah kat saya ke, dulu dia berkawan dengan member kita, member Sarawak, dulu dia belajar di Selangor sekarang pindah di Sarawak.

MRH > Mengatakan saya konon saya tak bersetuju saya pun tak tahu dan yang ketiga saya pun tak tau dia marah kat saya ke apa ke yang berkahwin dengan suami dia sekarang ni mengatakan saya tak bersetuju sedangkan saya pun tak tahu saya dapat maklumat dari kawan-kawan perangai dia ni tak berapa elok dan akhirnya dia berkahwin di Siam tu.

MRH > Saya tak tau adakah dia marah kat saya pasal tu tapi seingat saya, saya rasa tak pernah pergilah dan saya tak tahu dimana dan kadang-kadang saya pergi mana-mana pun peringkat yang lebih tu saya mintak member-member tolong bawak itu ada, saya memang tak berapa expert jalan-jalan di K.L ni.

PP > Cik Md pernah mandikan Fifi dekat masa Jalan Daud tak?

MRH > TAK PERNAH.

PP > Masa dia majlis Tamat?

MRH > TAK DE. Tamat ke Potong ke dia mandi sendiri.

PP > Abg Hasan call Abg Md untuk confirmkan la Abg Md ada pergi rumah tak mandikan Fifi?

MRH > TAK DE CALL SAYA.

PP > Cik Md, Cik Hasanmudin ada berkata juga Cik Md dia kata ketika Cik Md mandikan Fifi tu ada SEORANG SAKSI MELIHAT.

MRH > Dimana?

PP > Di rumah Cik Hasanmudin. Dia kata ketika Cik Md sampai di rumah dan masa Cik Md mandikan Fifi tu ada SEORANG SAKSI MELIHAT ketika itu?

MRH > Saya tak tau la saksi macam mana saya pun TAK PERNAH PERGI RUMAH DIA mana saya tahu. SAYA TAK PERNAH pergi rumah dia dan rumah dia kat mana pun saya tak tahu, mana saya tau ada saksi ke tak.

PP > Fifi pernah jumpa Cik Md sebelum dia nikah?

MRH > TAK PERNAH.

PP > Makna sekarang ni Cik Md menafikan benda ni?

MRH > SAYA MENAFIKAN BENDA NI.

Nota:-
Penulisan saya berhubung Keterangan kepada JK Penyiasat adalah 100% BENAR berdasarkan Laporan Rasmi JK Penyiasat PSSCUHM. Sekiranya terdapat kekeliruan pada ayat, saya memohon maaf kerana saya tidak akan mengubahnya demi menjaga ketelusan rencana saya. Harap maklum.

Ulasan Saya:-

1) Keterangan MRH kepada JK Penyiasat jelas menunjukkan terdapatnya MOTIF DENDAM disebalik FITNAH yang dilemparkan oleh Puan Hafizah Bt Hasanmudin kerana beberapa perkara berkaitan AKHLAK beliau tetapi malangnya JK Penyiasat tidak berhasrat MENYIASAT kenyataan MRH ini.

2) Sekiranya JK Penyiasat menjalankan tugasnya dengan MENYIASAT dan bukan hanya MENDENGAR keterangan, maka PASTI mereka akan menjumpai hasil penyiasatan yang lebih MENGGEMPARKAN berkaitan diri Puan Hafizah Bt Hasanmudin khususnya SEBELUM beliau bernikah di Siam.

3) Sekali lagi SAKSI YANG MELIHAT iaitu Encik Mohd Sallehuddin Bin Hasanmudin di sebut oleh JK Penyiasat pula tetapi SANGAT AJAIB apabila SAKSI UTAMA ini TIDAK PERNAH dipanggil memberikan keterangan kepada JK Penyiasat sedangkan SAKSI UTAMA ini telah berumur sekitar 17 tahun ketika Siasatan Dalaman PSSCUHM tersebut dilakukan.

Komen Saya:-

Saya dan keluarga sangat mengenali AKHLAK Puan Hafizah Bt Hasanmudin ini yang sangat RENDAH khususnya perihal berkaitan LELAKI dan beliau seorang yang sangat MUDAH melemparkan FITNAH kepada seseorang apabila mempunyai agenda tertentu. Beliau pernah suatu ketika dahulu, melemparkan FITNAH terhadap IBU TIRI beliau sendiri iaitu Puan Safiah Bt Idris dan bersungguh-sungguh bercerita untuk orang lain mempercayainya.

Saya juga sangat berkeyakinan bahawa sekiranya SAKSI UTAMA tersebut memberikan keterangan, maka akan TERBONGKARLAH perihal AKHLAK kakaknya Puan Hafizah Bt Hasanmudin ketika ketiadaan Ibu Bapa mereka di rumah. Kerap kali pelbagai jenis lelaki yang hadir ke rumah beliau suatu masa dahulu dan tidak terkecuali juga Encik Ramli Bin Rawi (Ramli Bo) serta Encik Sulaiman Bin Shamsudin (keluarga Puan Azizah Bt Shamsudin) yang lebih dikenali sebagai Leman 'The Fugitive'.

