Monday, November 1, 2010

Fitnah Di Mahkamah Ampang - Siri 2

Tuduhan terhadap YM Tuan Sheikh diteruskan lagi dengan keterangan daripada Saksi Pendakwaraya yang ke-02 iaitu Puan Rohaya Bt Johan (Ibu Penuduh). Beliau telah memberikan keterangan beliau apabila diminta oleh Saksi Pendakwaraya. Antara keterangannya adalah seperti dibawah:-

Beliau telah memberitahu mahkamah bahawa pada 10/03/2006, sekitar jam 04.00 petang, anaknya Cik Norhashimah Bt Asnawi (Penuduh) telah menelefonnya. Ketika itu beliau di pejabat. Anaknya menelefon dan bertanya: "Ada tak Pak Tam (YM Tuan Sheikh) telefon Mak?". Selepas beliau menjawab "Tiada", anaknya mula meraung-raung dan menangis meminta beliau pulang segera.

Puan Royaha juga selepas itu turut ditanya oleh Peguambela YM Tuan Sheikh, adakah anaknya Cik Norhashimah ada mengatakan bahawa beliau seperti di PUKAU? Puan Rohaya cuba berdalih untuk melarikan diri daripada menjawab soalan tersebut, malah berkata kepada Peguambela bahawa beliau tidak pernah mendengar perkataan PUKAU malah tak tahu maksud PUKAU...hehehehehehe..Dungunya...PUKAU pun tak tahu ke!!!!

Untuk makluman semua, dalam keterangan Puan Rohaya pada SELASA (16/05/2006), kepada JK Siasatan yang ditubuhkan oleh PSSCUHM, beliau telah menjelaskan bahawa anaknya mengatakan seperti disihir dan dipukau, tetapi beliau tidak mahu bercakap tentang perkara PUKAU dan SIHIR tersebut kerana sebab-sebab tertentu dan pasti ianya telah dinasihati seseorang.

'Laki, Bini Yang Penipu' (boleh buat tajuk lagu lagi ni). Jelas sekali, Bapa dan Ibu Penuduh menipu, tidak seperti keterangan yang diberi kepada JK Siasatan Dalaman PSSCUHM. Siapa Munafik? Mereka dan keluarga mereka.... 

59 comments:

  1. moga lebih bnyk update dpt dibentangkan demi manfaat bersama.

    Ya Allah..selamatkanlah Tuan Guru & keluarganya..kuatkan lah perpaduan kami semua.

    ~shahril nizam
    kota kinabalu, sabah

    ReplyDelete
  2. "Ada tak Pak Tam (YM Tuan Sheikh) telefon Mak?". ~~ Pada hemat saya, dia berasa Takut tu sebenarnya..Perbuatan tak senonoh diadukan kpd ibu bapa beliau.

    ..sudahlah shima.Lebih baik beritahu perkara sebenar !!

    Mana tahu ya, dgn kuasa Allah Shimah akan beritahu sebenarnya dia telah mengkhianati Pak Tam. Maka akan berakhirlah satu teka- teki yang menghantui kita selama ini. Perkara CABUL itu tidak pernah berlaku !

    Jika itu terjadi, sanggupkah pihak2 yg baling batu sembunyi tangan mengakui kesilapan masing2. Atau malukah anda dgn perbuatan anda selama ini?? Wallahualam ..Hanya Allah Mengetahui apa akan terjadi jika Kebenaran Hakiki Terserlah kelak !

    Moga yg baik2 utk kita semua..

    ReplyDelete
  3. Apa guna dpt mandat kalo duk menipu anak murid sane sini, songlap duit p'tuan , ceroboh umah anak murid...
    Camtu guru sebenar guru ker???
    Yg tu ker korang kate kebenaran hakiki???
    Jam rolex tpu...
    Kete merc tpu...
    Duit 10 ribu tipu...
    Ape bende sume ni..

