Thursday, November 11, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 3

Diantara 06hb Mei 2006 sehingga 12hb Mei 2006, Encik Nor Azlan Shah Bin Abdull Ghaffoor (JK Penghakiman) telah bertemu dengan Encik Jamaluddin Bin Ustaz Haji Hanafi, diantara jam 06.00 petang hingga 10.00 malam, bertempat di Hotel Vistana, Bukit Jambul, Pulau Pinang.

Dalam pertemuan tersebut, En.Nor Azlan Shah telah mencaci dan memburukkan YM Sheikh Radzi seolah-olah beliau telah melakukan perbuatan yang didakwa oleh Encik Abd Azman Bin Johan. Dalam pertemuan tersebut juga, Encik Nor Azlan Shah mendakwa bahawa YM Sheikh Radzi telah melakukan perbuatan terkutuk terhadap Puan Azizah Bte Shamsudin (isteri Encik Ramlee Bin Abd Rahman) ketika zaman sebelum Puan Azizah mendirikan rumahtangga.

Encik Nor Azlan Shah juga telah mengatakan bahawa YM Sheikh Radzi 'tidak sesuai’ (tidak ngam) dengan Encik Jamaluddin Bin Ustaz Haji Hanafi, dan oleh sebab itulah Encik Jamaluddin tidak dilantik sebagai ahli MMK. Encik Nor Azlan Shah turut mendakwa bahawa beliau merupakan wakil kepada Encik Ramlee Bin Abdul Rahman (JK Penghakiman) dan Encik Roslan Bin Abdul Rashid (JK Penyiasat) untuk berbincang dengan Encik Jamaluddin Bin Ustaz Haji Hanafi tentang perkara tersebut dan mencadangkan bahawa Encik Jamaluddin adalah antara calon yang layak untuk menjadi Guru Utama seperti pandangan Tn Hj Che Yusof Bin Che Mat (JK Penghakiman).

Pada 07hb Mei 2006 (Pagi), seperti yang telah diputuskan oleh mesyuarat MMK pada 02hb Mei 2006, Encik Nor Azlan Shah Bin Abdull Ghaffoor yang telah merangka 'Surat Cuti Rehat' YM Sheikh Radzi daripada jawatan Presiden, telah dihantar oleh Tuan Haji Yusaini Bin Haji Sidek kepada Encik Ramlee Bin Abd Rahman. Pada 07hb Mei 2006 (Malam), Perlantikkan Rasmi dan Taklimat Khas kepada JK Penyiasat oleh Exco Tertinggi MMK telah diadakan.

Pada 13hb Mei 2006, Exco Tertinggi MMK telah mengadakan Taklimat Khas kepada Wakil PSSCUHM Cawangan Negeri (Cawangan Sarawak dan Sabah tidak hadir). Taklimat Khas tersebut berkisarkan tentang keadaan semasa persatuan dan pemakluman mengenai Surat Aduan yang diterima daripada Encik Abd Azman Bin Johan. Wakil-wakil Cawangan Negeri juga diminta untuk tidak membincangkan dan merahsiakan perkara tersebut daripada diketahui oleh pihak yang tidak berkenaan.

Diantara 08hb Mei 2006 sehingga 15hb Mei 2006, Encik Md Daud Bin Sutan (Setiausaha JK Penyiasat) telah menjemput Encik Mortaruddin Bin Ustaz Haji Hanafi (JK Penyiasat) dirumahnya untuk keluar minum ke Restoran Syed, Taman Permata, Ulu Kelang, KL pada sekitar jam 10.00 malam. Turut berada disana adalah, Encik Abd Azman Bin Johan (Pengadu), Encik Asnawi Bin Ahmad (Bapa Cik Hashimah - Pemfitnah 1), Encik Hasannmuddin Bin Haji Muhammad (Bapa Puan Hafizah - Pemfitnah 2) dan Tuan Haji Amrahi Bin Haji Buang (JK Penghakiman).

Ulasan Saya:-

1) Encik Nor Azlan Shah Bin Abdull Ghaffoor telah menghukum BERSALAH terhadap YM Sheikh Radzi dalam pertemuannya dengan Encik Jamaluddin Bin Ustaz Haji Hanafi atas dakwaan yang dibuat, sedangkan JK Penyiasat BELUM memulakan proses siasatan mereka.
Saksi :- Encik Jamaluddin Bin Ustaz Haji Hanafi.

