Friday, November 12, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 4

Pada 16hb Mei 2006, pihak JK Penyiasat telah memulakan siasatan berhubung Surat Aduan Encik Abd Azman Bin Johan. Pada awalnya, Tuan Haji Yahya Bin Abdul Rahman (Pengerusi JK Penyiasat) berpandangan bahawa surat aduan tersebut tidak perlu dilayan kerana ianya ibarat surat layang TANPA BUKTI tetapi akhirnya JK Penyiasat mengambil keputusan untuk menumpukan hanya kepada dua (02) tuduhan daripada tujuh belas (17) tuduhan yang dilemparkan. Dua (02) tuduhan yang di'ekstrak' daripada surat aduan Encik Abd Azman Bin Johan adalah seperti berikut:-

1) Tidak AMANAH - Tidak menjelaskan sumbangan Abd Jalil (Tuan Haji Abdul Jalil Bin Hashim) RM10,000 yang mana Jalil sendiri mengamanahkan supaya duit tersebut adalah sumbangkan beliau kepada PSSCUH pada tahun Perayaan 2001.

2) MENCABUL KEHORMATAN
  • Peristiwa berlaku pada 10hb Mar 2006 ketika ANAK AHLI - En Asnawi Bin Ahmad yang bernama Hashimah berada seorang diri di rumah. Dia menalipon dan memasuki rumah En Asnawi. Dia mempunyai niat serong untuk menaniayakan anak Ahli dengan kelakuan TERKUTUK. Mujur dengan kuasa Allah anak Ahli tu sedar bahawa Md Radzi ingin melakukan perbuatan TERKUTUK itu.
  • Pemfitnah - Untuk mengelak angkara kelakuan nya yang TERKUTUK dan menyalahi undang undang di sebar kepada pengetahuan ahli, Md Radhi mencipta berbagai versi untuk konon nya - nak lalu rumah Amrahi, tergerak hati nak pergi ka rumah Asnawi, pada kumpulan lain - nak beli Goreng pisang untuk Mak Teh, pada kumpulan lain juga - konon nya nak hantar goring pisang ka rumah Asnawi
  • PEMBOHONG, Untuk pengetahuan ada lagi anak ahli - ahli yang terkena perbuatan TERKUTUK ini oleh dia (harap dapat disiasat)

Ulasan Saya:-

1) Tuduhan tidak amanah oleh Encik Abd Azman Bin Johan adalah tidak berasas sama sekali dan ianya semata-mata berdasarkan faktor 'HEAR SAY' daripada orang tertentu tanpa sebarang BUKTI. Para pembaca akan dapat memahaminya dengan lebih jelas nanti apabila saya 'ekstrak'kan beberapa kenyataan percakapan Encik Abd Azman Bin Johan didalam JK Penyiasat pada 16hb Mei 2006.

2) Tuduhan tidak amanah ini telah di NAFIKAN oleh Tuan Haji Abd Jalil Bin Haji Hashim (Pengarah Abdul Jalil Financial Group - AJFG) didalam keterangan beliau kepada JK Penyiasat pada 08hb Jun 2006.

3) Tuduhan mencabul kehormatan yang dibuat oleh Encik Abd Azman Bin Johan hanya berdasarkan kepada apa yang telah diceritakan oleh Encik Asnawi Bin Ahmad (Bapa Cik Hashimah) dan Puan Rohaya Bt Johan (Ibu Cik Hashimah) tanpa mendengar sendiri tuduhan daripada Cik Hashimah Bt Asnawi. FAKTA ini berdasarkan keterangan dan percakapan Encik Abd Azman Bin Johan kepada JK Penyiasat pada 16hb Mei 2006. 

