Sunday, November 14, 2010

Kenali Munafik

Golongan MUNAFIK ini bukan hanya wujud dizaman Rasulullah SAW sahaja, tetapi mereka juga wujud dizaman moden ini hatta didalam PSSCUHM. Cabaran daripada golongan MUNAFIK ini adalah lebih getir disebabkan KETIDAK JELASAN kedudukan mereka. Diawal Surah Al-Baqarah, Allah SWT memperincikan ciri-ciri dan sifat-sifat golongan MUNAFIK didalam 13 Ayat iaitu daripada Ayat 8 hingga Ayat 20 (rujuk terjemahan Al-Quran), sedangkan ciri-ciri Mukmin Muttaqin dijelaskan dalam 3 Ayat dan golongan kafir dijelaskan dalam 2 Ayat sahaja. Sifat Nifaq adalah terbahagi kepada dua:-

1) Nifaq Amali - dijelaskan dalam hadis Nabi SAW, terdapat 3 ciri-ciri MUNAFIK:-
  • Apabila Bercakap, Mereka Berdusta
  • Apabila Di Beri Amanah, Mereka Khianat
  • Apabila Berjanji, Mereka Mungkir
2) Nifaq I'tiqadi - menjadikan mereka kafir dan dijanjikan tempat dikerak Neraka

Pandangan Saya:-

Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang merupakan salah seorang golongan MUNAFIK berdasarkan tiga (03) ciri-ciri MUNAFIK yang dijelaskan oleh Rasulullah SAW:-

1) Apabila Bercakap, Dia Berdusta

FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya telah beriya-iya mempertahankan MANDAT GURU sebagai Guru Silat Cekak, dan ketika yang lain pula telah mendustakannya dengan mengatakan MANDAT GURU tidak perlu untuk menjadi Guru Silat Cekak. Hanya cukup dilantik oleh Majlis Muafakat Tertinggi (MMT), PSSCUHM.

BUKTI:- Sila rujuk VCD Menegak Kebenaran & Buku Budaya Cekak, ms54. (kertas kerja beliau sendiri)

2) Apabila Di Beri Amanah, Dia Khianat

FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya telah memberikan wang Tabung Amanah kepada Encik Marwi Bin Latiff sebanyak belasan ribu ringgit untuk tujuan pembelian rumah tanpa memohon kebenaran daripada YM Sheikh Radzi mahupun Keluarga Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi, sedangkan wang Tabung Amanah tersebut adalah sebahagian Pengkeras Guru yang bertujuan untuk kegunaan Keluarga Al-Marhum khususnya Puan Hajjah Maimunah Bt Haji Othman (Mak Teh).

FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya melalui Koperasi Gerak Jaya Berhad telah memberikan pinjaman sebanyak RM30,000.00 kepada Encik Kamarul Bahairani Bin Abd Latiff sedangkan Lembaga Pengarah Koperasi hanya meluluskan pinjaman sebanyak RM20,000.00.

BUKTI:-  Ahli Lembaga Tabung Amanah & Ahli Lembaga Pengarah Koperasi Gerak Jaya Berhad.  

3) Apabila Berjanji, Dia Mungkir

FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya telah berjanji kepada Puan Hajjah Maimunah Bt Haji Othman (Mak Teh) untuk menyiasat tuduhan fitnah terhadap YM Sheikh Radzi secara kekeluargaan dan menjaga maruah keluarga Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad, tetapi beliau kemudiannya bertindak mengumumkan melalui Web Site tentang keputusan Siasatan Dalaman PSSCUHM tanpa mengambil kira tentangan dan pandangan ahli yang menolak keputusan tersebut.

FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang dan kuncu-kuncunya seperti Tuan Haji Amrahi Bin Haji Buang dan Encik Nor Azlan Shah Bin Abdull Ghaffoor telah bertindak membekalkan maklumat kepada pengendali blogspot PAK KADUK dan BIG BODY GUY untuk tujuan memalukan YM Sheikh Radzi.

BUKTI:- Bukti akan disiarkan apabila tiba masa yang SESUAI dan TEPAT. Ini janji saya. 

Berdasarkan ciri-ciri diatas, saya berkeyakinan bahawa Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, merupakan salah seorang yang telah mewarisi sifat-sifat golongan Munafik dan menjadi Perwaris Agung Abdullah Bin Ubai.