    ReplyDelete
  4. hutang tak perlu dibayar tunggu dihalalkan...belajar mana tu ...dgn mad radzi ke..betul ke salah..gugat...komen banyak sikit.
    hutang-hutang....buktinya

    1- Mohd Daud Sutan -RM10,000.00 ( kalau tak silap sudah dibayar. Itupun setelah diminta berkali-kali dan semasa kes mencabul sedang berjalan).
    2- Roslan Rashid -RM30,000.00 –pendahuluan bayaran membaiki kereta WFT 7. Mungkin ada hutang lain yang tak pasti.
    3- Abdul Jalil Hashim -RM50,000.00 – dengar cerita telah dihalakan oleh Jalil kerana lama sangat tak bayar. Tetapi Ustaz Hanafi ada cakap hutang walaupun 1 sen kena bayar. Tetapi MR menganut mazhab baru, hutang tak perlu bayar. Hanya tunggu dihalalkan.

    4- Ramlee Rahman -RM10,000.00

    5- Nor Azlan Shah -RM10,000.00

    6- Tetuan Azlan Shah -RM5,000.00 (bayaran guaman pembelian rumah)

    7- Fuad Ahmad -RM30,000.00 ( bayaran pendahuluan pembelain kereta Honda Civic merah tetapi akhirnya tak jadi jual kepada Fuad. Duit tidak dipulangkan. Dengar cerita si Fuad pun dah terpaksa halalkan).

    8- Tn Hj Mohd Nasir -RM8,000.00
    (Bendahari Terengganu)

    ReplyDelete
  5. Ajaran Fitnah pulak...kononya

    peristiwa mencabul kehormatan ini berlaku sepertimana pengakuan yang dibuat oleh Mad Radhi. Boleh kah kes ini dikatakan fitnah? Bagaimana nak dikatakan fitnah lagi kalau peristiwa mencabul ini benar-benar berlaku!

    ReplyDelete
  6. peristiwa memegang buah dada ini telah berlaku berdasarkan pengakuan Mad Radhi sendiri dalam cabul.
    guru tu..mengaku dalam siasatan dulu..
    boleh pegang ke TUUU..sape kata ajaran sape

    ReplyDelete
  7. Anonymous > Nampaknya tuan/puan telah keliru dengan topik dan percaya akan cakap orang semata-mata. Moga tuan/puan akan menjadi orang yang tidak keliru.

    ReplyDelete
  8. Anonymous > Kesian ramai yang terkeliru. Mudah-mudahan menjadi manusia yang jelas.

    ReplyDelete
  9. anaknya mula meraung-raung dan menangis meminta beliau pulang segera...hurai sikit klu berlaku pada kamu semua yang gebu2 TUUU...apa keadaan sebenar?..saje 2 kot nak kuar air mata?

    ReplyDelete
  10. PUKAU DAN SIHIR ...pulak rekaan amin kelentong nie..

    ReplyDelete
  11. Anonymous > Ramai para pelakon di Malaysia hebat dalam lakonan meraung dan menangis apabila dirogol. Adakah mereka dirogol? Jawabnya tidak? Mereka hanya berlakon?

    ReplyDelete
  12. Anonymous > PUKAU dan SIHIR bukan rekaan. Bila free datanglah ke mahkamah ye atau bacalah laporan siasatan PSSCUHM. Saya sentiasa berkata BENAR.

    ReplyDelete
  13. puak sana mmg kalau dah hitam hatinya...letakla apa pon tak boleh terima kebersihan & kebenaran..

    kalau zaman 1960an dah ada internet & pelbagai teknologi hebat di Msia ni..jgn tergezut kalau insiden Almarhum Ustaz dulu pon depa caci hina mcm skrg ni...org terpelajar & hebat la kononnya...

    90an

    ReplyDelete
  14. Kenapa lari topik Tuan2.. janganlah melenting. Masing2 ada "stand sendiri", so perjuangkanlah!