4) Keyakinan Encik Abd Azman Bin Johan yang telah mengemukakan surat aduan tersebut hanyalah berdasarkan percakapan ahli-ahli dan ibubapa Cik Hashimah, tanpa mendengar sendiri dakwaan secara terus daripada Cik Hashimah Bt Asnawi yang merupakan anak saudara beliau. Encik Abd Azman Bin Johan juga tidak pernah bertanyakan kepada Tuan Haji Abdul Jalil Bin Haji Hashim mahupun YM Sheikh Haji Md Radzi sendiri sebelum surat aduan ini dihantar.

5) Agak menghairankan dan mencurigakan, apabila Encik Abd Azman Bin Johan telah mendakwa terdapat juga anak-anak ahli yang lain yang telah turut dicabuli sedangkan ibubapa penuduh tersebut tidak pernah mendakwa perkara ini sepanjang 20 tahun sebelum itu malah bersama-sama dengan YM Sheikh Haji Md Radzi mengerjakan umrah.

6) Kedua-dua tuduhan tersebut telah di NAFIKAN oleh YM Sheikh Haji Md Radzi didalam keterangan beliau kepada JK Penyiasat pada 04hb Julai 2006.  

7) Kesimpulannya:- Berdasarkan kepada surat aduan Encik Abd Azman Bin Johan, yang telah mengemukakan sebanyak 17 tuduhan yang telah dinomborkan menjadi TUJUH (07), adalah semata-mata hanya mendengar tuduhan orang tanpa usul periksa, dan surat aduan ini hanyalah merupakan satu 'method' untuk si MUNAFIK memulakan agendanya yang telah lama dipendamkan demi HARTA dan TAKHTA.

NOTA:-
Ekstrak surat aduan Encik Abd Azman Bin Johan adalah 99% daripada surat tersebut tanpa membuat sebarang perubahan pada ejaan, titik mahupun koma pada surat tersebut. Hanya nombor pada tuduhan telah ditukar berdasarkan kesesuaian rencana. Harap maklum.

BERSAMBUNG MINGGU HADAPAN
NANTIKAN KETERANGAN SAKSI KEPADA JK PENYIASAT
PARA PEMBACA AKAN LEBIH JELAS KEPINCANGAN YANG TELAH BERLAKU

41 comments:

  1. AMIN ..nape bohong lagi

    ReplyDelete
  2. amboi...awal masuk nampak abg MENTOR..wifi kat kedai mana ni?

    abg2 MENTOR suci murni sgt ka?

    memang benar pon ckp enche' amin ni..PELIK TAPI BENAR bahawa ada ahli (skrg bekas sudah la) yg bz body buat tuduhan mcm2 kat YM Tuan Guru ni..siap pergi UMRAH sama2 YM Tuan Guru...& masih juga dok hantar anak2 depa p ijazah silat..sampai tamat pon ada..

    kalau dok tuduh mcm2 kat YM Tuan Guru..kenapa tak bertindak serta merta dari awal? kenapa siap boleh pergi UMRAH sekali..& kenapa masih dok sibuk hantar anak-anak ijazah dgn YM Tuan Guru??

    nilaikan sendiri la apa sebenarnya dok bersarang selama ni di lubuk hati memasing tu..

    ~abdullah
    Borneo

    ReplyDelete
  3. Sebab tu depa semua tuh.... BENGONG!!! a.k.a. BANGANG!!!!

    Teruskan Tuan Amin dengan edisi 999 nie..... kupasan satu persatu.... tahniah!

    Tak sabar menanti kebenaran seterusnya...

    WAN Johor DT

    ReplyDelete
  4. Kahkahkah...
    Teruskan la "kebenaran" korang ngan Amin yg konon2 "siddiq" ni...
    Mgg btul anak didik md radhi...
    Sian korang..

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Puak sana bila dah tak dapat nak kemukakan FAKTA, yang mereka tahu hanya cakap itu bohong. Lebih malang lagi, mereka menzahirkan SIFAT DIRI mereka yang sebenar di sini. Mereka amat bimbang bahawa pendedahan ini akan mengggugat periuk nasi akademi mereka dan seterusnya membongkar PEKUNG YANG AMAT MELOYAKAN dengan apa yang telah mereka lakukan.

