Tuesday, November 16, 2010

Fitnah Di Mahkamah Ampang - Siri 5

Perbicaraan berkenaan fitnah terhadap YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Ustaz Haji Hanafi Al-Qedahi telah diteruskan dengan keterangan daripada SAKSI UTAMA Cik Hashimah Bt Asnawi (Penuduh). Keterangan SAKSI UTAMA ini telah dijalankan selama dua (02) kali / hari dengan permintaan Mahkamah dikosongkan dengan hanya kebenaran kepada ahli keluarga terdekat kedua-dua belah pihak sahaja. Alhamdulillah, apa yang saya lihat pada Cik Hashimah Bt Asnawi ini, tiada sebarang TRAUMA meliputi dirinya, hatta beliau mengatur langkah dengan lebih berkeyakinan, dan LOMPAT GAGAKNYA semakin ketara.

Cik Hashimah Bt Asnawi dalam keterangannya kepada mahkamah telah mendakwa bahawa YM Sheikh Radzi telah meramas buah dada kirinya dalam keadaan beliau MENIARAP. Beliau juga telah mendakwa bahawa ketika kejadian berlaku, YM Sheikh Radzi ada menerima panggilan telefon daripada seseorang yang dikenali sebagai Pak Sudin (Encik Aminuddin Bin Haji Dahlan). Apabila Cik Hashimah ditanya oleh Peguambela mengapakah beliau tidak menjerit atau melarikan diri? Cik Hashimah mendakwa beliau tidak boleh bergerak ketika kejadian tersebut berlaku. Selepas itu, Cik Hashimah telah beredar mengambil segelas air kosong kepada YM Sheikh Radzi dan menghantar sehingga ke luar rumah ketika kepulangan YM Sheikh Radzi yang datang menaiki kereta Suzuki Swift berwarna biru, plat JEG77.

Seterusnya, Peguambela telah bertanyakan kepada Cik Hashimah Bt Asnawi berkenaan Surat Sumpah beliau yang bertarikh 16hb Mei 2006. Ketika soalan ini diajukan, Cik Hashimah Bt Asnawi bertanya tentang Surat Sumpah mana yang dimaksudkan Peguambela? Berapa banyak Surat Sumpah yang telah dibuat pada tahun 2006? - Bentak Peguambela. Satu (01) sahaja, jawaban daripada Cik Hashimah. Surat Sumpah yang itu lah, sambung Peguambela. Oleh kerana Pendakwaraya tidak mengetahui tentang kewujudan Surat Sumpah itu maka perbicaraan mahkamah pada hari tersebut terpaksa ditangguhkan.

Perbicaraan pada hari ke-dua (02) SAKSI UTAMA iaitu Cik Hashimah Bt Asnawi, telah diteruskan oleh Pendakwaraya yang baru. Surat Sumpah Cik Hashimah Bt Asnawi yang telah dibuat pada 16hb Mei 2006 telah dikemukan kepada mahkamah. Cik Hashimah Bt Asnawi telah mengesahkan bahawa Surat Sumpah tersebut telah dibuat sendiri oleh beliau dalam keadaan waras tanpa dipengaruhi oleh mana-mana pihak.

Peguambela mula bertanya dengan merujuk kepada Surat Sumpah tersebut. Didalam Surat Sumpah tersebut, Cik Hashimah Bt Asnawi telah mendakwa bahawa YM Sheikh Radzi telah meramas buah dadanya sebanyak tiga (03) kali dan salah satunya didalam keadaan MELENTANG sedangkan keterangan beliau di mahkamah mengatakan bahawa beliau telah dicabul sebanyak tiga (03) kali dan salah satunya beliau di dalam keadaan MENIARAP.