    Saya juga begitu ..Saya tetap dgn pendirian saya! Ia adalah hak peribadi saya.

    Semoga saya akan tetap berada di jalan yg serba indah & permai ini dgn IZINNYA..hingga ke destinasi seterusnya....

    Amin

    ReplyDelete
  15. salam...

    kalau tak pcaya sgt,pegi jumpa dua2 pihak (shima a.k.a pelakon harapan FFM 24 dan YM Tuan Syeikh)...tanya dan dengar sendiri penjelasan dan nilai..tp tu pun kalau anda semua berani la utk berjumpa dengan Tuan Syeikh..masalah kat sini,ramai yang bukan main seronok ckp tipu la, cabul la, hutang la..tp bila suruh pegi jumpa minta penjelasan, penakut..bacui sungguh...

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  16. bukankah sepatutnya dia meraung pada minit yang paling awal perbualan telefon dgn ibunya???

    ReplyDelete
  17. biasalah tu tuan, ni lah zaman skrg...

    tajuk yang di sini pasal kes cabul, cakap pasal cabul lah..tak perlu lah cakap pasal hutang...bab hutang , tunggu topik saudara amin akan keluarkan.

    makna cabul tu apa yea saudara? nak masuk sini pun kena pakai internet kan? ada google, search mana cabul..tu pun tak pandai-pandai..sia2 suadara sana memilih pandai silat..tapi macam kayu jer pulak.

    cabul ni perilakunya melibatkan paksaan... saudara komen, dah mengarut sgt.tuan cuba lah baca kitab kronologi yang dikarang oleh encik ramlee tu betul2... kemudian baca pulak apa yang diberitahu oleh kronologi lagi satu..kalau takder, takper, boleh minta kat saya.saya ada simpan dua-dua...

    meskipun kes cabul saudara, laporan mesti dibuat dalam tempoh 24 jam..tapi ni sampai 6 bulan (4320 jam ). kes cabul bukti pada badan dapat dikesan dalam tempoh sekejap jer..kalau sampai 6 bulan, itu mengalahkan kes rogol.

    nampak sgt perancangan untuk memfitnah YM Tuan Guru Md Radzi dirancang dalam masa tu.

    pasal hutang, pun tak faham-faham jugak.. kalau namanya diberi oleh tuan empunya diri, maka dinamakan pemberian@ hadiah. bukannya hutang.tgk topik untuk bincang lah k...

    kadang2 kita selalu dengar.

    "org yg bercerita, pendek jer jalan ceritanya.contohnya, ada mamat ni naik motor langgar lembu..lembu tu mati.

    tapi orang yang dengar lak, dia citer tambah2.. ada mamat ni balik keja, naik motor besar lak tu, langgat lembu, siap keluar usus, dah lah keluar usus, kepala kena curi lak lembu tu"

    tu lah, lain kali dgr terus dari empunya diri..nak tahu dtg mahkamah k...insyaallah real depan mata dan telinga.

    jgn dgr org bercerita dengan nafsu dan amarah..guna akal sebaik2 mungkin..lagipun benda ni kes mahkamah, jgn jatuhkan hukuman selagi mahkamah tak tetapkan..kalau nak jatuhkan hukuman jugak, tukat profession, jadi hakim k...yang benar pasti akan benar kerana Allah itu sendiri benar.

    mohd nordin bin sulaiman...

    ReplyDelete
  18. teringat LDK yang pernah kami buat.. maklumat berantai.. cth permainan.. mesej disampaikan: PADA SUATU HARI, SAYA NAMPAK ULAR BERJALAN LURUS, KURA-KURA BARING, DAN AYAM MENGEJAR ANJING.