    Aku secara peribadi memohon agar blog Tuan Amin ini dapat disebarkan keseluruh IPT yang mana mereka bersarang agar PELAJAR IPT yang merasakan diri mereka MASIH MEMPUNYAI JIWA YANG SIHAT dapat memikirkan kembali dengan siapa yang perlu mereka ikuti. Mereka perlu menjadi neutral sebelum membaca dan menilai setiap artikel Tuan Amin termasuk komen-komen dari pihak sebelah. Dari situ barulah mereka sedar bahawa mereka selama ini telah disumbat dengan FITNAH dan PEMBOHONGAN oleh MENTOR/ CIKGU mereka di akademi.

    Komen-komen dari pihak sebelah telah banyak membantu kita kerana bagi yang mempunyai JIWA YANG LUHUR dapat menilai MOTIF mereka.

    ReplyDelete
  6. Anonymous said...

    Kahkahkah...
    Teruskan la "kebenaran" korang ngan Amin yg konon2 "siddiq" ni...
    Mgg btul anak didik md radhi...
    Sian korang..
    November 12, 2010 9:44 AM

    KO NI CAKAP JE PANDAI KATA ORANG TIPU. TAPI KO SENDIRI TAK MAMPU MENAFIKAN APA YANG DITULIS. SETAKAT TU JE KE HUJAH YANG KO ADA. NAMPAK LE SEKARANG SIAPA YANG MENIPU SIAPA.

    ReplyDelete
  7. Memang kami akan terus memperjuangkan kebenaran dan memang betul kami juga anak didik YM Sheikh Radzi. Kami dididik supaya bercakap benar...
    Guru ko ajar ape..? Sian korang~

    -Hanafi Alias-

    ReplyDelete
  8. guru kau GURU CABUL ajar menipu, bohong, pakai seluar pendek...hak org hak dia..kamu dia didik cakap benar tapi dia bohong mamanjang kkekekeke..Kebenaran taik kambing..akal kamu semua..akal lembu...bodoh tak kaji bukti

    ReplyDelete
  9. kau yg kononnya dah kaji bukti pon masih menampakkan kebodohan, kalau hati dah gelap semua ko kaji nampak taik kambing... tunggu saja kebenaran... sian korang

    -hanafi alias-

    ReplyDelete
  10. realiti...mad radhi takda kena mengena dgn PSSCUHM...kita boleh teruskan perjuangan sebenar ustaz hanafi...hidup cekak hanafi...nak fakta/berita official PSSCUHM sila pergi ke:
    http://www.cekakhanafi.com

    kronologi versi terbaru:
    http://www.cekakhanafi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=143:ringkasan-kronologi-kes-persatuan-seni-silat-cekak-ustaz-hanafi-malaysia&catid=42:kenyataan-mmk


    utk mad radhi and geng mana sumber rasmi persatuan anda?

    ->DRMAAV<-

    ReplyDelete
  11. Kebenaran makin jelas sekarang...
    Kami akan teruskan bersama Guru kami YM Sheikh Md Radzi..
    Dh jelas puak2 BUANG ni pengecut... BACUL.. nak tulis nama pun takut...kalau tulis pun bukan nama sendiri... buang kasi makan anjing lagi bagus..

    Zul Husni
    Johor/Terengganu

    ReplyDelete
  12. Banyak pulak versi kronologi korang... versi lama mana? dah xleh pakai ke... :)

    -Hanafi Alias

    ReplyDelete
  13. salam..

    Hanafi Alias, yang lama tu dah tak leh pakai la tu..sbb banyak da kantoi..kena reka yang baru..hehehehe.. ;)

    DRMAAV...sumber rasmi utk korang berbohong ke cekakhanafi.com tu? kalau mcm tu, betul lah..hahahahaha...

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  14. kalau macam tu en azman johan adalah konspirator utama yg memberi arahan pada en asnawi dan cik hasyimah....