Ini sekadar pandangan dan saya TEGAS dengan pandangan saya kerana beliau telah memenuhi kriteria yang dimaksudkan Rasulullah SAW. Ingatan saya agar Tuan Haji insaf dan tidak terjerumus ke dalam Nifaq I'tidadi yang akan menjadikan Tuan Haji KAFIR dan menghuni KERAK NERAKA.

23 comments:

  1. Ya Allah sampai gitu sekali tuan haji kita ni? seperti hukum izhar, jelas, nyata dan terang... inikah tuan haji yang sebenar2 haji?

    terima kasih tuan kerana memberitahu. sekiranya betul atau salah kenyataan yang saudara amin ni sebutkan di sini, saya mencabar TUAN HAJI Amruddin Bin Haji Buang untuk menjawab dan menyangkal ini adalah betul atau salah?

    sebab saya yakin TUAN HAJI ada membaca dan menulis pasal blog ni..yang lain2 dari sebelah guru joe marwi, tlg diam.sebab saya nak sendiri TUAN HAJI menjawabnya.saya CABAR TUAN HAJI Amruddin Bin Haji Buang.

    kalau anda selain dari TUAN HAJI kita ni, diam.sebab ini melibatkan TUAN HAJI 100%.jangan main2 bab ni, syg tuan akan meninggal nanti sebab tuan pun dah tua wahai TUAN HAJI..ada masa untuk bertaubat sebelum di seksa...

    sekali lagi saya tegaskan, TUAN HAJI Amruddin Bin Haji Buang sila ulaskan pada perkara yang disebutkan..

    tiada komen selain TUAN HAJI dibawah ni.sekiranya ada anda lah dari keluarga beliau...

    Mohd Yusuf bin Zakaria

    ReplyDelete
  2. Silat Cekak ni kena ada guru.. guru sebenar guru.. kalau orang orang lama rasa hanya arwah ustaz sahaja guru mereka.. maka..pergilah..

    dan peringatan ini juga ditujukan kepada anak murid YM Tuan Sheikh.. kalau YM Tuan Sheikh sudah tiada nanti, patuhlah kepada guru selepas beliau.. janganlah nanti kata "oh..Abang Md tak ajar macam ni" "Abang Md dulu cara dia tak macam ni"

    inilah keunikan silat cekak.. GURU. kalau kamu tidak boleh menerima pegganti arwah ustaz, maka eloklah kamu duduk diam dan hanya memberi nasihat bila diperlukan.. ramai ahli ahli baru akan menghormati kamu bila kamu buat sebegini.

    bukan apa, walaupun saya sendiri mengaku beberapa jasa orang lama, tetapi sayang, nanti kamu hanya akan diingati sebagai pengkhianat silat cekak apabila kamu sudah tiada nanti..

    ahli biasa.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih atas pendedahan ini Tuan Amin.

    Saya yakin akan kebenaran yang diperjuangkan Tuan Amin. Saya juga yakin benar tuduhan cabul terhadap YM Tn Syeikh hanyalah fitnah semata-mata oleh golongan2 Munafik disebelah sana.

    InsyaAllah kebenaran akan terserlah kelak.

    Nik Zulhazmi

    ReplyDelete
  4. Amin...Amin...kelakar...Amruddin terlibat dalam bloq ini? Sayang-sayang seribu kali sayang tekaan kamu meleset sekali...Aku tak terkejut langsung, bencinya kamu terhadap Amruddin mmg meluap...samala dgn Pak Ak, Mad Radhi...

    Apa-apa ada terjumpa satu blog yang menyangkal soal MANDAT:

    http://dizpic.blogspot.com/

    Aik macam laman web geng PSSCM...Tapi surat ini ni ada...

    Abu Tausi

    ReplyDelete
  5. Abu Jahal,

    Sekadar ingatan buat Tuan Haji Amru. Ini bukan tekaan. Ini realiti. Bukankah beliau telah menepati 3 ciri-ciri Munafik? Bukan soal kebencian tetapi soal KEBENARAN.

    Soal MANDAT GURU yang dibangkitkan langsung tidak berkaitan dengan sejarah. Guru-guru Silat Cekak sebelum ini jelas diperturunkan daripada Guru kepada Guru.

    Hanya Marwi Latiff yang dilantik oleh MMT tanpa MANDAT GURU. Pastilah Marwi Latiff bersetuju kerana terhutang budi pada Tuan Haji Amru, tambahan pula 'sengkek'.