    Ayat ini akan disampaikan oleh orang pertama kpd org kedua tanpa didengar sesiapa. kemudian orang kedua pula akan sampaikan kepada orang ketiga.. dan aktiviti ini diteruskan sampai orang terakhir...

    keputusannya org terakhir memberitahu ayat yg jauh berbeza drpd ayat asal.... huhuhu.. mcm2 ayat yg timbul...

    ambil lah apa pengajarannya...

    muhamad ali yusni

    ReplyDelete
  19. Ramlee : Kau ni bikin sibuk la... kan orang tengah bikin filem (cabul)...

    Ajis : Belakon filem pun belakon la... apa pulak pasal belacan (goreng pisang) ni sampai dia orang nak memancung-mancung..

    Ramlee : Dah cerita dia macam tu apa nak buat...

    Ajis : Cerita dia macam tu Ramle.. bikin la cerita lain... cerita emas (mercedes) ka... cerita ayam (rolex) ka... cerita kumbang terbang (sembahyang) ka... tak boleh?

    ReplyDelete
  20. cerita benar lagi best..daripaada cerita amin SUA HARAM di kedai kopi...takde fakta..vcd blue jepun ada lagi tak amin..bg firdaus satu..

    ReplyDelete
  21. Ramlee : Kau ni bikin sibuk la... kan orang tengah bikin filem (cabul)...

    Ajis : Belakon filem pun belakon la... apa pulak pasal belacan (goreng pisang) ni sampai dia orang nak memancung-mancung..

    Ramlee : Dah cerita dia macam tu apa nak buat...

    Ajis : Cerita dia macam tu Ramle.. bikin la cerita lain... cerita emas (mercedes) ka... cerita ayam (rolex) ka... cerita kumbang terbang (sembahyang) ka... tak boleh?

    [nie ape punyer bodoh nie.. tak kelakar langsong]

    ReplyDelete
  22. saudara...bab solat mana ada bohong nya? saudara pernah pergi ke tak?kat mana yang saudara kata bohong tolong saudara buktikan...

    saudara tak belajar bab agama, jgn cakap pandai k.apa yang YM Tuan Guru Md Radzi cakap, bila dirujuk semula adalah sama dengan cara solat tulisan IMAM NAWAWI dalam kitabnya bertajuk Riadhus Salihin..nak bgtau saudara, selari k..sama yang dijelaskan dalam tu.

    saudara tak faham, jgn lah cakap lebih2..bila guru mengajar dengar baik2..tak tahu tanya...

    itu bab solat lah...saudara nak debat bab apa lak?

    Mohd Nordin bin Sulaiman.

    ReplyDelete
  23. Amin jawap ni :

    Ustaz Hanafi ajar ke Mad Radzi pasal agama?

    ReplyDelete
  24. Kalau boleh aku mahu Mad Radzi sendiri yang jawap pertanyaan atas ni.

    ReplyDelete
  25. Anonymous > Ye. Ustaz Hanafi adalah Guru yang mengajar YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi tentang Agama Islam khususnya berkaitan Tauhid.

    ReplyDelete
  26. Ustaz Hanafi adalah Guru yang mengajar YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi tentang Agama Islam khususnya berkaitan Tauhid...(bangga dan takbur..tersirat)..NAPE JADI guru cabul..munafik PULAK

    ReplyDelete
  27. CAKAP-CAKAP sama Aje..BUAT TIDAK..UMPAMA TUPAI

    ReplyDelete
  28. itu bab solat lah...saudara nak debat bab apa lak?

    AKU NAK DEBAT BAB HUTANG DENGAN TUTUP AURAT...Guru CABUL PAKAI SELUAR PENDEK

    ReplyDelete
  29. pasal hutang, pun tak faham-faham jugak.. kalau namanya diberi oleh tuan empunya diri, maka dinamakan pemberian@ hadiah..
    yE KE ...PEMBERIAN DR EMPUNYA DIRI..KEKKEK
    HUTANG TETAP KENA DIBAYAR WPUN 1 SEN..INGAT PESAN ARUAH USTAZ BAB HUTANG..GI BELAJAR LAGI...