    ReplyDelete
  15. Anonymous,

    1) AMIN ..nape bohong lagi

    Jawaban : Saya berkata BENAR.

    2) kalau macam tu en azman johan adalah konspirator utama yg memberi arahan pada en asnawi dan cik hasyimah....

    Jawaban : Encik Azman bukanlah 'Perancang Utama'. Saya berpandangan beliau telah dicadangkan seseorang untuk menghantar surat aduan tersebut.

    Encik Asnawi percayakan 100% kata-kata anak beliau dan Cik Hashimah membuat dakwaan fitnah terhadap YM Sheikh Radzi mempunyai agendanya sendiri. Saya akan ulas perkara ini apabila sampai ke rencana berkenaan.

    ReplyDelete
  16. salam..

    puak2 mereka dah xle nk putar belit bila KEBENARAN dah dinyatakan..

    ap yg dorglekomen cume provokasi2 yang "pandai" je..dah xdak modal la tu..so create la kronologi baru..fitnah2 baru..tgk G-G pon dah xaktif..sb dh xd idea nk tulis dh..dorang sebok pk cmne nk counter KEBENARAN kat sini..

    alahai puak2 GURU UNDI..ksian la korang ni..tp ape boleh wt..alang2 dah busuk kene taik kat korang reka..tambah lagi taik tuk diri sendiri ap ad hal kn? ^,^

    Izuddin

    ReplyDelete
  17. DRMAAV tu anak amruddin... Bapak dia hantar masuk sini...

    ReplyDelete
  18. Tuan Amin,

    Sesungguhnya anda memang berkata benar !!
    Tiada lain hanyalah kebenaran yg tertera di blog anda ini. Dengan adanya blog ini, segala yg tidak nampak selama ini, sedikit demi sedikit timbul ke permukaan. Insya Allah.

    Lawan tetap lawan !!!

    Syabas Tuan. Selamat berkarya demi menegakkan kebenaran. Yang HAK pasti berada di tempat selayaknya.

    Terima kasih Tuan Amin.

    ReplyDelete
  19. Salam,

    Benar, yang HAK tetap akan timbul kepermukaan sekiranya kita bersatu menentang KEBATHILAN.

    ReplyDelete
  20. kaji..tak main konon..tu cakap org bodoh...kite pakai fakta dan bukti yang bernas..tu kata bodoh kebenaran PK mcm kebenaran taik kambing ..ada faham ke.Kebenaran kaorang tuuuu dah terhantuk kat dinding..sampai bila nak diperbodohkan...kecuali dah takde maruah...sembunyi semua kebenaran...tipu..tipu dan tipu lagi..kekekekke kesian.

    ReplyDelete
  21. "kaji..tak main konon..tu cakap org bodoh...kite pakai fakta dan bukti yang bernas..tu kata bodoh kebenaran PK mcm kebenaran taik kambing ..ada faham ke.Kebenaran kaorang tuuuu dah terhantuk kat dinding..sampai bila nak diperbodohkan...kecuali dah takde maruah...sembunyi semua kebenaran...tipu..tipu dan tipu lagi..kekekekke kesian. "

    contoh cakap2 org bodoh..

    ReplyDelete
  22. Ahli Persatuan Silat Cekak Hanafi Malaysia. Biarlah mereka hendak menipu. Kita tidak perlu melatah balik. Kita tengok sahaja bila keputusan keluar nanti kalau kita menang alhamdulillah. Kalau mereka menang alhamdulillah.

    Kita relax dan lihat. Insyallah Allah akan memihak kepada orang yang benar.

    Ikut macam ketua kita, steady. Biar mereka nak kata apa kata. Negara kita undang-undang. Buat apa kita ikut dia orang ni. Hendak Campak Tahi Terkena Muka Sendiri.