2) Pertemuan dan perbincangan TIDAK RASMI diantara 08hb Mei 2006 sehingga 15hb Mei 2006 yang membabitkan ahli JK Penyiasat, ahli JK Penghakiman dan saksi-saksi proses Siasatan Dalaman persatuan, sangatlah TIDAK WAJAR tambahan pula 95% perbualan mereka pada malam tersebut adalah berkisar tuduhan BERSALAH terhadap YM Sheikh Radzi atas tuduhan terhadap beliau.
Saksi :- Encik Mortaruddin Bin Ustaz Haji Hanafi. 
BERSAMBUNG

36 comments:

  1. Amin boleh tulis berapa banyak siri pun kt dlm blog ni. Soalan pokok masih tak terjawab. Macam2 alasan boleh ditulis. Kalau setakat cerita, tanpa bukti tak guna jugak. Ada satu yg Amin lupa tulis, atau mungkin sengaja tak ditulis adalah statement En. Mokhtaruddin Hj. Hanafi, katanya (sebelum dia buat turning over sebab dapat RM 300) " Budak tu memang taste Mat pun..... " ~ apa maksud dia ni? Kenapa dia buat statement camni???? Kalau tanya dia balik sekarang tentu dia tak ngaku punya lah!!!

    ReplyDelete
  2. alaa...samala juga kalau p tanya puak akademi hangpa tu..dulu ckp lain skrg ckp lain..

    hangpa konar lipas kudung lagi hebat..bab perjumpaan di Hotel Flaminggo Ampang tu..puak hangpa juga kata minta rahsia..TAPI puak hangpa juga LEPAS perjumpaan TERUSS sebarkan kronologi bangsat ciptaan hangpa!

    yg best..enche' Bai..lan lawyer kepanasan rajin p usaha sana sini cari protege..mau kasi tanam fahaman & mau 'brainwash' ahli aktif tertentu yg konon disangka berpotensi sokong hangpa & mantapkan komplot hangpa dari beberapa cawangan lain..siap call/sms bnyk kali..tak dpt hp..siap call rumah org tua depa..mau pujuk/pancing la kununnya..

    lepas tu puak hangpa FRUST yg amat bila Swak & Sabah mantap TEGUH bersama che' md radzi..

    lagi mau kata che' md radzi (GU) yg mula buat roadshow plak..

    pigidahh..

    ~Abdullah

    ReplyDelete
  3. Bila berlaku penipuan pertama, pasti akan berlaku penipuan kedua utk menutupi penipuan pertama. Selepas itu berlaku pula penipuan ketiga utk menutupi penipuan kedua dan begitulah seterusnya berlaku rangkaian penipuan sampai bila pun aku tak tau..
    Insaf la wahai anak cucu Hanafi...
    Jangan dirosakkan perjuangan dan fahaman yg dibawa almarhum..

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Aku suka melihat dari luar kotak....

    Dalam ramai-ramai anak ustaz, mengapa En. Mokhtaruddin yang dipilih. Saya tidak mahu merendahkan sesiapa, tetapi puak sana telah merendahkannya kerana MENYANGKA En. Mokhtaruddin orang yang boleh dimakan. Jika benar JUJUR dan IKHLAS untuk menggantikan YM Sheikh, mengapa tidak berjumpa abang Yang atau yang lain. Lihatlah kelicikan puak yang berhati busuk ini. Belum pun perbicaraan bermula, mereka telah berpakat mencari 'tunggul kayu mati'. Dengan Izin Allah, kehormatan keluarga Ustaz terpelihara dengan penolakan En. Mokhtaruddin. Jika diterima pelawaan tersebut, mereka akan kena jackpot sebab lebih mudah tugas mereka MENGAIBKAN YM Sheikh dan memecah belahkan keluarga Ustaz. RM300 boleh ubah pendirian? Jika benar, kita lihatlah RANCANGAN MEREKA, pandai mencari manusia yang lemah untuk dikawal. Yang nyata, manusia yang mudah dikawal tersebut sebenarnya ialah 'MASTER JOE of PUPPET'.

    Aku teringat seorang makhluk Allah ni. Masa kes fitnah baru keluar, kami adakan perbincangan di sebuah hotel bersama YDP. Makhluk ni menyatakan bahawa dia tak percaya sama sekali YM Sheikh buat perkara tersebut dan menyatakan bahawa itu adalah fitnah. Tetapi setelah dibasuh oleh mentornya (takut mentor le katakan), dengan tiba-tiba sahaja dia berubah. Tapi kami telah bersedia kerana tahu orang yang dijadikan rujukannya adalah PERANCANG RANCANGAN. Dia boleh saja menjaja apa yang dia dapat dari mentornya seperti jangan taksub dll. Tetapi hakikatnya dia terlalu taksub dengan mentornya. Bukan setakat itu saja, tetapi cuba meracuni beberapa sahabat yang lain untuk bersama satu kapal dengannya. Tapi tak ada yang termakan dengan hasutannya. Dia ni mudah kecil hati dan mengharapkan sesuatu dengan apa yang telah dia lakukan. Pernah nak minta lading kononnya banyak berjasa (tanyalah, pasti dinafikannya).

    Dari sini kita dapat lihat bahawa dalam diam mereka telah mula melakukan kerja-kerja meracuni pemikiran ahli agar MENOLAK KEPIMPINAN YM SHEIKH. Bila hati sudah busuk, macam-macam dilakukan untuk memperdayakan ahli. Benarlah bagai dikata, ianya proses tapisan. Luaran nampak baik, alim dan istiqamah dalam perjuangan. Tetapi dalam hati masih terselit kesumat.

    ReplyDelete
  5. saya juga kenal siapa yg MINTA LADING tu..

    & mmg suka paksi pada MENTOR..

    inilah strategi khas puak AKADEMI dari DULU..pasang MENTOR & PROTEGE..

    ReplyDelete
  6. SAH... Mad Radhi pentingkan isi perutnya/3TA lebih dari kepentingan persatuan dan perjuangan bapanya... perkara ini boleh di selesaikan secara kekeluargaan dan perpecahan tidak akan berlaku jika ia diselesaikan dgn cara baik...Guru baru di kalangan keluarga Hanafi juga akan dipilih sebagai peganti Guru, jika Mad Radhi berundur secara baik dan bermaruah kerana masalah yg berlaku juga adalah punca darinya (JANGAN PEGANG2)...die kena bertanggungjawab keatas apa yg telah dia lakukan...ini menunjukkan dgn nyata lagi jelas tiada langsung konspirasi utk menjatuhkan Guru dan menggantikan samada Abg Am, Abg Nasir dan Abg Joe sebagai guru selepas Mad Radhi...tetapi Sikap gila 3TA (Harta, Wanita, Takta) wujud pada Mad Radhi membuat segala-galanya musnah...dia juga memalukan dirinya sendiri dgn membuat kempen kununnya ada org mahu jatuhkannya dan menuduh para pendokong adalah punca segala masalah ini berlaku...org luar ruang lingkup MMT dari tak tahu jadi tahu....padahal para pendokong sedaya upaya tidak lansung mahu memalukannya dan perkara ini dpt diselesaikan secara kekeluargaan...oleh itu kita fikir2kan lah...Gunakan kebijaksanaan untuk menilai yg mana satu intan yang mana satu kaca...insyaallah kita dpt lihat kebenaran...


    Syeikh Amzar Syariff

    ReplyDelete
  7. SAH..Syeikh celup ni pentingkan isi perutnya sebab itu tiada nama sebenar diberikan.Lempar batu sembunyi tangan. Apa yg ditakuti ??

    ReplyDelete
  8. toksah dilayan langau & lalat puak AKADEMI...tuan amin..teruskan pembentangan anda..catat dgn teliti baris demi baris..supaya jelas & tenang kami membacanya.

    ingatlah sesama kita;

    jangan kamu mengaku diri kamu berIMAN selagi belum diUJI..

    TAPI ada puak yg lantang maukan kesempurnaan & berlagak mcm benar-benar dari org berIMAN..

    teruskan usaha murnimu Tuan Amin..tapi AWAS..jgn bagi ruang peluang utk puak AKADEMI manipulasi catatan tuan.

    ~Abdullah
    Borneo

    ReplyDelete
  9. Syeikh celup ni cuma nakkan Tn Sheikh Md Radzi berundur aje.. itu je matlamat utama diorang..
    skrg korang dah ada guru baru tak kan tak puas ati lagi?

    ReplyDelete
  10. salam sejahtera,
    En amin, anon di atas menyalak minta bukti,saya rasa dah sampai masa En Amin tunjukkan bukti sikit demi sikit,dengar kata ada poskad yang dihantar oleh isteri RAR kepada member.

    Jamil
    Kuala Lumpur

    ReplyDelete
  11. ...Mad Radhi juga telah mempengaruhi dan mengheret semua keluarga Hanafi dgn propaganda yg menunjukkan seolah-olah semua ini adalah konspirasi untuk menjatuhkan die oleh orang2 lama untuk ambil alih Guru Utama dari keluarga Hanafi dan melantik Amruddin sebagai Guru Utama baru...kita dpt lihat mangsa fitnah utama oleh Mad Radhi adalah Amruddin dan die Mad Radhi telah mengwar-warkan bahawa bahawa Amruddinlah gila kuasa dan nak jadi guru utama....kita dapat lihat dalam blog2 sebelum ini dan channel forum facebook...meraka amat benci pada Amruddin kerana semua huru-hara ini adalah hasil pembuatan amruddin, padahal semua yg berlaku ini berpunca pada Mad Radhi sendiri...kebencian ini sebenarnya dicipta oleh Mad Radhi utk menjaga kepentingan 3TA dia sendiri, soal perjuganan tolak ketepi...pada hal Amruddin juga yg telah menjadi macai/balaci keluarga Hanafi semasa krisis 1993...di waktu tahun 1993 itu dalam pelembagaan cekak malaysia mmg tiada peruntukan perlembagaan tingkah laku guru/presiden dpt dikawal jika ia melanggar apa2 undang2 mahupun syariat agama serta salah guna kuasa...ini kerana pelembagaan silat cekak malaysia digubal mengikut keperibadiaan ustaz hanafi yg unggul dan tidak mengambil kira keperibadian guru-guru selepas ustaz hanafi yng dpt kita lihat mmg banyak kepincangan dari segi akidah dan tingkahlaku, mungkin ketika itu org semua tidak memikirkan worst case senario bilamana akan terjadi suatu keadaan dimana terdapat sifat2 guru sesat atau guru cabul, waktu itu amruddin juga menjadi mangsa fitnah bahawa die gila kuasa nak jadi guru utama oleh pak ak...padahal org2 lama tidak suka perkara2 yg dibawa oleh pak ak yg nyata jauh menyimpang dari syariat agama islam (sah dari jakim) dan melanggar perjuangan ustaz hanafi...demi pempertahankan perjuangan ustaz hanafi orang2 ini secara terbuka telah mengkritik salah laku pak ak dan menyaran pelantikan guru utama baru, yg ketika itu pak ak di sokong oleh puak2 taksub pada pak ak...kumpulan maidin dan pak ak berkempen satu malaysia membuat fitnah bahawa amruddin gila kuasa dan nak jadi guru utama baru...lalu org2 yg mengkritik pak ak ini dipecat oleh persatuan...maka mereka dan keluarga hanafi telah mewujudkan persatuan baru PSSCHUM supaya dpt bergerak untuk meneruskan perjuangan sebenar ustaz hanafi, mad radhi dilantik sebagai guru utama dan amruddin takpon menjadi guru utama sperti yg di war-warkan oleh pak ak...sehingga sekarang...amruddin tidak manjadi Guru Utama...dan ini bercanggah pada fitnah yg dilemparkan oleh mad radhi semasa 2006....dari pengalaman sejarah lalu bersama PSSCM, dalam pelembagaan PSSCUHM terdapat peruntukan utk menyingkirkan mana2 guru yg terlibat dgn aktiviti2 tidak bermoral oleh MMT, bagi memelihara perjuangan ustaz hanafi sebenar...sy yakin perlembagaan dalam silat cekak pusaka hanafi akan tiada peruntukan ini... ;-).... kalau guru sesat/cabul kamu tak leh buat apa2...hanya jadi yesman atau ikut kepala tahi...

    Abu Tausi.

    ReplyDelete
  12. Kadang-kadang aku gelak baca komen orang akademi ni.

    Syeh kat atas, cuba baca baik-baik ye.

    Kalau ko dituduh cabul (suatu perbuatan yang ko tak pernah lakukan), lepas tu ko diberi pilihan sama ada mengaku atau tak.

    Kalau ngaku, ko bebas la tapi kena la ikut apa yang mereka nak.

    Kalau tak ngaku, siap la ko kena keroyok dengan serangan bertubi-tubi.

    Soalan aku, sebagai MUKMIN BERMARUAH, ko nak pilih penyelesaian yang mana?

    SEBAB GURU AKU BERMARUAH dan MUKMIN SEJATILAH dia sedia pertahankan MARUAH dan HARGA DIRINYA dengan cara apa sekalipun. Beliau seorang yang tegas dan berprinsip.

    Ini bukan soal tahta atau harta kawan. Ini soal prinsip dan maruah. Tapi kalau mahagaru master joe of puppet aku percaya akan pilih penyelesaian keluarga sama seperti kau.

    ReplyDelete
  13. Abu tausa bun,

    Plot cerita longgar le beb. Kes fitnah utama negara pun nampak pincang, apa lagi le fitnah golongan senteng ni. Nampak sangat la.

    Bila dah disebut-sebut dia nak jadi guru, nak ke korang lantik dia jadi guru? Kalau lantik nampak le betul dakwaan tu kan. Jadi, sebab korang ni pandai buat cerita, maka ko AF undi le guru tunggul tu. Rampasan perang kena bagi2. Elok le yang tua dapat dulu, yang muda2 tunggu turn le ye. Maka lantik plak presiden. Lagi satu ni mcm mana? Ehmmm, kita tubuh la akademi, dia jd kapten. Adik dia takyah la, nnt nampak sangat kroni yek...slow la lu mat. nama pun tausa bun.

    ReplyDelete
  14. hehe...dlm Msia ni..tak bnyk tempat tau makan tausar bun...& bukan semua tempat senang2 best utk keroyok...huhu..memang puak akademi ni sama mcm pilak2 agaknya...bidak sungguh...

    ReplyDelete
  15. "Bila dah disebut-sebut dia nak jadi guru, nak ke korang lantik dia jadi guru? Kalau lantik nampak le betul dakwaan tu kan. Jadi, sebab korang ni pandai buat cerita, maka ko AF undi le guru tunggul tu. Rampasan perang kena bagi2. Elok le yang tua dapat dulu, yang muda2 tunggu turn le ye. Maka lantik plak presiden. Lagi satu ni mcm mana? Ehmmm, kita tubuh la akademi, dia jd kapten. Adik dia takyah la, nnt nampak sangat kroni yek...slow la lu mat. nama pun tausa bun."

    Hahahaha terbukti Mad Radhi pon boneka Amruddin (krisis 1998)...Master Joe pon boneka Amruddin (krisis 2006)... dua-dua 2x5 BODOH....


    Azam Ali
    PSSCM

    ReplyDelete
  16. aikss...iklan plak dari sebelah Tok Ak/Tok Deen?

    Tok Ak dah sihat? moga masih diizinkanNya perbetulkan keadaan..;)

    Tok Deen makin fasih lafaz? pandai2 la urus ijazah ya..jgn hanya suara kuat masa berucap.. ;)

    ReplyDelete
  17. lahai..ap ad CM plak ni?..dh cukup2 anjing akademi nyalak kat cni..ap ad kutu babi plak ni?..

    >>pak arab celup
    makin komen mkin la nmpk btapa bingainye dia ni..mmg xdak modal nk ckpla tu..dok kutuk2 orang brdasarkan ap dia dgr je..kot org tu kencing pon suam2 je dia minum..
    YA SHEIKH..G LA MAHKAMAH, denga,tengok..bari nilai sndri..adoyai..

    ReplyDelete
  18. "aikss...iklan plak dari sebelah Tok Ak/Tok Deen?

    Tok Ak dah sihat? moga masih diizinkanNya perbetulkan keadaan..;)

    Tok Deen makin fasih lafaz? pandai2 la urus ijazah ya..jgn hanya suara kuat masa berucap.. ;)"

    [MRH amacam? Dah bikin persatuan baru ka? Apa laman web Cekak baru nih? nak tgk skit....]

    ReplyDelete
  19. ">>pak arab celup
    makin komen mkin la nmpk btapa bingainye dia ni..mmg xdak modal nk ckpla tu..dok kutuk2 orang brdasarkan ap dia dgr je..kot org tu kencing pon suam2 je dia minum.."

    Mad Radhi pon lagi la pak arab celup....dahla celup/palsu...menjaja kecelupannya kat satu Malaysia lak tuh....kuang kuang kuang....malu...malu...Mad Radhi perasan dia pak arab...kah-kah-kah...lawak-lawak...

    ReplyDelete
  20. lagak orang yg busuk hati....

    ReplyDelete
  21. Salam,

    Ada pulak org dari silat bergurukan kapitan keling msk sini. Macam mana la nak jawab nanti kalau murid tanya, ni silat MELAYU ASLI ke SILATBAM. Kenapa? Sebab guru dia dari karala, tau ke adap dan adat Melayu. Itu nombol dua, yang penting, duit ada juga.

    YM Sheikh boneka? Tolong le kawan. YM TN GURU MERANGKAP PRESIDEN.

    Yang sana, master lain, presiden lain, pengetua lain. Pengetua? Opss, bukan akademi fantasi ke. Siapa berkuasa atas siapa? Tolong bezakan.

    ReplyDelete
  22. Ya... MRH hanya boneka... sbb tuh MRH kena buat persatuan baru... apa nama... persatuan puaka?!!?!!

    ReplyDelete
  23. Para Pembaca,

    Perkara 1.

    Apabila selesai krisis 1993, ramai drpd ahli yang mengucapkan syukur kerana krisis telah berjaya diselesaikan serta tertapisnya golongan MUNAFIK, tetapi YM Sheikh Radzi mengatakan bahawa ada peristiwa yang LEBIH BESAR akan berlaku dalam Silat Cekak. Terbukti ianya berlaku pada tahun 2006.

    Banyak persoalan timbul tentang YM Sheikh Radzi boneka serta tidak kenal golongan MUNAFIK? Mengapa tidak CANTAS mereka ini lebih awal? Dan pelbagai soalan lain.

    Mudah sahaja tentang isu ini. Inilah dinamakan bertindak secara BIJAKSANA. Mengambil pendekatan cara Rasulullah SAW dan 4 Khalifah Al-Rasyidin. Fahamkan sejarah Islam. Adakah Baginda dan Para Khalifah tidak kenal golongan MUNAFIK?

    YM Sheikh Radzi sangat mengenali golongan MUNAFIK tetapi tindakkan tidak diambil kerana ianya boleh mendatangkan FITNAH serta MEMECAHBELAHKAN jemaah. Akhirnya beliau sendiri yang terkorban.

    Terkorbannya YM Sheikh Radzi ini terlalu kecil jika dibandingkan dengan 3 Khalifah Al-Rasyidin yang DIBUNUH oleh golongan MUNAFIK (orang-orang lama dizaman Rasulullah lagi).

    Perkara 2.

    Saya sendiri pernah bertanya pandangan YM Sheikh Radzi tentang apakah BALA yang akan diturunkan Allah kepada Pak Ak kerana telah tidak amanah terhadap Al-Marhum Sheikh Haji Hanafi dan memakan hasil yang bukan HAK beliau?

    YM Sheikh Radzi menjawab. Allah akan mengambil PENDENGARANNYA dahulu, kemudian PENGLIHATANNYA, kemudian AKALNYA dan akhir sekali NYAWANYA.

    Pendengaran dan Penglihatan telah diambil Allah. Hanya Akal dan Nyawa masih tinggal. Wahai Pak Ak, insaflah. Mohon maaflah kepada mereka yang telah Pak Ak khianati agar 'pergi' dengan sejahtera kelak.

    ReplyDelete
  24. Saudaraku Jamil,

    BUKTI hanya akan dikeluarkan pada masa yang TEPAT dan SESUAI. Buat masa ini, belum lagi ye.

    Saya akan BUKTIKAN siapa Peguam Legam?
    Saya akan BUKTIKAN siapa Ketua Konspirasi yang hendak memalukan YM Sheikh Radzi?
    Saya akan BUKTIKAN siapa PAK KADUK & BIG BODY GUY?
    Saya akan BUKTIKAN siapa mereka-mereka yang terlibat dengan PAK KADUK dan BIG BODY GUY?

    Hanya masa dan ketika yang TEPAT dan SESUAI sahaj perkara ini akan di BONGKARKAN seperti kewujudan BLOG ini yang sepatutnya boleh dikeluarkan lebih awal, tetapi saya berpandangan, sekaranglah masa yang TEPAT dan SESUAI tersebut. Sebabnya, saya akan huraikan kemudian. Ini JANJI saya.

    ReplyDelete
  25. Salam,

    Syabas Tuan Amin atas pendekatan yang sungguh bijaksana ini.


    Muhammad Shafiq Abdullah

    ReplyDelete
  26. Salam Tuan Amin,

    syabas dan tahniah, teruskan usaha tuan

    "berani kerana benar...berani sifat insan"

    ReplyDelete
  27. Sekurang-kurangnya Pak Ak dan Dato Maideen tak pi cabul anak dara, anak sahabat baik sendiri!!!!

    ReplyDelete
  28. Anonymous,

    Betul tuan/puan. Pak Ak, Datuk Maiden & YM Sheikh Radzi tak pernah cabul anak dara rakan sendiri. Macam mana tuan/puan tahu ni? Pandainye.....

    ReplyDelete
  29. sheikh..pandangan anda bernas berserta fakta daan bukti..terimakasih..makluman tentang GURU CABUL..kami dari IPTA..bersyukur

    ReplyDelete
  30. BERtuah punya anak..AMIN SUA HARAMmmm...BApanya dikatakan BERUK..dia pun ANAK BERUK..pasal bapa nya terlibat dalam mahkamah tu....MANA pergi maruah bapa kau..kekkeke bile dah jadi BERUK..kekkee.KEna kat batang hidung sendiri..ANAK BERUK nie bukannya ada fakta dan bukti..alasannya tunggu aje..TOKAN VCD BLUE..hati BUSUK

    ReplyDelete
  31. sedih tengok reply dari anak2 murid joe marwi ni..
    tapi alhamdu lillah.. golongan2 ni dah terkeluar dari lingkungan silat cekak yang hakiki.. tak ada sebab lagi utk berkawan dgn diorang ni..

    ReplyDelete
  32. Kpd bdk2 CM, dr menyemak kat sini lg baik g jenguk Pak Ak. Mana tau dpt ilmu/petua nak salin roh...
    Tak pun g jumpa Maideen...
    Boleh belaja syahadah versi keling...

    ReplyDelete
  33. inilah mentaliti yg diajar 'PANDAI SILAT'....dah xblh nk jelaskan KEBENARAN,cuba post ayat2 kotor kt sini...jgnlah jatuhkan lg maruah diri anda yg MUNAFIK tu..sedarlah sebelum terlambat....korg semua pn tau kebenaran...jgn duk ikut MENTOR korg tu...gunalak akal tu..tu pun klu ada ah...ke ada otak je?akal xde?nak tulis nama sendiri pun xberani????jgnlah lempar batu sembunyi tgn bang...berani kerana benar...

    fikri -shah alam-

    ReplyDelete
  34. BERANI TAK KENA PADA TEMPAT BUAT APA....BUANG MASA, TENAGA DAN DUIT AJE....BUKANNYA KEBENARAN YANG PK TEGAKKAN....BUKAN PERJUANGAN USTAZ HANAFI YANG DIUTAMAKAN LAGI...TAPI KEPETINGAN GURU CABUL.....INSAGLAH...JGN IKUT GURU SESAT

    ReplyDelete
  35. "BERANI TAK KENA PADA TEMPAT BUAT APA....BUANG MASA, TENAGA DAN DUIT AJE....BUKANNYA KEBENARAN YANG PK TEGAKKAN....BUKAN PERJUANGAN USTAZ HANAFI YANG DIUTAMAKAN LAGI...TAPI KEPETINGAN GURU CABUL.....INSAGLAH...JGN IKUT GURU SESAT "

    contoh cakap2 org penakut dan bacul.. kalau dah berani sangat datang sendiri bersemuka..

    ReplyDelete
  36. CH dari dulu g FOBIA ngan CM kn2 hehehe
    KESIANNNNNNNNNN

    ReplyDelete