    ReplyDelete
  30. Ayat ini akan disampaikan oleh orang pertama kpd org kedua tanpa didengar sesiapa. kemudian orang kedua pula akan sampaikan kepada orang ketiga.. dan aktiviti ini diteruskan sampai orang terakhir..TAU PULAK CAKAP AKU INGAT BODOH DICUCUK HIDUNG MACAM LEMBU OLEH GURU CABUL..
    ABIS TU...BUKTI DAH ADA NP TAKNAK TERIMA..JGN JD SUA HARAM CKP DI KEDAI KOPI AJE..

    ReplyDelete
  31. SAPE YG BUAT PERANCANGAN..TLG BG TAU..? ATAS BUKTI APA????..SAPE YG MASUK UMAH..SAPE YG PEGANG TUUU..DIA DIA GURU CABUL..APA KAITAN DENGAN ALASAN 3 ORG..PENJAHAT KONON..MANA PERGI GORENG PISANG PANAS...SUDAHLAH...NAMPAK SANGAT KEBODOHANNYA

    ReplyDelete
  32. FITNAH KE..ABIS DPT PEGANG TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..EMM

    ReplyDelete
  33. cerita bab aurat ni...guru cabul pakai seluar pendek satu hal...kakak ipar guru cabul...anak saudara guru cabul tak pakai tudung pun tak menutup aurat jugak.

    ReplyDelete
  34. salam..

    hahahaha..aktif betul anjing menyalak bukit..makin banyak lak tu..dengan pelbagai melodi,tempo dan pitcing yang berbeza-beza..takpe..menyalak la lagi..kelakar dan terhibur tengok dungunya setiap ekor yang ada..hehehe..

    tapi penghujungnya sama gak..semua berani cakap je..tapi PENAKUT..BACUL..nama taknak letak..

    kesimpulannya, anjing-anjing ni semua nak buat kacau je kat sini..sebab hati panas dengan cerita-cerita yang membongkar betapa iblisnya
    perancangan mereka memfitnah Tuan Syeikh..

    oh ya..ada satu lagi kesimpulan..anjing-anjing bodoh ni menyalak sebab dah sedar diorang kena tipu bulat-bulat..tapi takleh buat apa la da terlanjur jadi anjing..nak patah balik,malu, takut..mana nak letak muka..so, alang-alang menyalak, biar sampai sakit tekak..hahahahaha....

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  35. " Beta ingat senjata 'pukau' panjang-panjang mcm pistol...bukan ye.." lawak dalam nujum pak belalang jadi kenyataan...

    -Zul Husni-

    ReplyDelete
  36. amin jawap soalan ini:

    Mak Teh mengajar Mad Radzi agama?

    ReplyDelete
  37. Semoga Allah memberikan kemenangan kepada Tuan Sheikh dan melaknat semua pemfitnah dan penyebarnya... Amin

    -Zul Husni-

    ReplyDelete
  38. kalau bab hutang saudara dengan YM Md Radzi, itu saudara dengan dia..saudara nak hebohkan kat org tu kenapa? saya rasa baik saudar g kat TV3 saudara wat pengumuman terus, lagi senang.satu malaysia tahu.bab hutang tu hanya saudara dengan dia. saya rasa saudara jumpa Tuan Guru Md Radzi , bincang elok2 yea saudara.

    pasal aurat ni saudara, tu antara Tuan guru Md Radzi dengan Allah.kenapa saudara nak perbetulkan ke? silakan, saudara terus jumpa dia masa buka aurat tu, saudara tegur k.

    saudara ni nak tiru ustaz hanafi kan? tp tiru lah betul2 saudara.. ustaz hanafi, dia nak dapatkan ilmu tak kira dari saper2 pun, janji untuk dapatkan imu yang baik, ditolaknya keburukan pemberi ilmu itu semata-mata nakkan ilmu. takkan saudara tak tahu kot? kalau saudara tak tahu, saudara tanya lah orang tua-tua berhahi hitam tu yea..

    saudara amik lah ilmu yang baik , bukannya keburukan orang tu saudara. saudara kalau baik sgt, saudara jadi guru lah ganti joe marwi yea.saya cabar saudara. berani sahut cabaran saya saudara?