    ReplyDelete
  23. kalau en azman johan bukan konspirator utama...adakah cik hasyimah merupakan perancang utama dan perancangan mereka sungguh teliti di mana cik hasyimah bersedia menunggu di rumah utk menjalankan tugas memfitnah dan berpakat dgn 3 orang budak.

    bagaimana guru md radzi bole berada di situ pada waktu itu utk membantu mereka menjayakan rancangan fitnah tersebut.

    rosario

    ReplyDelete
  24. Abang Amin..

    teruskan bercerita dengan lebih jelas.. maaf jika saya katakan ramai ahli silat sendiri masih kurang jelas dengan apa yg berlaku.

    ramai info masih tidak dapat dengan ahli bawahan.

    mungkin abang amin boleh menjawab dengan jelas, terang dan nyata, persoalan di pihak mereka yg asyik bertanya kenapa tuan guru kita berada disitu pada waktu dan ketika itu?

    saya sendiri tidak dapat menjawab dengan jelas persoalan apabila ada teman teman bertanya.

    saya benar benar minta maaf jika saya menyinggung sesiapa dan saya yakin kita berada di pihak yang benar, cuma saya ingin juga mendapatkan kepastian agar saya boleh bercerita dengan penuh keyakinan bahawa tuan guru kita difitnah.

    ahli biasa.

    ReplyDelete
  25. Rosario & Ahli Biasa,

    Bagaimana YM Sheikh Radzi boleh berada disitu akan terjawab apabila keterangan YM Sheikh Radzi didalam JK Penyiasat akan diperjelaskan dalam rencana seterusnya. Teruskan membaca.

    ReplyDelete
  26. Rosario,

    Cik Hashimah bukan Konspirator. Harap jangan buat andaian. Perlu teruskan membaca. Saya sendiri akan dedahkan hal ini.

    ReplyDelete
  27. Eleh! Nak tanya lagi, kenapa si qodi pegi rumah si sahabat si qodi pada tarikh, waktu, ketika dan saat tu? Benda ni sampai la ni pun puak PK ni takleh jawab. Tengah cari idea la tu. Jangan bohong la amin, tuhan marah tau. Hahahahaha

    ReplyDelete
  28. Hairan jugak ye. En. Asnawi adalah sahabat baik al qodi, drp dulu semasa depa kat JB sehinggalah kes cabul tu berlaku. Begitu juga dengan En. Azman Johan, juga merupakan antara sahabat2 si qodi yg selalu bersama si qodi, kira kamcing la. Kenapa mereka sanggup buat konspirasi atau menjadi dalang atas arahan individu tetentu kononnya seperti yg amin n da gang gembar-gemburkan?

    Jawapannya: kalau anak hang atau ahli keluarga hang kena cabul dengan sahabat baik hang sendiri pun, takkan la hang nak dok diam saja? Bacul namanya tu!

    KENAPA SI QODI MASUK KE RUMAH SAHABAT BAIKNYA PADA TARIKH, KETIKA DAN SAAT ITU? KENAPA TAK HUBUNGI ASNAWI KLU BETUL ADA NAMPAK BUDAK2 LELAKI KAT RUMAH TU? MANA PERGI GORENG PISANG YG DICERITAKAN TU? NAMPAK SANGAT PEMBOHONG!!!

    ReplyDelete
  29. apa kaitan masuk rumah dengan cabul? bukan ke korang kata dia tak layak jadi guru sebab dia cabul? bukannya sebab dia masuk rumah... masuk rumah dengan mencabul dua menda lain... orang masuk bilik air tak semestinya berak...

    so, korang kata dia cabul... ke hulu ke hilir kata dia cabul... mana bukti dia cabul?

    polis kata tak de bukti... tapi korang yaking gila dia cabul... abih apa asas korang kata dia cabul?

    goreng pisang ke, bila dia datang ke, hapa ke.. itu perkara sampingan... yg penting dia cabul ke tidak... sebab asas korang buang dia adalah sebab dia cabul... bukan pasal tipu, bukan pasal duit, bukan pasal kuasa... CABUL.... CAAAABUUULLL..

    kalau iye, apa bukti kukuh yg korang ada?

    ReplyDelete
  30. MRH pon termengaku juga...usik2 tang nih...tang tuh...(Boleh pandang-pandang,
    Jangan pegang-pegang,
    Duduk renggang-renggang)

    Lihat:
    http://www.youtube.com/watch?v=u7YM0bDNim0
    http://www.youtube.com/watch?v=DxxGzTXN2MY

    Secara semulajadi, mmg pencabul tak mengaku la kalau die mencabul org...mmg bangang la org itu...tetapi kita boleh gali maklumat dgn tricky question yg dpt hint/memerangkap perkara "cabul" berlaku... masalahnya MRH bukannya masuk rumah dok luar pintu...nih dah masuk minum2 dah picit2 smer...kalau masuk nak bagi surat ka kat depan pagar...ok jer..no hal...masalahnya mangsa pon menangis/mengadu selepas kejadian...dan motif mad radhi masuk rumah pon mencurigakan...pesal die nak kesana? emak bapak pon takda... jeng2...tanduk dah kuar la...kalau ko ada anak, balik sekolah menangis kata "cikgu raba tetek", apa perasaan ko? tapi mmg takda bukti...bila tanya cikgu tuh sah sah die cakap "saya tak pernah jumpa die pon"...tapi di sebabkan MRH ni pon bangang la juga..."die pon cite la step2 die pengang2 juga"...die pon perasan hensem...salam kena picit2...kah-kah-kah...kalau MRH dari awal ckp "sy takda pergi rumah die pon, pergi tgk wayang adala"...terlepas la juga die...kira pandai juga la die...mmg org tak percaya langsung si syima...sekarang apa nak di kato...telajak kata tak leh ditarik...dah kena perangkap dgn tricky question ternampak buktinya mmg sah MRH peraba...tapi yng penting MRH bukan sekadar masuk rumah jer ya Anonymouse...picit2 ada juga...hihihihihi....

    Abu Tausi ;-)

    ReplyDelete
  31. Abu Jahal,

    Didalam laporan JK Penyiasat, tidak ada sebarang keterangan oleh YM Sheikh Radzi mengatakan bahawa beliau meramas buah dada Cik Hashimah.

    Rumusan laporan JK Penyiasat juga tidak pernah melaporkan bahawa YM Sheikh Radzi mengaku melakukan perkara difitnahkan.

    Jika rujukkan puan melalui VCD, berhati-hati puan, kerana VCD boleh dimanipulasi oleh manusia. Dan kerana itu jugalah VCD sangat sukar diterima oleh MAHKAMAH sebagai bahan BUKTI.

    Diperingkat awal fitnah ini, YM Sheikh Radzi turut mendapat nasihat drpd beberapa orang rakan untuk MENAFIKAN kehadiran beliau ke rumah Cik Hashimah, tetapi YM Sheikh Radzi berpegang kepada prinsip TIDAK BERBOHONG.

    Apabila ditanya adakah YM Sheikh Radzi telah pergi ke rumah Cik Hashimah, maka beliau menjawab pergi sbb sememangnya beliau pergi ke rumah tersebut tetapi apabila dituduh beliau mencabul maka ianya dinafikan secara tegas oleh YM Sheikh Radzi.

    "Secara semulajadi, mmg pencabul tak mengaku la kalau die mencabul org...mmg bangang la org itu"

    LEBIH DAYUS jika tidak mencabul maka mengaku semata-mata hendak menjaga maruah. Biar terkorban maruah, namun kebenaran WAJIB dipertahankan. Ketahuilah wahai ABU JAHAL, pertahankan HAK itu WAJIB dan jika terkorban nyawa sekalipun maka itu adalah SYAHID.

    ReplyDelete
  32. Abu Tausi,

    "kalau MRH dari awal ckp "sy takda pergi rumah die pon, pergi tgk wayang adala"...terlepas la juga die...kira pandai juga la die...mmg org tak percaya langsung si syima"

    Tak sangka di Akademi, kalian diajar untuk menipu sebegitu rupa. Terserlah sangat budaya pemikiran yang kononnya "Pandai Silat" ni.

    Kenapa Guru aku nak disuruh mengaku 'pergi tengok wayang' sedangkan dia mengesahkan apa yang dia lakukan? Guru aku berani berkata kerana benar. Malang video yang dimanipulasi dicanang sebagai bukti. Kenapa upload video sekerat-kerat kalau dah kata itu bukti utama? Nampak sangat, hasad dengki tujuan utama.

    Muhammad Shafiq Abdullah.

    ReplyDelete
  33. saudara abu tausi..

    video tu tak pun membuktikan YM Syeikh mencabul.. dalam video pertama, Tuan Syeikh merujuk kepada seseorang dengan kata nama "DIA"... "DIA: tu siapa? tak de pun dalam video tu kata yg tangan tu masuk baju si Hashimah sebab nama dia langsung tak disebut dalam video tu.. yang ada, masuk dalam baju "DIA"... "DIA" boleh jadi sesiapa... bini YM pun boleh jadi "DIA", abg dia pun boleh jadi "DIA".. heck.. saya pun boleh jadi "DIA"... maka video yang saudara gunakan itu tak memberi bukti nyata apa - apa perkara buruk ada berlaku..

    dalam video kedua lak, saya tak nampak pengakuan atau pun perbuatan cabul berlaku... yg ada cuma kenyataan yang Hashimah minta untuk dipicit.. tapi tak de pulak YM Tuan Syeikh mengatakan yang dia gi picit... maka sekali lagi video yang saudara letak tu tak menunjukkan apa - apa, melainkan bahawa YM Tuan Syeikh ada masuk kedalam rumah... dan benda ni pun memang dia mengaku dia ada masuk...

    jadi, kesimpulannya video - video yang anjing macam awak ni letak tak menyumbang kepada apa - apa bukti yang menunjukkan pencabulan telah berlaku.. tak tahu la kalau ada anjing lain nak letak video yang lagi panjang ke... baru kita boleh buat kesimpulan yang sewajarnya..

    saya juga tak berminat dengan intrepretasi saudara dan anjing - anjing seperti saudara... sy percaya para pembaca blog ini nak evidence.. bukti.. bukannya intrepretasi berdasarkan bukti yang samar macam saudara buat ini....

    bukti itu sendiri yang akan menunjukkan sama ada betul atau tidak pencabulan itu berlaku.

    ReplyDelete
  34. Utk confirm secara sah siapa DIA itu, boleh lihat full video dekat PSSCUHM berdekatan. Tapi DIA itu merujuk pada Hashimah la.... buat tak tau ler pulaq... Muhammad Shafiq Abdullah silalah ke PSSCUHM berdekatan...

    "yg ada cuma kenyataan yang Hashimah minta untuk dipicit.. tapi tak de pulak YM Tuan Syeikh mengatakan yang dia gi picit..." mmg la pencabul akan ckp camnih...Hasyimah lak semestinya ckp sebaliknya...


    Amin: "Diperingkat awal fitnah ini, YM Sheikh Radzi turut mendapat nasihat drpd beberapa orang rakan untuk MENAFIKAN kehadiran beliau ke rumah Cik Hashimah, tetapi YM Sheikh Radzi berpegang kepada prinsip TIDAK BERBOHONG."

    MRH nak ckp die tak pegi, tapi lepas kejadian dah awal2 dah diterjah dan kena perangkap dgn tricky question oleh bapak hasyimah sendiri kat talipon... so kena la mengaku... hehehe


    Abu Tausi

    ReplyDelete
  35. Abu Jahal,

    Kelakar lah statement Puan ni. Tunggu rencana saya ye. Kita baca apa yang Encik Asnawi cakap dan apa yang YM Sheikh Radzi cakap kepada JK Penyiasat dalam Mahkamah Beruk. Dan tunggukan juga rencana saya berkenaan apa yang Cik Hashimah cakap di mahkamah ye.

    ReplyDelete
  36. ek eleh..puak2 blah anjing ni cakap kat luar Mahkamah jer berani..tapi tak nampak batang hidung pun datang Mahkamah..cuma adalah 3-4 ekor je yang datang dengar bicara kat Mahkamah sampai naik jemu tgk muka yg sama jer....asyik-asyik muka tu jer yg datang..Kalau berani datang le 15/11 ni..rasa-rasanya member-member sanggup ambil datang bawak pergi mahkamah kot..tak gitu En Amin..klau ramai kitaorg bleh pakai lori duduk kat belakang...ada berani????

    ReplyDelete
  37. hek eleh.. sebok la ABu Tausi ni suruh orang tengok video full.. boring la aku dengan korang ni... kalau korang betul2 yakin dengan video korang tu, korang dah lama letak 100% kat dalam youtube... banding anjing macam korang ni dengan puak - puak CM, baguih lagi puak CM tu.. at least dalam kes si maidin tu ada la jugak video nak tunjuk dia buat syahadah salah... semua orang boleh nampak.. bukti depan mata.. yang korang ni?

    macam haram.. lebih propaganda dari fakta..

    ReplyDelete
  38. bagus Abu Tausi..bernas dan bijaksana mcm Guru utama Abg Joo....puak2 nie dah pening lalat..tgk videoo tuuu..jgn picit2 Mat..org punya tu..mat nak jugak..mat kan GURU..jangan mat..nanti lekat nama mat GURU CABUL...takpe panggil guru cabul..sedap tu..gebu2..AMIN nak rasa sekali tak..NAK NAK..sambil meleleh air nya..kekkekekke

    ReplyDelete
  39. Anonymous,

    Boleh jugak! Siapa? Kalau Shima, saya TAK NAK la. Apa pun tak dak. Nak ramas buah dada pun takde buah dada! Teng? Dah kerepot la plak! Saper ye???....hah!!! Ikmal Rashmy... Buah Dada yang MANTAP...tapi... Radzif mesti dah booking... Bagi saya cabul MAK KAU je la ye. Barai pun barai la!!!!

    ReplyDelete
  40. Agak terlambat nak post, tapi nak post comment jugak..

    Abg Amin..Teruskan pendedahan2 yang dilakukan. Seperti yg mereka (Anak2 murid pandai silat) percaya dan doakan, kebenaran akan memihak kepada pihak yang benar sahaja...Dan semestinya Tuan Sheikh adalah di pihak yg benar. Syabas saudara/saudari penyokong YM Sheikh kerana bercakap penuh fakta berbanding puak2 pandai silat yg cuma berkata2 penuh provokasi dan kontroversi=isi xdak...

    Saya yakinlah yg Anonymous2 yang xberbangga dgn kurnia dari mak bapak dorg yg dah bagi nama nih post komen kat sini atau blog2 yg lain hanya untuk menjatuhkan maruah YM Sheikh kita pada kacamata ahli2 yg masih baru lg. Sbb dorang yakin dan percaya yang keyakinan ahli2 yg dah lama ataupun kenal tentang YM Sheikh tidak akan berganjak dari pendirian untuk support YM Sheikh kita. Teori dia senang saja, kat media selalu buat..Canang taik hari2 kat orang yg kata taik ni baguih, tolak hari2 kenyataan yg kata taik tu kotor. Hujung bulan cek2, dari 100 viewer yg xbrapa kenal taik, 30% percaya taik tu baguih, boleh makan..So secara x langsung yg 30% nih akan canang plak kat orang lain yg xkenal taik langsung kata taik tu baguih boleh makan..so ramailah orang makan taik....

    p/s: Harap2 faham la yer puak2 pandai silat tengok perumpamaan taik ni..Jangan simpan taik lama2, nanti busuk dia sampai ke otak...

    Tulisan Ikhlas,
    Mohd. Sony Mohd. Isa

    ReplyDelete