    Tuan Haji Amru pilih orang yang boleh dipergunakan. Diletakkanlah Marwi Latiff tu sebagai Penaung. Apakah kuasa Penaung dalam Perlembagaan? Hampeh....

    Inilah dinamakan 'Pandai Silat'. Menjadi permainan orang Cerdik dan Licik (Tuan Haji Amru). Saya rasa lebih sesuai dinamakan sebagai 'BINGAI SILAT' atau 'PANDAI TELOQ'. Rasanya lebih serasi dan sesuai. Harap pihak MMK dapat pertimbangkannya.

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Sebagai orang ISLAM, jika mereka di sana merasakan tuduhan ini palsu, sila buat penafian. Jangan kata malas nak layan, bukan lawan aku, diam lebih baik dari bersuara dan lain-lain alasan menyelamat diri. Tunjukkan bahawa anda benar-benar mendapat didikan Ustaz sebagai orang silat yang pantang dicabar dan BERANI KERANA BENAR.

    Jangan ada BALACI yang cuba mempertahankan beliau dengan alasan beliau KUAT SEMBAHyang sampai hitam dahi, baik budi pekerti dan lain-lain. Itu bukan ukuran untuk menyatakan bahawa dia bukan seperti yang dikatakan oleh Tuan Amin. Tengoklah berapa ramai ahli agama (ustaz/ imam) yang mencabul, ambil dadah dll. Yang baik budi pekerti pada zahirnya. tetapi merupakan pembunuh kejam.

    Saya juga seperti yang lain (harap orang akademi fantasi juga sama), menunggu PENAFIAN dari mulut dia. Jika tidak, kami tidak rasa bersalah untuk mempercayai kata-kata Tn Amin. Jangan nak pusing-pusing dengan mengeluarkan serangan baru sedangkan yang ini tidak terjawab. Jika ini yang dilakukan, nyata mereka cuba mengelak isu sebenar dan cuba memesongkan perhatian ahli mereka kepada isu ini. Kita tunggu dan lihat.

    Ingatlah ahli akademi, jangan anda ikuti golongan munafik jika ingin selamat. Kembalilah kepada GURU yang HAK dan SAH. TIADA GURU CEKAK YANG TIADA MANDAT. PAK AK sendiri pernah ada mandat. Tapi apa yang ada pada master? Siapa bagi mandat? Mandat apa yang ada pada si legam si m? Apa yang pak ak nak serahkan jika dia sendiri tiada? Sedangkan hidup kita sendiri punyai salasilah yang jelas, inikan pula GURU.

    Fikirlah semua, mintalah petunjuk dengan hati yang ikhlas. Beranilah mengakui kesilapan kerana ianya lebih mulia dan dihormati. Sebaik manusia adalah yang mengakui kesilapan dan bertaubat.

    ReplyDelete
  7. inilah sifat yang sememangnya ada pada amrudin...
    mengatur segalanya di 'belakang'...
    dan yang di 'hadapan' adalah mereka2 yg telah dipergunakan oleh dia...
    maka yang akan menanggung risiko adalah yang di hadapan..
    bukan yang di belakang..

    cekappp....cerdikkk...licikkk...

    tapi sayang bukan BIJAKSANA...
    kerana bijaksana hanyalah ada pada muqmin sahaja...
    orang yahudi pun boleh memiliki sifat cerdik malah lebih daripada cerdik si amrudin..
    tetapi tidak pada sifat bijaksana....

    wahai amrudin,kalau x mau mengaku diri itu ahlul munafiq,x pe lahh..
    tapi serahkanlah benih munafiq bernama amru yusrin pada saya !

    pertarungan bersama amru yusrin belum selesai...

    -Firdaus MRH-

    ReplyDelete
  8. Senang untuk melihat yang munafik. Cakap banyak tapi isi kosong. Dan suka mengaibkan orang bila bersalah. Sudah lah, anda bukan bersama Persatuan Silat Cekak Ustaz Hanafi lagi. Itu kebenaran. Persatuan Silat Cekak Ustaz Hanafi Malaysia akan terus maju!

    Saiful Adli

    ReplyDelete
  9. Kenali Munafik
    Golongan MUNAFIK ini bukan hanya wujud dizaman Rasulullah SAW sahaja, tetapi mereka juga wujud dizaman moden ini hatta didalam PSSCUHM. Cabaran daripada golongan MUNAFIK ini adalah lebih getir disebabkan KETIDAK JELASAN kedudukan mereka. Diawal Surah Al-Baqarah, Allah SWT memperincikan ciri-ciri dan sifat-sifat golongan MUNAFIK didalam 13 Ayat iaitu daripada Ayat 8 hingga Ayat 20 (rujuk terjemahan Al-Quran), sedangkan ciri-ciri Mukmin Muttaqin dijelaskan dalam 3 Ayat dan golongan kafir dijelaskan dalam 2 Ayat sahaja. Sifat Nifaq adalah terbahagi kepada dua:-

    1) Nifaq Amali - dijelaskan dalam hadis Nabi SAW, terdapat 3 ciri-ciri MUNAFIK:-

    *
    Apabila Bercakap, Mereka Berdusta
    *
    Apabila Di Beri Amanah, Mereka Khianat
    *
    Apabila Berjanji, Mereka Mungkir

    2) Nifaq I'tiqadi - menjadikan mereka kafir dan dijanjikan tempat dikerak Neraka

    Pandangan Saya:-

    Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang merupakan salah seorang golongan MUNAFIK berdasarkan tiga (03) ciri-ciri MUNAFIK yang dijelaskan oleh Rasulullah SAW:-

    1) Apabila Bercakap, Dia Berdusta

    FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya telah beriya-iya mempertahankan MANDAT GURU sebagai Guru Silat Cekak, dan ketika yang lain pula telah mendustakannya dengan mengatakan MANDAT GURU tidak perlu untuk menjadi Guru Silat Cekak. Hanya cukup dilantik oleh Majlis Muafakat Tertinggi (MMT), PSSCUHM.

    BUKTI:- Sila rujuk VCD Menegak Kebenaran & Buku Budaya Cekak, ms54. (kertas kerja beliau sendiri)

    2) Apabila Di Beri Amanah, Dia Khianat

    FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya telah memberikan wang Tabung Amanah kepada Encik Marwi Bin Latiff sebanyak belasan ribu ringgit untuk tujuan pembelian rumah tanpa memohon kebenaran daripada YM Sheikh Radzi mahupun Keluarga Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi, sedangkan wang Tabung Amanah tersebut adalah sebahagian Pengkeras Guru yang bertujuan untuk kegunaan Keluarga Al-Marhum khususnya Puan Hajjah Maimunah Bt Haji Othman (Mak Teh).

    FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya melalui Koperasi Gerak Jaya Berhad telah memberikan pinjaman sebanyak RM30,000.00 kepada Encik Kamarul Bahairani Bin Abd Latiff sedangkan Lembaga Pengarah Koperasi hanya meluluskan pinjaman sebanyak RM20,000.00.

    BUKTI:- Ahli Lembaga Tabung Amanah & Ahli Lembaga Pengarah Koperasi Gerak Jaya Berhad.

    3) Apabila Berjanji, Dia Mungkir

    FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, pada suatu ketikanya telah berjanji kepada Puan Hajjah Maimunah Bt Haji Othman (Mak Teh) untuk menyiasat tuduhan fitnah terhadap YM Sheikh Radzi secara kekeluargaan dan menjaga maruah keluarga Al-Marhum Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad, tetapi beliau kemudiannya bertindak mengumumkan melalui Web Site tentang keputusan Siasatan Dalaman PSSCUHM tanpa mengambil kira tentangan dan pandangan ahli yang menolak keputusan tersebut.

    FAKTA:- Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang dan kuncu-kuncunya seperti Tuan Haji Amrahi Bin Haji Buang dan Encik Nor Azlan Shah Bin Abdull Ghaffoor telah bertindak membekalkan maklumat kepada pengendali blogspot PAK KADUK dan BIG BODY GUY untuk tujuan memalukan YM Sheikh Radzi.

    BUKTI:- Bukti akan disiarkan apabila tiba masa yang SESUAI dan TEPAT. Ini janji saya.

    Berdasarkan ciri-ciri diatas, saya berkeyakinan bahawa Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang, merupakan salah seorang yang telah mewarisi sifat-sifat golongan Munafik dan menjadi Perwaris Agung Abdullah Bin Ubai.

    Ini sekadar pandangan dan saya TEGAS dengan pandangan saya kerana beliau telah memenuhi kriteria yang dimaksudkan Rasulullah SAW. Ingatan saya agar Tuan Haji insaf dan tidak terjerumus ke dalam Nifaq I'tidadi yang akan menjadikan Tuan Haji KAFIR dan menghuni KERAK NERAKA.

    Amin Jawap Ini:

    Kalau ini benar, samanlah Tuan Haji Amruddin.

    ReplyDelete
  10. Amin kalau benda ini benar.

    Saman Tuan Haji Amruddin. Nak takut apa?

    ReplyDelete
  11. Amin Jawap Ini:

    Ada tuan ingat dengan website canang.com? peneraju.com? Saya rasa pihak tuan yang mengaibkan cik.shima dahulu sampai meletakkan gambar dan mengembar-gemburkan (mengeruhkan) hal ini. Ini yang tuan katakan Tuan Haji Amruddin yang memalukan Mad Radzi. Kalau Encik Amin katakan ya. Sesungguhnya encik amin yang munafik. Sesungguhnya canang.com wujud sebelum tetubuhnya Big Body Guy atau sebagainya.

    ReplyDelete
  12. Gambar kenang-kenangan:

    http://1.bp.blogspot.com/_1HxI9OD819s/TL2zCn3LRZI/AAAAAAAAAIs/ngzs8J9Tdyk/s1600/img050.jpg

    Ustaz Hanafi, Anwar Ibrahim, Abg Amruddin, Abg Nasir, Abg Amrahi, Abg Ishak Itam, Abg Amrahi, Abg Khalid.

    ramai ahli MMT kat sini...

    ReplyDelete
  13. Abu Jahal,

    Sekadar ingatan buat Tuan Haji Amru. Ini bukan tekaan. Ini realiti. Bukankah beliau telah menepati 3 ciri-ciri Munafik? Bukan soal kebencian tetapi soal KEBENARAN.

    Soal MANDAT GURU yang dibangkitkan langsung tidak berkaitan dengan sejarah. Guru-guru Silat Cekak sebelum ini jelas diperturunkan daripada Guru kepada Guru.

    Hanya Marwi Latiff yang dilantik oleh MMT tanpa MANDAT GURU. Pastilah Marwi Latiff bersetuju kerana terhutang budi pada Tuan Haji Amru, tambahan pula 'sengkek'.

    Tuan Haji Amru pilih orang yang boleh dipergunakan. Diletakkanlah Marwi Latiff tu sebagai Penaung. Apakah kuasa Penaung dalam Perlembagaan? Hampeh....

    Inilah dinamakan 'Pandai Silat'. Menjadi permainan orang Cerdik dan Licik (Tuan Haji Amru). Saya rasa lebih sesuai dinamakan sebagai 'BINGAI SILAT' atau 'PANDAI TELOQ'. Rasanya lebih serasi dan sesuai. Harap pihak MMK dapat pertimbangkannya.

    [Amin, Saya tidak paham dengan Amin ini. Amin ni macam nak menegak yang basah. Mengata orang perut dia lebih, mencangkuk duduk tak sampai 1 saat lebih. Hahaha. Amin oh amin kalau kau kata Amruddin ini menipu macam mana lah mereka boleh menang kes makhamah. Kalau berani saman lah lagi. :)]

    ReplyDelete
  14. alahai encik November 14, 2010 5:48 PM...

    jangalah jadi bodoh.. manalah mahkamah nak faham konsep guru ni.. dari guru ke guru.. mana ada kaitan dengan kes saman di mahkamah...

    sama macam kes pak ak dahulu.. sebab itulah pak ak menang..

    aduyai..

    takpa.. kita tengok latest kes pulak ya.. :)

    hehehe.

    ReplyDelete
  15. macam saya sebutkan pada komen yang mula2, saya nak TUAN HAJI Amruddin bin Buang yang tolong jawabkan. kalau ada pihak nak menjawab, tolong sertakan nama anda selaku mewakili dia.tapi awas, kalau tersilap, maka anda mencari penyakit sebenarnya.

    kepada TUAN HAJI, apa yang perlu anda buktikan sekarang, buktikan kepada kami bahawa anda bukan manusia yang mempunyai ciri-ciri di atas.boleh kot TUAN HAJI?

    sesiapa nak menjawab untuk TUAN HAJI, minta lah nasihat dari dia.kot2 dalam menjawab mahupun bertanya boleh menipu lagi ke, apa ke atau pun buktikan kebenaran sikap yang seperti tuan amin sebutkan, tidak ada pada diri TUAN HAJI yang bergelar HAJI...

    apa kata kita ramai2 berikan tempoh kepada TUAN HAJI untuk buktikan dirinya bukan munafik? 24 jam dari komen saya ini dipaparkan di blog tuan amin. adil untuk dua2 pihak kan?

    menjawab pertanyaan untuk dua2 pihak supaya masing2 jelas sekiranya TUAN HAJI bersalah atau tidak bersalah kerana mempunyai sifat munafik seperti yg disebut.sekiranya tidak setuju, anda adalah ahli keluarga munafik..dah lah munafik, nak sorok lak sikap yang ada pada munafik di dalam kumpulan munafik..

    ingat TUAN HAJI, 24 jam dari skrg..sekiranya tiada TUAN HAJI secara tidak langsung mengesahkan TUAN HAJI adalah munafik.dan apa yang di sebutkan oleh tuan amin ni adalah benar segala2nya...

    selamat menjawab TUAN HAJI

    Mohd Yusuf bin Zakaria

    ReplyDelete
  16. Saiful Adli,

    Selamat Maju Jaya PSSCUHM, dan jangan lupa tuan juga bertanggungjawab MENYEBAR fitnah dan bersekongkol dlm PENIPUAN. Ini sekadar ingatan bersama supaya tidak tergolong dalam Islam MUNAFIK mahupun PENGIKUTNYA.

    Anonymous,

    [Amin, Saya tidak paham dengan Amin ini. Amin ni macam nak menegak yang basah. Mengata orang perut dia lebih, mencangkuk duduk tak sampai 1 saat lebih. Hahaha. Amin oh amin kalau kau kata Amruddin ini menipu macam mana lah mereka boleh menang kes makhamah. Kalau berani saman lah lagi. :)]

    Jawaban: Kalau Puan membaca sejarah Islam, Puan akan jumpa bahawa banyak sejarah yang menunjukkan Nabi dan Ulama tewas di mahkamah, tetapi KEBENARAN tetap akan TIMBUL. Cuma lambat atau cepat sahaja & saya berkeyakinan penuh masanya akan tiba.

    Ini sekadar pandangan saya dan Puan boleh tidak bersetuju dengan saya dan saya tidak akan berkecil hati.

    ReplyDelete
  17. "Gambar kenang-kenangan:

    http://1.bp.blogspot.com/_1HxI9OD819s/TL2zCn3LRZI/AAAAAAAAAIs/ngzs8J9Tdyk/s1600/img050.jpg

    Ustaz Hanafi, Anwar Ibrahim, Abg Amruddin, Abg Nasir, Abg Amrahi, Abg Ishak Itam, Abg Amrahi, Abg Khalid.

    ramai ahli MMT kat sini..."

    muka pengkhianat SC ni mmg dari dulu muka gangster....

    ReplyDelete
  18. Amin kau bercerita mcm berlandaskan tapi kau sendiri tidak berlandaskan agama. semoga mad radzi dan kamu dapat meminta maaf sebelum orang yang difitnah itu pergi.

    ReplyDelete
  19. Anonymous,

    Tentang MUNAFIK, itu pandangan saya dan saya tegas dengan pandangan saya. Apa yang saya senaraikan tentang hal tersebut, bukan hal yang dibuat-buat. Ianya telah berlaku dan akan terus berlaku.

    Tentang YM Sheikh Radzi, beliau tiada kena mengena dalam hal ini. Saya seorang shj. Apa yang Puan sakit hati sangat dengan YM Sheikh Radzi sampaikan orang yang tak berkenaan Puan hamokkan sekali?

    ReplyDelete
  20. Kalau macam itu mana bukti dia?

    ReplyDelete
  21. Anonymous,

    Bukti ada bersama saya. Sabar dan teruskan membaca demi KEBENARAN.

    ReplyDelete
  22. Anonymous,

    Amin Jawap Ini:
    Kalau ini benar, samanlah Tuan Haji Amruddin.

    Amin kalau benda ini benar.
    Saman Tuan Haji Amruddin. Nak takut apa?

    Komen:-
    Sabar. Tidak akan lari gunung di kejar. Nak takut apa?

    ReplyDelete
  23. org bersalah je kecoh sampai buat blog mcm ni

    ReplyDelete