    Mohd Yusuf bin Zakaria

    ReplyDelete
  39. Untuk makluman semua, dalam keterangan Puan Rohaya pada SELASA (16/05/2006), kepada JK Siasatan yang ditubuhkan oleh PSSCUHM, beliau telah menjelaskan bahawa anaknya mengatakan seperti disihir dan dipukau, tetapi beliau tidak mahu bercakap tentang perkara PUKAU dan SIHIR tersebut kerana sebab-sebab tertentu dan pasti ianya telah dinasihati seseorang...KEPUTUSAN GURU CABUL DIPECAT DAN DIDAPATI BERSALAH...tak boleh dipertikaikan..ada faham..FULL STOP

    ReplyDelete
  40. razlan Abd RAzak..lu BABI kategori mana...makan najis ke..atau mandi dalam kubang najis.

    ReplyDelete
  41. kalau bab hutang saudara dengan YM Md Radzi, itu saudara dengan dia..saudara nak hebohkan kat org tu kenapa? Nie lagi satu benggong..kemungkaran depan mata nak biarkan...biarkan BABI ditipu oleh GURU CABUL..bukan nak heboh..nak minta mata kau celik LUAS_LUAS..keperibadian GURU yang tak bermaruah..bodoh...ada faham..klu tak faham lagi..MASUK TAMPOI..FULL STOP

    ReplyDelete
  42. "razlan Abd RAzak..lu BABI kategori mana...makan najis ke..atau mandi dalam kubang najis."

    "kalau bab hutang saudara dengan YM Md Radzi, itu saudara dengan dia..saudara nak hebohkan kat org tu kenapa? Nie lagi satu benggong..kemungkaran depan mata nak biarkan...biarkan BABI ditipu oleh GURU CABUL..bukan nak heboh..nak minta mata kau celik LUAS_LUAS..keperibadian GURU yang tak bermaruah..bodoh...ada faham..klu tak faham lagi..MASUK TAMPOI..FULL STOP"


    Ayat provokasi.Nak tengok kita melatah.Rileks je.Letak nama pun tak berani.Tak sangka dah sampai tahap mcm ni dah didikan Akademi SCH.Biadab,penakut,bacul dan tak bermaruah. Kalau dah nama anjing,jumpa tahi tak dijilat pasti dihidu.

    Kenal kan diri la sedara.baru boleh kata guru kami bermaruah ke tidak.Letak nama yang mak ayah dah bagi tu.Tu pun nak malu? Eh bukan malu,takut.Kata guru kami cabul tapi sedara tu yg BACUL.

    Nak letak nama time komen kat blog pun tak berani,ni kan pulak nak dtg dengar perbicaraan kat mahkamah ampang? lagi la SUPER BACUL.

    Pandai Silat memang ajar sedara jadi BACUL ke?

    ReplyDelete
  43. pandai silat mengajar mereka jadi pandai bacul... baling batu sorok tangan..

    ~HANAFI ALIAS

    ReplyDelete
  44. Oh..yeke? patut la diorg xletak nama... diorg BACUL rupanya...ermmmm....paham..paham...

    ReplyDelete
  45. teguhkan perpaduan kita semua,
    usaha sungguh2 & gantung hati pada Allah..
    moga kita tidak mudah melatah dgn provokasi puak sana..