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

23 comments:

  1. “Dan janganlah kamu menyembah apa-apa yang tidak memberi manfaat dan tidak (pula) memberi mudharat kepadamu selain Allah; sebab jika kamu berbuat (yang demikian) itu, maka sesungguhnya kamu termasuk orang-orang yang zalim”...sape guru cabul tu??

    “Dan jika mereka (pihak musuh) cenderung kepada perdamaian, maka engkau juga hendaklah cenderung kepadanya serta bertawakkallah kepada Allah. Sesungguhnya Ia Maha Mendengar, lagi Maha Mengetahui”...GURU Cabul tak cenderung tapi nak salahkan saksi serta aibkan saksi pulak nak tutup kesalahannya...NAPE jd mcm tu.

    Demi menjaga kesucian akidah Islam, beberapa perkara perlu diambil perhatian iaitu setiap individu atau kumpulan tidak boleh mendakwa GURU CABUL tuuuu..baik sangat kononnya.

    Tidak boleh mentaati guru atau seseorang pada perkara-perkara yang jelas bercanggah dengan akidah dan syariat Islam.
    Sebarang syarat yang bertentangan dengan akidah, syariah dan akhlak Islam...VOTE GURU CABULLL OUT.

    guru cabul (pAK sYAITAN) yang melakukan perkara-perkara syirik, sama ada melalui perkataan, perbuatan atau iktikad.melakukan MAKSIAT/jenayah dan yang bertentangan dengan moral.Pemecah belah masyarakat.pAK sYAITAN mentafsir ajaran agama Islam mengikut hawa nafsu..BUAS MCM BINATANG (HARIMAU-JAGUH KPG)

    MURID2 YANG NAK BERGURU TU...tidak boleh taat secara membuat tuli kepada guru (TERMASUK guru cabul ). Mereka hendaklah mengikut perintah guru selama tidak bercanggah dengan perintah Allah.

    JANGAN JADI LEMBU ...YANG DITARIK HIDUNGNYA...KKEKEKE

    ReplyDelete
  2. bla..bla..blah laaa....

    abis tu otai2 AKADEMi tu suci murni 110%??

    buleh blah..kalau hangpa kata YM Tuan Guru kami keji..hangpa tu yg balik cermin..jauh lebih keji!!

    ReplyDelete
  3. kah kah kah...puak 3A @ otai akademi yg tak putus asa buat keji...fitnah sana sini....
    tulis bukan main panjang lagi..tapi KOSONG..tak ada makna hehehehe....pergilah damping ngan guruko Joe M & Bawaen2

    ReplyDelete
  4. jgn Jdi ANJING...YG CUME TAU MENYALAK BUKIT,WALAUPUN TAU BUKIT XKAN BERGERAK SEINCI PN...JGN JADI ANJING YG KUAT MENYALAK,TAPI BILA ORG NK BALING BATU,MENCICIT2 LARI...PENAKUT...
    TIN KOSONG!!!!!!!!!!!!!!
    kalau berani,keluarkan bukti anda...jgn cakap je lebih....keluarkan konon hadis
    bagai...inilah org2 yg sanggup gunakan ayat2 suci Al-Quran utk kepentingan peribadi...g ah join kerajaan JAMBAN korg tu...nnt mati blh msk jamban rmi2 dgn betara guru korg tu...

    ~semangat harimau21~

    ReplyDelete
  5. aku sokong semua penulisan sahabat2 satu GURUku...
    aku suka tagline " kerajaan jamban" hahahaha ..memang tepat

    ReplyDelete
  6. Alhamdullilah ingat juga kat ayat Al-Quran tapi tolong bukak dan baca sama ayat2 yang cerita pasal hasad dengki, fitnah dan seangkatan dengan nya..

    dey tahmbi...buat secara telus semua benda jangan main sikit2...

    **jamban tue pejabat syaitan@tempat syaitan..

    -ashrafhadi-

    ReplyDelete
  7. puak AKADEMi..yg berlagak..ngaku otai..mmg dpn ahli depa..akan menjadi lemah lembut..sopan santun..lagak muka penuh nur..tawaduk..dll...

    sebab tu para ahli..khususnya adik2..akan terpesona dgn otai2 AKADEMi..maka dijadikan mentor kesayangan depa..para ahli AKADEMi..berasa diri suci murni..see no evil..hear no evil..speak no evil..(dgn gambar beruk sebagai ilustrasi)..kalau berlawak pon semuanya skema belaka...kononnya abg2 OTAI AKADEMi menjaga sakan tingkahlaku & tuturkata...

    ptuihhhhh!!!
    memang betul kata Cikgu Rauhi..depa otai AKADEMi ni mmg dari dulu..'tak sedar ke diri!!'

    ReplyDelete
  8. sekadar mengumumkan..
    selepas ini di alam cyber saya Firdaus MRH akan menggunakan nama samaran

    'HARIMAU SYEIKH RADHI'


    harap maklum...


    -HARIMAU SYEIKH RADHI-

    ReplyDelete
  9. nie harimau pak syaitan..perut buncit kekekkek

    ReplyDelete
  10. bahlol punya komen puak akademi...

    ReplyDelete
  11. lahatlah saudara seperjuangan semua..

    puak-puak puaka AGUNDI tetap dengan sikap PENAKUT mereka yang terlalu taksub dengan CEO AKADEMI hingga mereka TERLALU 'PANDAI' dan xdapat membezakan serta x dapat melihat kebenaran..

    HATI mereka dah terlalu GELAP & BUSUK namun tetap PENAKUT & BACUL kerana hanya berani MENYALAK..kalu diajak bersemuka dan membentangkan apa yg mereka katakan 'kebenaran' di pihak mereka,pasti pelbaai ALASAN BODOH mereka utarakan..sebab penakut..

    AD BRAN?? jawapannye mudah..MESTILA X BRAN!! ^,^

    Izuddin

    ReplyDelete
  12. apsal x letak nama ye?.. kot letak nama samaran pun x dak gak ye?.. berani cakap kot blakang je?..
    asik2 komen 'anonymous'.. maki hamun, fitnah je makanan korang ye?.. apa "GURU" lantikan korang ke yg ajo?..

    ~zue

    ReplyDelete
  13. jangan tafsirla ayat al-Quran sesuka hati... lebih2 lagi guna untuk kepentingan peribadi.. tak taula puak akedemi ni pikir ape..aku yg dah lama mendalami al-Quran pun masih tak brani nak guna sesuka hati.. kena tengok gak tafsiran ulama dulu2..jangan jadi macam ahli kitab yahudi dan nasrani yang mengambil sebahagian dan membuang sebahagian lagi ayat2 Allah..celaka sungguh mereka itu kata Allah..al-baqarah :79,(bukan maksud penuh)fokus CELAKA tu je.. untuk pengajran kita semua... nak berdebat ke apa ke silakan.. gunakanlah logik kalu tak mampu guna al-quran, takut tersalah... dosa kering je..
    nassri..

    ReplyDelete
  14. kalu tak yakin dengan apa yang tuan amin tulis dahla.. kalu tuan amin nak menipu biarla dia yang menanggungnya di akhirat kelak... tapi saya rasa tuan amin pun cukup dengan (Al-Quran, Surah An-Nur 24:17)yang beliau tulis kat atas tu..

    ReplyDelete
  15. Jgn dilayan puak kerajaan jamban. Diorang dah tewas dari segenap sudut. Xde p[oint nak makan balik. Boleh blah!

    ReplyDelete
  16. Adoi.... aku bukak blog yg ter'gugat' kejap rasa loya nak muntah.. apa benda la ko merapu Am Tandasi Kerajaan Tandas wei!!! Garis panduan la plak.. tu dah start berguru ngan buku.. mesti jenuh duk carik modal.. kesiannnn!

    ReplyDelete
  17. aku pun loya..masuk "belog" si gugat itu.meraban tak abis-abis..dia tak sedar sebenarnya, tulisan2 itu menampakkan kebodohan dia tapi masih nak tunjuk cerdik......yalah kan "kerajaan jamban" mmg gitu

    ReplyDelete
  18. kalau cuba nak main2 silakan..
    012-9064271

    -HARIMAU SYEIKH RADHI-

    ReplyDelete
  19. budak hingusan..dtg sini..one bye one..aku tunggu..dtg offeer..klu berani,,sorang dtg ye..ada telur ke.harimau pak syaitan pun mcm harimau belantara pondan jugak.

    ReplyDelete
  20. apa yg ko merepek arr?? ko lah pak syaitan itu! ko ada teloq ka? maybe takdak....ko lah yg pondan tiada nama..cissss penakut!!!

    ReplyDelete
  21. budak hingusan..dtg sini..one bye one..aku tunggu..dtg offeer..klu berani,,sorang dtg ye..ada telur ke.harimau pak syaitan pun mcm harimau belantara pondan jugak.


    jawapan :

    TIADA MASALAH..
    dan sedikit pun tidak memberi masalah kepada saya..
    sila nyatakan nama sebenar,no telefon,dan butiran2 lain yg perlu untuk memudahkan urusan..
    silakan jika hang batui2 BERANI ASLI..


    012-9064271
    -HARIMAU SYEIKH RADHI-

    ReplyDelete
  22. bodo hang ni...xpyh tuan firdaus,bg budak jatuh pn dah tergolek mamat sampah ni...bila mintak no,senyap pulak...bak mai detail hang...jgn jd sampah masyarakat yg dibuang di jamban!

    ReplyDelete