Cik Hashimah Bt Asnawi, dalam keadaan panik mengatakan bahawa ketika kejadian, beliau masih berumur 16 tahun. Tak tau apa yang dimaksudkan dengan MENIARAP ataupun MELENTANG dan beliau telah bersetuju dengan Peguambela bahawa keterangannya didalam Surat Sumpah tersebut adalah yang BENAR dan keterangannya di dalam mahkamah adalah TIDAK BENAR.

Peguambela seterusnya merujuk kepada Surat Sumpah tersebut dimana Cik Norhashimah Bt Asnawi telah mendakwa bahawa beliau seolah-olah di PUKAU atau di SIHIR. Peguambela bertanya kepada Cik Hashimah Bt Asnawi, adakah benar beliau terasa seperti di PUKAU? Cik Hashimah Bt Asnawi bertanya kembali, PUKAU tu apa? Setelah beberapa kali diterangkan dan ditanya oleh Peguambela berkenaan PUKAU tersebut, Cik Hashimah Bt Asnawi tetap menafikannya. Beliau cuma menjawab bahawa ketika kejadian berlaku, beliau seolah-olah tidak boleh bergerak.

Sangat menggelikan hati apabila Cik Hashimah Bt Asnawi mengatakan bahawa ketika berumur 16 tahun, beliau tidak tahu makna MENIARAP atau MELENTANG. Beliau juga telah mendakwa bahawa beliau tidak tahu makna PUKAU. Sama BINGAI dengan ibunya apabila diajukan soalan yang sama daripada Peguambela. Inilah yang dikatakan 'IBU AYAM BOREK, ANAK IKAN RINTEK' yang telah menulis SURAT SESUMPAH. 

BERSAMBUNG
NANTIKAN RENCANA HUJAH PENGGULUNGAN DI MAHKAMAH AMPANG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

31 comments:

  1. Ya Allah..

    segala puji & keagungan hanya milikMu jua Ya Allah,

    Selawat & Salam ke atas baginda Rasulullah, para keluarga & sahabat baginda sekalian,

    sesungguhnya kami tiada daya upaya & tiada memiliki walau sezarah sekalipun..semuanya dipulangkan pada HakMu jua Ya Allah.

    ujian ke atas Tuan Guru kami adalah ujian ke atas kami jua sebagai Murid..berat ke atas kami & lebih berat lagi ke atas Tuan Guru serta ahli keluarganya.

    bantulah kami Ya Allah..
    bantulah kami Ya Allah..
    bantulah kami Ya Allah..

    kami mohon padaMu jua, kami hambaMu yang tiada daya upaya & tiada memiliki mengharapkan belas serta rahmatMu jua Ya Allah..

    bantulah kami
    bantulah Tuan Guru kami

    dengan berkat & kemuliaan kekasihMu
    Muhammad Rasulullah.

    amin Ya Rabbal Alamin.

    ReplyDelete
  2. itu bukan tahap bodoh dh tu kalo x tau meniarap ke terlentang....itu dh tahap BEBAL!!!
    16thn masih x tau nk beza,mmg kelakar. Die mmg BODOH ke atau die MEMPERBODOHKAN diri sendiri.
    Renung2kan.....

    ReplyDelete
  3. kalau org perak kata..."kedungge"atau pun "biha".....mmg deme ni anak beranak rupe itu kut....saje-saje buat x tahu le tu.....memang kedungge kome ank beranak nie....

    ReplyDelete
  4. Tak kira la meniarap ke terlentang ker, tapi si qodi dah sedap2 ramas tetek budak tu. Sib baik dia tak buka suar kasi toceng sampai kuar air mani. Lagi la haru kena mandi wajib plak lepas tu. Itupun korang nak nafi lagi ka benda cabul ni fitnah. Hangpa semua ni memang bingai la. Ingat la woi AL QODI DAH PEGANG TETEK SHIMA WOI! SEDQALAH SKIT WOI! NAK NAFI APA LAGI????

    ReplyDelete
  5. Anon nOV 16, 2010 3:41PM di atas ni,
    Allah dh tutup hati, dh hitamkan hati utk menerima inayah & hidayah...
    padahal dh ketara sangat, video pon di edit,semua utk mengelabu mata murid2. kenapa xberani letak video penuh?? sbb dr awal video tersebut baru lah nampak apa yg YM GURU maksud kan...dasyat sungguh permainan pihak pandai silat, pandai tp terlupe yg Allah lg MAHA
    BIJAKSANA, MAHA MELIHAT, MAHA SEGALANYA...

    "Tolok ukur manusia berbeza dari Allah.Manusia melihat yang didepan sedangkan Allah melihat jauh ke dalam hati manusia.Sebagai perancang kita, DIA lebih tau apa yang terbaik bagi kita ciptaanNya"

    ReplyDelete
  6. Anon tu emosi sbb syima xtarik tangan die...cube tarik tangan die, die xler menyalak kt cni...ahhaha

    ReplyDelete
  7. ad gak yg nk menyalak..aduyai..klu dh trlentang ngn mrniarap pon xle beza..mmh sah la BANGANG..umo budak 2 tahun pon klu suruh baring dia xkan meniarap la weh!!

    otak hang ni ltak dlm peti besi ke..klu tgh meniarap, mn leh kene raba dol..lain la klu dia cacat breast kat blkg bdn..tu pon xl pk ke..dia pon xtau meniarap ke baring..nmpk sgt dia saje wat cite..tp nk gak wt fitnah..smbil menunjukkan betapa BANGANGnye dia...

    sudahla weh..sruh dtg mhkmh dgr sndri ko xnak..PENAKUT,BACUL..so,jgn la nk wt provokasi kat sini sbb sumorg dh tau hangpa tu MURID DERHAKA..

    semoga hati kita semua iaitu pengikut&penyokong YM md Radzi agar tetap kukuh&di jalan yang benar..semoga hati kita xseHITAM HATI mereka..hitam macam dahi pon jangan la hendaknya..

    Izuddin

    ReplyDelete
  8. tu la psl..klu dh HATI HITAM..akai trlalu "pandai"..mmg bnd2 simple pon xle beza..pepuak ni kj nk mnyalak je..

    ReplyDelete
  9. amin-amin nak menipu lagi la kerja ko...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. "Orang-orang bodoh melihat, mendengar dan merasakan seperti orang-orang lain, akan tetapi mereka sama sekali tidak memiliki pemahaman atas diri sendiri dan keadaan di sekelilingnya.

    Kebodohan serupa botol yang memiliki lubang di dasarnya, Seberapa pun banyaknya kebaikan dan pengetahuan yang kita tuang ke dalamnya ia akan berlalu dengan sia-sia.(Masuk telinga kiri, kluar dgn bernanah di telinga kanan)

    Mereka yang termasuk ke dalam golongan orang-orang bebal adalah mereka yang menukar sahabatnya dengan wang, dan menggantikan saudaranya dengan harta dan tahta.

    Hati orang bodoh ada dalam lidahnya dan dengan hal itu ia menggembar-gemburkan kelebihannya yang tak lain adalah sebuah kata2 kosong. Sebaliknya, lidah orang bijak ada dalam hatinya dan ia memeliharanya dengan sangat hati-hati agar tidak mengucapkan hal-hal yang tidak perlu.

    Dan bahkan, hidup orang bebal jauh lebih buruk dari kematian. Orang-orang bebal dan dungu hanya akan menjadi beban bagi kehidupan, kerana seumur hidup mereka tak pernah mahu belajar.

    Kebodohan punya banyak nama dan mereka menunjukkan wajahnya dalam berbagai wujud. Sy dapat menyebutkan sejumlah di antaranya, iaitu: egois dan keras-kepala, bebal dan degil, sikap anarkhi yang membabi buta, sikap acuh tak acuh dan tdk peduli, pembenaran diri sendiri, tak mau mendengar nasihat & org berkata BENAR, dikatakan org BOHONG"

    ReplyDelete
  12. anon woi...
    kalau dh ada 2 keterangan berbeza..maknanye penipu la tu.. xreti2 lagi??? awat la bengap sangat hang ni..eh lupa..hati hang mmg dh gelap kot..busuk lak tu..

    ReplyDelete
  13. anon woi...
    kalau dh ada 2 keterangan berbeza..maknanye penipu la tu.. xreti2 lagi??? awat la bengap sangat hang ni..eh lupa..hati hang mmg dh gelap kot..busuk lak tu..
    November 16, 2010 5:19 PM

    kalau macam tu. Mad Radzi ada tiga keterangan berbeza. Apa hang nak cakap? :)

    ReplyDelete
  14. Humaizah menulis bagi pihak al qodi ngan pp ka? Baguslah kalau bagi depa sedaq sikit tang kebodohan depa tu.

    ReplyDelete
  15. Al qodi bagi sepuluh keterangan berbeza pun takpa sebab dia guru sebenar guru yg ada hakikat, masuk rumah anak murid rumah anak murid mendapat berkat.

    Al qodi pandai hakikat dikuat pula amalan syariat, setakat sentuh, pegang dan jilat tak apa sebab anak murid mendapat hikmat dan berkat!

    Piiiiiraaaahhhhhh Mabbbuukkkk!!!!

    ReplyDelete
  16. Anonymous,

    1) Tak kira la meniarap ke terlentang ker, tapi si qodi dah sedap2 ramas tetek budak tu. Sib baik dia tak buka suar kasi toceng sampai kuar air mani. Lagi la haru kena mandi wajib plak lepas tu. Itupun korang nak nafi lagi ka benda cabul ni fitnah. Hangpa semua ni memang bingai la. Ingat la woi AL QODI DAH PEGANG TETEK SHIMA WOI! SEDQALAH SKIT WOI! NAK NAFI APA LAGI????

    Jawaban : Siapa Al Qodi? Shima ada tetek ke? Dah keluar mani mestilah kena mandi wajib. Saya tidak menafikannya Puan.

    2) amin-amin nak menipu lagi la kerja ko...

    Jawaban : Saya berkata BENAR. Sila tunjukkan dimana PENIPUAN saya.

    3) kalau macam tu. Mad Radzi ada tiga keterangan berbeza. Apa hang nak cakap? :)

    Jawaban : Saya nak cakap, siapa yang cakap?

    4) Humaizah menulis bagi pihak al qodi ngan pp ka? Baguslah kalau bagi depa sedaq sikit tang kebodohan depa tu.

    Jawaban : Penulisan Humaizah hanyalah sebagai peringatan. Tiada dituju kepada sesiapa. Alhamdulillah, Puan merasakan ditujukan kepada Puan.

    5) Al qodi bagi sepuluh keterangan berbeza pun takpa sebab dia guru sebenar guru yg ada hakikat, masuk rumah anak murid rumah anak murid mendapat berkat.

    Jawaban : Al Qodi mana? Saya bersetuju dengan Puan, Guru Sebenar Guru sememangnya membawa BERKAT.

    6) Al qodi pandai hakikat,
    dikuat pula amalan syariat,
    setakat sentuh, pegang dan jilat,
    tak apa sebab anak murid mendapat hikmat dan berkat!

    Jawaban:-

    Sebenar Joe Marwi tiada hakikat,
    Tiada pula amalan syariat,
    Tidak ditambah ilmu ma'arifat,
    Dulu tak berpakaian bila nak 'lipat'.

    Taat Joe Marwi bawa berkarat,
    Banyak belajar apa pun tak dapat,
    Jika derhaka tiada mudarat,
    Kerana dia tidak berMANDAT.

    7) Piiiiiraaaahhhhhh Mabbbuukkkk!!!!

    Jawaban : Mabuk laut dan seumpamanya tidak mengapa tetapi jangan mabuk ARAK kerana ianya IBU segala DOSA BESAR. Tak percaya, tanya Joe Marwi? Dia sangat ARIF tentang perkara ini.

    ReplyDelete
  17. ya Allah... umur sebegitu yang perangainya teruk, yang selalu di suruh meniarap mahupun terlentang apabila disuruh lelaki boleh tak tahu bezakannya?kan selalu dah buat dua keadaan begitu, mana boleh lupa..pelik dan sungguh ajaib..

    yang paling hebat, PUAN ni hebat dalam soalan penulisan berkaitan ayat-ayat lucah. waa..hebatnya.akademi tu mengajar silat ke mengajar ilmu seks..amboi, dah maju rupanya akademi sehingga PUAN mampu menulis berkaitan dengan hebat dan tangkas seolah2 PUAN selalu lakukan di ranjang..

    PUAN , hal dalam bilik tak perlu lah nak beritahu org..tu PUAN simpan baik.lebih baik PUAN ajar si SHIMA tu cara meniarap ngan terlentang dengan cara yang betul..mudah2an PUAN pun tak sama perangai macam shima..kalau sama, itu kebetulan rasanya..hahaha...

    apa2pun,saudaraku yang menyokong YM Tuan Guru Md Radzi, teruskan semangat kita untuk menegakkan kebenaran..yang pasti Allah akan menunjukkan yang mana benar mahupun dusta...

    insyaallah kebenaran yang Tuan Amin telah tintakan di sini, memang byk menyebelahi kita...mudah2an, bertaubat lah sebelum anda ditaubatkan..

    Mohd Nordin bin Sulaiman

    ReplyDelete
  18. BAGUS, mmg sah-sah anom Nov 17,2010, 12:17AM terSedar diri tu Bodo & bebal sbb tiba2 terasa laks dgn rencana humaizah berkenaan bodo...aahaha...kelakar mcm GURU PANDAI SILAT jgk, konon2 rasa bagus, padahal xtau yg dibodokan oleh 3 Abdul>>...:p...isk33...kesiannnn(ala2 madu 3)

    humaizah

    ReplyDelete
  19. tu la..puak2 ni ikut lagi geng dahi itam....kan ati pun dh same itam gak...x pasal2 dh jd murid derhaka...kalu nk komen tu agak2 la...pi dgr fakta kes kat mahkamah tu...(bkn mahkamah beruk tau..) tp part yg paling lawak, si asnawi ni buat laporan polis sebab x tahan anaknye kene fitnah...bkn nyer sbb nk tegakkan keadilan...nampak sgt diorg n geng dahi itam ni ade konspirasi nk jatuhkn YM Tuan Sheikh..

    ReplyDelete
  20. Yang tulis tu Humaizah anak Bang Yang ka? Cuba ko plak kena cabul kena pegang tetek kena raba tetek ngan Pakcik ko sendiri. Apa ko rasa? Mau histeria setahun.

    ReplyDelete
  21. Anom November 18, 2010 11:08 AM, susah betul bercakap dgn PUAN yg punyai pikiran yg busuk jer dr awal hngga akhir..saya rasa PUAN ni harus gi pakar sakit jiwa, sbb jiwa PUAN ni dh rosak sgt. xabis2 dok mencaci or, Pikiran asyik dok pikir seks jer. entah2 puan yg dok kemaruk nk kena raba kot?? tu yg xabis2 dok citer bab raba...ke mmg xpenah langsung kena raba?? meroyan tahap dewata dh ni xkira hari raya ker, bulan baik ker. GURU tanpa MANDAT xsempat nk ajar hampa ker cara2 berkomunikasi cara baik?? ..isk3...kesiannnnnnn(ala2 madu 3)

    ReplyDelete
  22. Dia dah takdak idea la tu kak maii... kesian. cetek sungguh akai.

    Mailal

    ReplyDelete
  23. Anonymous,

    Kalau lah saya Pompuan macam PUAN, saya suka diraba tetek ku. Tambahan pulak yang raba tu MAN CINA, lagi BEST. Ada feel. Jgn kata Histeria setahun, seumur hidup pun takpe, janji MAN CINA yang raba.

    Sebab tu lah ada seorang JANDA yang kemarokkan dia walaupun tahu MAN CINA dah beristeri. Isteri MAN CINA sampai nangis-nangis pertahankan dia walaupun suaminya DAYUS. I Like MAN CINA...ahaks..ahaks..

    ReplyDelete
  24. Hahaha Amin2... tak abih2 ya... tak serik2 lagi ya...

    Abu Tausi

    ReplyDelete
  25. Al-Humazah => Humaizah / Amin

    Abu Tausi

    ReplyDelete
  26. perkara ni berlaku masa umur SHIMA 16tahun... umur 16tahun tak tahu meniarap dengan telentang???? kesian... budak umur 6tahun pun bukan setakat tahu meniarap dan telentang,memaki pun diaorang dah tahu skrg nie... SHIMA ni sekolah kanak2 terencat akal ke??? kesian...rupa je lawa(lawa ke??) rupa2nya terencat akal... kecik2 dah dididik supaya membuat fitnah kat orang... itu yang otak jadi tak betul tu... Anak orang lain dihantar pergi mengaji... SHIMA ni rupanya2 dihantar pergi belajar "kelas memfitnah dan menjatuhkan GURU anda"... mana la nak jadi betulnya budak tu... orang tanya "apa khabar?" pun dia ingat orang tanya "boleh raba tak?"... dapat pula orangtua yang sama terencatnya... kesian...kesian...kesian...:)

    ReplyDelete
  27. Abu Tausi = Abu Pussy

    ReplyDelete
  28. Abu Jahal,

    Hahaha Amin2... tak abih2 ya... tak serik2 lagi ya...

    Jawaban : Hahaha Abu Jahal2... Perjuangan tidak akan habis selagi hayat dikandung badan. Saya tidak akan serik menceritakan kebenaran sehingga akhir hayat saya.

    Al-Humazah => Humaizah / Amin

    Jawaban : Abu Tausi = Abu Pussy = Abu Jahal

    ## TK Anonymous yang menggelas Abu Tausi=Abu Pussy. Gelaran yang sedap bunyinya.

    ReplyDelete
  29. Assalamu'alaikum. Amin, depa tu ibarat orang buta pegang kaki gajah ingatkan tiang, pegang badan ingatkan dinding, pegang ekor ingatkan tali, pegang perut gajah- kena hempap dek perut gajah. Itulah sebab meniarap dengan terlentang tak boleh pikiaq sikit pun.

    ReplyDelete
  30. orang buta tu lagi mulia dari mereka yang celik nie... mereka ni umpama babi yang buta... orang buta masih boleh pakai tongkat... kalau babi yang buta....nak pakai tongkat mcm mana...tu yang main jalan je...bau busuk babi tu spt hati mereka yang busuk...

    ReplyDelete
  31. Cicit Lebai Lah,

    Assalamu'alaikum. Amin, depa tu ibarat orang buta pegang kaki gajah ingatkan tiang, pegang badan ingatkan dinding, pegang ekor ingatkan tali, pegang perut gajah- kena hempap dek perut gajah. Itulah sebab meniarap dengan terlentang tak boleh pikiaq sikit pun.

    Komen : Kiasan yang sangat menarik. TK.

    Anonymous,

    orang buta tu lagi mulia dari mereka yang celik nie... mereka ni umpama babi yang buta... orang buta masih boleh pakai tongkat... kalau babi yang buta....nak pakai tongkat mcm mana...tu yang main jalan je...bau busuk babi tu spt hati mereka yang busuk...

    Komen : Kiasan yang memberikan idea kepada saya untuk rencana akan datang. TK.

    ReplyDelete