    ~shahril nizam shahidin

    ReplyDelete
  46. yg bagi komen letak nama ni semua aku tak kenal...mungkin korang dari IPT atau cawangan...

    aku dgr komen di kalangan kawan2 mad radzi dan sebahagian ahli2 di ibu pejabat...tanya la frankie,saiful murad,fuad,che nor,azhar ali,aminudin,daud sutan,man cina,zamri hassan,aminzainul..adik beradik mat sendiri dan beberapa org lagi...diorg ni semua rapat dgn mat..diorg kenal sapa mat..so..usah korang nak bohong....

    amacam amin...tanya pak tam syok tak pi urut kat spa concord hotel...ada baikkk ka...

    black

    ReplyDelete
  47. yg bagi komen letak nama ni semua aku tak kenal...mungkin korang dari IPT atau cawangan...

    aku nak dgr komen di kalangan kawan2 mad radzi dan sebahagian ahli2 di ibu pejabat...tanya la frankie,saiful murad,fuad,che nor,azhar ali,aminudin,daud sutan,man cina,zamri hassan,aminzainul..adik beradik mat sendiri dan beberapa org lagi...diorg ni semua rapat dgn mat..diorg kenal sapa mat..so..usah korang nak bohong....

    amacam amin...tanya pak tam syok tak pi urut kat spa concord hotel...ada baikkk ka...

    black

    ReplyDelete
  48. tidak mengapa... saya akan tunggu penyesalan kamu semua !! Insya Allah..

    Itu pun jika anda sempat berbuat demikian !

    ReplyDelete
  49. Aku pun tak kenal ko Black. Black Mentor ke?

    Nama yg kau sebutkan tu, yang kau katakan rapat tu cuma daud sutan dan man cina je yg tak ikut Abg md sekarang ni, Abg2 yang lain yg rapat semua setia dgn Abg Md, malang bg Daud Sutan dan Man Cina yang 'tak kenal' siapa Abg Md sebab lebih kenal dengan Syima dari Guru sendiri.Man Cina sebab konon nak pertahankan anak buah kesayangan la walaupun sebelum tu anak dia pun dia nasihatkan suh hati-hati dengan si syima ni.

    Apa ntah masalah gi urut,kalau betul.Abes Amrahi,Rais,Ikmal dll pergi karaoke sampai awal pagi amacam pulak? ada baikkk kaaa.

    Lawak la ko ni Black.

    ReplyDelete
  50. Anonymous > Kesian tuan/puan semua. Moga dibuka pintu HATI melihat cahaya kebenaran.

    ReplyDelete
  51. saye rase anjing yg menyalak nie x ramei..maybe sekor due je..tp cmment byk2 supaye org nmpk ramei..

    ReplyDelete
  52. Amin, keep it up Bro. Yang komen macam orang gila tu, abaikan je lah. Itu kita kira akhirat aje. As for now, harap-harap kes di mahakamah settle cepat - jai ohtman

    ReplyDelete
  53. Jai Othman > Jika mengikut kiraan, pada tarikh 15/11/2010 tersebut merupakan tarikh Penggulungan Hujah Peguambela & Pendakwaraya. Majistrate boleh memberikan tarikh lain untuk keputusan atau memberikan keputusan pada tarikh yang sama. Keputusannya samada YM Tuan Sheikh di LEPAS dan di BEBAS atau dipanggil Membela Diri.

    ReplyDelete
  54. Keputusannya samada guru cabul di penjara dan di sebat atau dibebaskan

    ReplyDelete
  55. salam...

    akademi mana ada ajar diorang apa-apa..duk kaut duit je..bukan pandai silat..tapi pandai rosakkan silat..oopss..lupa..akademi ada mengajar dorang camane nak memfitnah, buat kacau kat blog org dan teknik-teknik bagaimana mahu menjadi seorang yang CABUL..hehehehe...

    Black..bila nak buat lagu baru?hahahahahah...

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  56. Emosi dh memuncak dr pihak 'pandai silat'...dr YM dh turun ke ank2 buah xtutup aurat...adoi kesian betul pihak sana. Dh abis modal nk tulis dr cut & paste kata2 org, ulang tayang ayat yg sama dr awai hingga akhir, isu vcd, spa & sekrg dh dpt isu baru; aurat!!
    biar menutup aurat dgn & dr hati yg ikhlas krn allah dr menutup aurat sbb utk cover line nk wat muke kesian kt mahkamah, konon muke gadis suci, alim gitu kan...sadis tul!!
    (dulu bkan mereka & klga mereka pon xpakai tudung kan tp yg pasti tudung saji mmg diorg pakai tutup mayat yg mati dlm tandas)uhuhu...batuk gatai sikit...

    *saya dengan LIDAH yang fasih dan HATI yang YAKIN serta penuh KETEGASAN bahawa YM Sheikh Haji Md Radzi B Ustaz Haji Hanafi Al-Qadhi adalah PEWARIS AGUNG YANG HAKIKI SILAT CEKAK USTAZ HANAFI.

    Maizainul

    ReplyDelete
  57. Amin... Amin... Dari satu kes mahkamah ke kes mahkamah... agen-agen muda aku habaq la... kalau hang cerita kat depa mmg macam 3 kes mahkamah yg korang dah kalah nih mmg korang boleh menang betui...auta ko tuh kat mahkamah dgn blog nih mmg kontra habis...kalau org tak pernah tau, pi jumpa hang, mmg bila dengaq hang punya cerita mmg syok... korang mmg ada chance la nak manang kes...tapi alih2 kalah korang...dok pusing2 mcm betui...mcm tera abih...tak pa kita tunggu dan lihat aja lah...nak dok cite pusing2 pon tak guna tul tak...tapi aku nak habaq kat hang jangan bohong lebih2 pulak na kat blog nih...nnt buat malu kaum jer kalau dah tak betui cite...


    Syeikh Amzar Syariff. (The real Syeikh dari Arab)

    ReplyDelete
  58. Syeikh Amzar > Saya berkata BENAR. Saya tak tera tuan. Saya ini UMMI. Hanya usaha saya yang sedikit untuk KEBENARAN, tapi kalau tuan tak terima saya tak kecil hati pun sebab Rasulullah juga tidak semua yang mengikutnya termasuklah ARAB sendiri. Tak tau jugak ke? Belajar lagi ye.

    ReplyDelete
  59. salam..

    ini yang saya saksikan sendiri ketika pergi ke mahkamah utk mengikuti perbicaraan..

    maka hadirlah keluarga gadis suci yang kononnya dicabul..si gadis bertudung,berbaju kurung..kelihatan cukup ceria..bergelak tawa bersama keluarganya..nmpk rilek sungguh la..(tp dgr cite trauma...hmmm...)

    bila namanya dipanggil utk masuk ke dewan perbicaraan, dengan pantas si gadis menukar mood..menjadi murung..jalan pun rapat-rapat dengan emaknya..kelihatan takut-takut.. (dahsyat betul pertukaran mood dia..kalau berlakon,silap-silap Lisa Surihani pun goyang)

    sebaik sahaja keluar dari dewan bicara, terus si gadis tukar mood lagi..pulang pulih seperti sediakala..senyum-senyum..gelak-gelak..siap boleh jeling-jeling lagi ke arah kami..

    siapa si gadis itu? Shima the legend la..yang menjadi asas kepada segala konspirasi dijalankan oleh PP..yang namanya serta keluarganya akan terpahat dalam lipatan sejarah sebagai puak yang mencabul nama baik YM Tuan Syeikh..

    opss..lupa satu lagi..namanya serta keluarganya juga akan dipahat sebagai puak yang dikambing hitamkan oleh PP serta diBUANG...

    p/s : geng-geng meroyan/menyalak msti ckp ni cerita rekaan..yelah..diorang nak pergi mahkamah pun takut..camane nak tahu cerita..keeesiaaannn....jemput la datang mahkamah.. ;)

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete