Monday, November 22, 2010

Mahkamah Beruk - Siri 6

Rencana Mahkamah Beruk bersambung dengan keterangan yang diberikan oleh Puan Rohaya Bt Johan pada 16hb Mei 2006. Sebahagian besar keterangan Puan Rohaya ini adalah merupakan satu keterangan yang diceritakan oleh anaknya Cik Hashimah Bt Asnawi. Antara keterangan penting beliau seperti didalam laporan JK Penyiasat adalah seperti berikut:-

PP = Pegawai Penyiasat
RJ = Rohaya Johan

PP > Boleh tak cerita bagaimana Pn Rohaya tahu pasal apa yang berlaku pada 10hb Mac 2006?

RJ > Pada hari kejadian pada masa itu saya berada dipejabat di Wisma Central. Waktu itu lebih kurang 3 lebih ke 4 petang. Saya tengok handphone saya. Dia (Cik Hashimah Bt Asnawi) call. Dia tanya "ADA TAK PAK TAM TALIPON". Dia refer Pak Tam ialah Md Radhi Hj Hanafi. Saya jawap TAK ADA. Lepas saya jawap tak ada, dia macam HISTERICAL. Dia kata mama balik le cepat. Dia menjerit-jerit dalam talipon.

Apabila Puan Rohaya Bt Johan sampai dirumah, beliau melihat Cik Hashimah Bt Asnawi sedang menangis duduk di sofa rumah sambil ditemani Cik Aishah Bt Abd Aziz (anak saudara Puan Rohaya Bt Johan). Keterangan Puan Rohaya Johan seterusnya adalah seperti berikut:-

RJ > Lepas tu saya kata apa dia (Md Radzi Hanafi) buat. Cakap la sebab saya tengok dia (Cik Hashimah Asnawi) macam tu, saya gesa-gesa dia cakap. Apa dia buat. Dia tunjuk (raba-raba). Jadi saya kata kat anak buah saya, takpa Kak Aishah baleklah. Saya taknak dia dengar.

RJ > So bila dia (Cik Aishah Bt Abd Aziz) beredar, saya pun duduk kat anak saya dan berkata APA PUN AWAK CAKAP, MAMA AKAN PERCAYA. Awak ceritalah. Dia pun ceritalah yang Md Radzi Hj Hanafi ni datang picit kepala dia dan raba. Dia kata. Stop kat situ sebab dia kata masa dia raba dia tu handphone dia ada bunyi.

RJ > Handphone Md Radzi Hj Hanafi dia kata Ma. Bunyi yang syair tu. Dia merasa handphone tu handphone dia yang bunyi.

RJ > Call yang masuk tu ialah Md Radzi Hj Hanafi bercakap dengan Pak Sudin (Encik Aminuddin Bin Haji Dahlan). Khabarnya Md Radzi Hj Hanafi cakap yang dia nak jumpa Pak Sudin. Lepas tu dia kata dia suruh anak saya baring bawah. Dia peluk. Dia raba ialah buat benda-benda gitulah. Dah tu saya kata kat dia berapa lama dia buat camni.

RJ > Masa picit kepala tu Shima nampak jam kat decorder (Astro) tu pukul 3.30 petang sebab Md Radzi Hj Hanafi duduk atas diatas kusyen dan Hashimah dibawah. Jadi decorder tu mengadap dia. Pas tu saya cuma nak dapat apa yang terjadi. Dia katalah Pak Tam ni ada talipon dia (sebelum datang).

RJ > Kalau ikut masa mula dia bercerita pada saya hari kejadian saya tak tanya sampai macam tu sebab dia tengah trauma tetapi bila kita dah settle beberapa hari kemudian saya bawa dia pergi holiday.

RJ > Saya bawa dia pergi ke Langkawi dan saya minta dia bercerita pada saya. Saya berjanji bahawa itulah kali yang terakhir yang dia perlu bercerita pada saya.

Perihal penceritaan Cik Hashimah Bt Asnawi ini hanya akan saya tuliskan pada rencana keterangan Cik Hashimah sendiri. Keterangan Puan Rohaya Bt Johan seterusnya:-

RJ > Apabila datang Abang Nasir Arshad, Abang Amruddin dan Setiausaha Agong (Ramlee Abd Rahman) datang rumah, saya minta anak saya cerita semuanya supaya mereka ini In Detail supaya lastlah untuk dia menceritakan benda ini.

RJ > Mengikut anak saya tu, dia rasa macam adalah benda ini dia di sihir...bla..bla

PP > Jadi ada kenyataan yang dibuat oleh anak Puan Rohaya?

RJ > Ada (sambil menunjukan surat akuan sumpah yang telahpun disahkan oleh Pesuruhjaya Sumpah W259 - Ahmad Bin Laya bertarikh 16/05/2006).

PP > Tapi we still need her to come. Minta dia datang beritahu kenyataan ini dan dia yang menandatanganinya?

RJ > Boleh tak minta sesiapa untuk pergi bertanya.

Ulasan Saya:-

1) Apabila Cik Hashimah Bt Asnawi mula-mula menelefon ibunya Puan Rohaya Bt Johan dengan bertanyakan soalan "ADA TAK PAK TAM TALIPON?" sudah memberikan satu persepsi yang menimbulkan tanda tanya sedangkan sekiranya sesuatu yang TIDAK BAIK berlaku kepada diri sendiri maka seseorang itu terus menangis apabila membuat panggilan.

2) Kehadiran Cik Aishah Bt Abd Aziz (anak saudara Puan Rohaya Johan) tidak dipanggil untuk memberikan keterangan kepada JK Penyiasat sedangkan beliau merupakan SAKSI PERTAMA yang tiba ditempat yang dikatakan berlakunya kejadian. Untuk makluman, Cik Aishah Bt Abd Aziz ini merupakan salah seorang SAKSI PENDAKWA dalam perbicaraan kes ini di Mahkamah Majistrate, Ampang.

3) Cik Hashimah Bt Asnawi menceritakan sepenuhnya kejadian kepada Puan Rohaya Bt Johan hanya selepas beberapa hari sudah cukup untuk Cik Hashimah mempunyai kecenderungan menokok tambah dakwaan beliau.

4) Penceritaan Cik Hashimah Bt Asnawi pada 03hb April 2006 kepada Tuan Haji Md Nasir Bin Md Arshad, Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang dan Encik Ramlee Bin Abd Rahman telah berjaya mempengaruhi mereka bertiga. Buktinya ialah pada pertemuan diantara Tuan Haji Md Nasir Bin Md Arshad, Tuan Haji Amruddin Bin Haji Buang dengan YM Sheikh Haji Md Radzi Bin Haji Hanafi pada 10hb April 2006 dimana ketika itu kedua-dua mereka ini telah menuduh bahawa YM Sheikh Radzi Hanafi melakukan kesalahan seperti didakwa (rujuk rencana Mahkamah Beruk - Siri 1). Perlu diingat bahawa ketiga-tiga mereka adalah ahli JK PENGHAKIMAN sedangkan pada 10hb April 2006 tersebut, JK Penyiasat belumpun memulakan sebarang penyiasatan.

5) BUKTI yang tidak pernah dibongkarkan selama ini ialah:- Tuduhan kejadian berlaku pada jam 3.30 petang adalah tidak munasabah kerana YM Sheikh Radzi Hanafi menelefon Cik Hashimah Bt Asnawi pada nombor 03-42563509 menggunakan telefon bimbit beliau hanyalah pada jam 15:30:02 pada 10hb Mac 2006. Ini diBUKTIkan melalui bil handphone.

6) BUKTI yang tidak pernah dibongkarkan selama ini ialah:- Tuduhan kononnya ketika kejadian YM Sheikh Radzi Hanafi telah menerima panggilan daripada Pak Sudin (Encik Aminuddin Dahlan) dimana Cik Hashimah mengetahuinya melalui deringan bunyi SYAIR tersebut adalah PEMBOHONGAN NYATA apabila BUKTI menunjukkan bahawa YM Sheikh Radzi Hanafi yang telah menelefon Pak Sudin tepat jam 15:42:33 pada 10hb Mac 2006. Ini diBUKTIkan melalui bil handphone.

7) Keterangan Puan Rohaya Bt Johan dalam JK Penyiasat mengatakan anaknya seperti disihir tetapi sebaliknya keterangan beliau didalam mahkamah, beliau mengatakan tidak tahu makna sihir ataupun pukau (rujuk rencana Fitnah Di Mahkamah Ampang - Siri 2). Nampaknya Puan Rohaya Bt Johan telah berbohong di Mahkamah Majistrate, Ampang.

8) Cik Hashimah Bt Asnawi telah membuat surat sumpah pada tarikh yang sama dengan JK Penyiasat memulakan penyiasatan iaitu pada 16hb Mei 2006. Alasan Cik Hashimah ialah beliau dah tak mahu ingat peristiwa tersebut lagi (menurut keterangan Puan Rohaya Johan didalam JK Penyiasat). Agak menghairankan, satu peristiwa hitam yang berlaku dalam hidup hendak dilupakan begitu sahaja? Dan yang lebih peliknya, keterangan bersumpah tersebut hanya dilakukan pada 16hb Mei 2006 iaitu selepas 2 bulan kejadian dikatakan berlaku! Bukankah ianya mempunyai kecenderungan untuk ditokok tambah? Dan untuk makluman semua, Cik Hashimah Bt Asnawi hanya hadir ke JK Penyiasat tanpa sebarang soal balas daripada JK Penyiasat! Nantikan rencana tersebut.

9) Menurut penyelidikkan saya melalui beberapa orang DOKTOR dan PAKAR PSIKOLOGI, mereka mendakwa 99% kes berkaitan pencabulan dan rogol, perkara pertama yang akan dilakukan mangsa selepas kejadian adalah MANDI. Saya sendiri pernah menyoal kepada beberapa orang wanita tentang perkara pertama yang dilakukan sekiranya pencabulan ataupun rogol berlaku kepada diri mereka maka jawaban yang saya terima adalah mereka akan MANDI kerana terasa diri mereka kotor dan cicik diperlakukan sedemikian.

BERSAMBUNG
TERUSKAN MEMBACA DEMI KEBENARAN

36 comments:

  1. sampai bila nak habis ke nie daaa.. dah bosan dah.. episod drama yg tiada klimaks.. dan tiada finishing-nya..

    dey.. ane, bila mau habis haaa..
    sepetutnya jangan buang masa, buatlah aper yg patut.. si amin ni pun satu hal suka suki jer gelarkan mahkamah ampang tu mahkamah beruk.. kalau tak setuju ngan kerajaan malaysia.. baik ko pergi burma..

    ReplyDelete
  2. betulkah gelaran tu merujuk kepada mahkamah ampang?

    21

    ReplyDelete
  3. Anon BACUL november 22,2010 8:48 Am,

    Dah mula kepanasan ker? bila dah kepanasan, mula lah nak kona situ, kona sini..nak tukar topik..huh! kesiannnnn..


    Che Din, KB

    ReplyDelete
  4. Che Din KB,
    memang betul.. diaorang dh kepanasan..
    sebab tu x de ape nk komen.. dia putar belit sana sini..
    lama2 nanti terbelit diri sendiri..

    buat Anon november 22,2010 8:48 Am
    semua orang faham kecuali Anon..
    Mahkamah Beruk tidak sama dengan Mahkamhmah Ampang. Sila baca dengan betul2.. jangan sibuk nk komen tanpa usul periksa..

    ~Nur, Shah Alam~

    ReplyDelete
  5. Anonymous said...
    Che Din KB,
    memang betul.. diaorang dh kepanasan..
    sebab tu x de ape nk komen.. dia putar belit sana sini..
    lama2 nanti terbelit diri sendiri..

    buat Anon november 22,2010 8:48 Am
    semua orang faham kecuali Anon..
    Mahkamah Beruk tidak sama dengan Mahkamhmah Ampang. Sila baca dengan betul2.. jangan sibuk nk komen tanpa usul periksa..

    ~Nur, Shah Alam~

    { Korang percaya la apa yang amin tulis ni? Setakat tulis macam ni semua orang boleh. Tunjuk bukti la. Mana bukti bil telefon tu? Korang ni tak sedar2 lagi ka? Perkara pokok, dia dah masuk ke dlm rumah tu.

    APA NIAT MAT QODI MASUK RUMAH TU? APA HAK DIA? KALU SETAKAT NAK BAGI GORENG PISANG, KENAPA TAK TUNGGU ASNAWI N ISTERI BALIK RUMAH? KALAU DIA GURU SEBENAR GURU TENTU DIA FAHAM DAN TAHU, DIA MAT QODI TAK BOLEH MASUK KE DALAM RUMAH TU SEBAB BOLEH MENIMBULKAN FITNAH!!!!! BENGONG TAK SUDAH-SUDAH LA KORANG NI!!!!!}

    ReplyDelete
  6. salam..

    puak2 bacui ni bukan setakat bengong je, tapi BANGANG tahap teruk..dari awal lagi artikel ni da explain..tak paham2 gak..nape?sbb BANGANG..

    dulu ckp perkara pokok adalah cabul..la ni bila da tak nmpk apa2 bukti yang boleh nak guna, ckp perkara pokok lain pulak..nape? sbb BANGANG...

    korang memang BANGANG..BENGONG..BUTA HATI..KENA TIPU DENGAN KEPALA2 BANGSAT AKADEMI tu...

    Razlan Ab Razak

    ReplyDelete
  7. apakah perlu kita melayan cik anon yg menyemak dan menyalak kat sini? dh la name yg mak bapak bg pun x nk tulis. atau korang ni lahir dari buluh betong ek? camni ke joe marwi ajar korang, bersikap bacul@pengecut dgn segala ape tindakan korang? konon korang ni puak yg meneruskan perjuangan almarhum ustaz.tp konsep silat yg ustaz bawak ni sikit pun korang x apply utk jd seorang manusia yg bersifat berani.yg korang tau,berselindung...tu sifat kura2 namenyer...

    ReplyDelete
  8. sampai bila nak habis ke nie daaa.. dah bosan dah.. episod drama yg tiada klimaks.. dan tiada finishing-nya..

    dey.. ane, bila mau habis haaa..
    sepetutnya jangan buang masa, buatlah aper yg patut.. si amin ni pun satu hal suka suki jer gelarkan mahkamah ampang tu mahkamah beruk.. kalau tak setuju ngan kerajaan malaysia.. baik ko pergi burma..

    Komen saya!!
    Aku rasa ko ni kan, tak baca habis atau baca bukan untuk cari kebenaran. Yg mahkamah beruk tu adalah mahkamah Siasatan dalaman bukan mahkamah ampang lah yg ko orang buat tu lah

    Kalau kita nak cari kebenaran walau sepanjang manapun kita kena sabar.Belajarlah jadi pencari kebenaran

    Allah Telah mengunci-mati hati dan pendengaran mereka, dan penglihatan mereka ditutup. dan bagi mereka siksa yang amat berat. Surah Al Bqorah ayat 7


    KLS, serdang

    ReplyDelete
  9. Tuan Amin,

    ULASAN 5 & ULASAN 6 amat menarik perhatian saya.

    Jika mereka diberi pilihan mengambil perempuan itu jadi menantu atau jadi pasangan, pasti mereka tidak mahu. Hanya memperalatkan perempuan itu utk menjayakan rancangan yg selama bertahun-tahun yg tersemai dlm hati & benak mereka.

    selamat maju jaya menjadi orang yg sebenar2 sesat dalam nyata.

    ReplyDelete
  10. si BACUL ni semua mmg dh mggelepar kepanasan..dorang dh xtau nk pusing kot mana sb sumenye kebenaran..

    saya yakin semua yg g mhkamah ms mak si shima ni bg keterangan boleh mengesahkan setiap butiran yg Tuan Amin tulis ni..xd ap pon yang lari dr kenyataan dalam mahkamah ampang..

    anon ni sume BENGONG sb dorang dgr drpd CEO akademi je..yg mn dia pon xpnh tnjuk muke pon kat mhkmh..

    alasan anon; dorg xg sb dorg bwk KEBENARAN..so xpyh dtg rramai..jd ap pon shima ckp..mknenye betul..

    anon2 PENAKUT..jgn nk menyalak la..kami dh jelak ngn korg..nk tipu,g la tipu budak tadika..suruh dorang BARING..pastu tgk, dorang BARING @ MENIARAP..hahah ^,^

    Izuddin

    ReplyDelete
  11. sabar saudaraku..sabar...kalau marah pon..jgn biarkan amarah menguasai diri kita...mmg itu yg puak Akademi mahukan..depa nak kita ni hanyut dgn amarah..

    bukan tak boleh marah..tapi kawal..moga jelas & dibimbing perjuangan kita.

    InsyaAllah..

    ~abdullah
    borneo

    ReplyDelete
  12. Salam,

    Ingat pesan Abg Frankie, kepada yang bersama dengan YM Sheikh, tulis nama kita bagi membezakan kita dengan puak sebelah. Ini tandanya kita BERTANGGUNGJAWAB terhadap komen/ ulasan yang kita berikan.

    Pendapat saya,

    1- Shima Call mak dia.

    Dia call mak dia sebab takut YM Sheikh adukan pada mak dia terlebih dahulu apa yang YM Sheikh nampak ketika sampai di rumah tu dan apa yang dia buat pada YM Sheikh. Dia takut rahsia terbongkar, maka dia buat la cerita. Budak tengah high separuh jalan kena kacau, high belum habis, orang lain yang jadi mangsa. Main tarik tangan pulak. Kena sergah, takut, buat fitnah supaya orang percaya ke dia.

    2- Modal besar

    Bagai orang mengantuk disorong bantal, inilah masa yang sesuai untuk aib dan jatuhkan YM Sheikh. Peluang keemasan ini tak boleh dibiarkan berlalu begitu saja. Maka, cerita ini digilap agar bersinar hingga nampak lawa dan mudah untuk dijual pada yang bersedia untuk mengikut mereka. Maka rancangan serangan diatur dengan memasukkan sekali skrip yang telah sedia ada (pecah amanah dll fitnah) dengan harapan akan berikan pukulan TKO pada YM Sheikh, tetapi RANCANGAN ALLAH lebih sempurna di mana kita lihat banyak cacat cela, kekalutan dan kepincangan lakonan mereka. Atas kertas (skrip) nampak cantik, tetapi hasil lakonan membongkarkan rancangan jahat mereka bagi yang masih diberi hidayah oleh Allah untuk menilai sesuatu perkara dengan baik. Sebab itu kita melihat serangan berganda dari mereka (bukan mudah nak jatuhkan YM Sheikh ni).

    3- Siapa ada bini boleh try (18 sx ni), kalau shimatakoya nak jadi model pun ok juga, dia mungkin on je tu.

    Cubala meniarap ke, melentang ke (atas lantai), memang tak dapat raba bila dah peluk. Mengiring ye, boleh. So, benda basic ni pun kantoi, nak tipu apa lagi. Nampak tak cerita ini sebenarnya rekaan oleh budak tu. Yang geng kepala jendol tu pedulik hapa. Mungkin depan Allah nanti dia jawab le, aku percaya sebab yang cakap tu budak 16 tahun, mana ada menipu, suci, bersih bagai kain putih. Kalau dia menipu, dia le tanggung dosanya. Keh...keh...keh...

    Nor Effendy - Kota Kinabalu

    ReplyDelete
  13. Susahnye...klu tak reti bahasa.
    cakap nak ada bukti..setakat cerita dikedai kopi.
    mahkamah tak terima...nape bohong lagi amin
    ceroboh faham ke mana tu...tak kiralah alasan apa-apa..masuk tanpa kebenaran...susah sangat ke nak faham..GURU CABUL satu hal...bodoh2 tak sudah cakap pandai..nape masuk umah orang tanpa ada mak bapak..klu sebenar guru boleh fikir TUUU..
    tapi nak buat macam mana gebu punya pasal..dapatlah pegang TUUUUUU..GURU CABUL...ingat MATI hanya sekali aje..

    ReplyDelete
  14. ingat MATI hanya sekali aje.. ayat ni lg sesuai utk ditujukan kepada PUAN nyer badan kan...nk kata org die yg lebih....

    ReplyDelete
  15. itu lah mereka, cukup pandai dalam mengatur strategi untuk menjatuhkan orang tapi tak cukup cerdik nak pikir buruk dan baik akibat perbuatan mereka... pandai tanpa cerdik tu yg jadi memandai- mandai tu... Pandai2 la korang :)

    -Hanafi Alias-

    ReplyDelete
  16. Salam,

    Ni le kaedah yang diguna pakai di akademi. Bila dah kelu lidah nak jawab dengan fakta dia guna auta. Maklumla, PANDAI SILAT, merasa diri tu yang pandai. Selagi boleh ditipu, ditipunya la pada yang nak percaya. Dah mati langkah, ayat yang selalu diulang-ulang, ADA MASUK RUMAH. Dalam erti kata lain, masuk rumah maknanya CABUL, akai duk mana pun tak tau.

    Kepada anon November 22, 2010 2:32 PM (yang amat bacul), kau dok kata guru cabul tanpa kau sendiri dapat BUKTIKAN KEJADIAN TERSEBUT TELAH BERLAKU. Ingat sikit dosa pahala dan hari pembalasan. Sekurang-kurangnya puak perancang dapat harta dan tahta hasil rampasan di dunia ni (akhirat bagi depa lain cerita kot), yang ko jadi pak turut dapat apa?

    (Manusia yang ada akal dan masih waras takkan mencabul dengan pintu terbuka luas. Tak tau la kalau puak tu).

    Nor Effendy-KK

    ReplyDelete
  17. Berdasarkan pengalaman saya yang agak kerap bersembang dan berurusan tugas bersama anggota2 polis beruniform
    (anggota yg perlu untuk memakai uniform pada waktu tugasnya seperti bahagian Balai,Unit Kereta Peronda @ MPV,Hal Ehwal Awam,dan lain2),

    mereka sering menghadapi atau menyaksikan sendiri di mana mangsa rogol,cabul kehormatan,ragut..
    terutamanya bahagian Balai..

    menurut apa yg dikongsi oleh mereka,jika ada orang awam datang untuk mengadu akan kes rogol atau cabul,mereka akan datang secepat yang boleh untuk membuat laporan..
    kerana pada waktu itu ingatan mereka terhadap setiap saat peristiwa hitam masih segar diingatan mereka..
    maka mudahlah untuk Pegawai Penyiasat(Investigation Officer@ I.O)mengambil keterangan..
    berserta bukti2 yang masih ada pada tubuh,pakaian mangsa(jika masih ada)...

    tetapi andaikata laporan polis dibuat hanya setelah ENAM BULAN(SETENGAH TAHUN),ianya amatlah membimbangkan Pihak Polis..
    kerana belum pasti mangsa mengingati setiap saat kejadian tersebut,dan tidak disokong dengan bukti2 pada tubuh atau pakaian mangsa..

    apa kejadahnyaaa 6 bulan baru nak laporkan pada pihak polis??
    mereka ni serius atau main2 akan kes cabul kehormatan ni??
    Dari pengamatan dan cakap2 balakang tabir anggota polis(perbincangan ataupun sohseh2 tidak dinyatakan secara rasmi),andai terdapat tindakan yang sama seperti shima dan keluarganya,ianya jelas menampakkan mangsa serta keluarga tidak serius untuk mendakwa OKT di dalam kes ini...

    kerana 6 bulan adalah suatu masa yang sangat lamaa....
    anggota polis mengganggap ianya adalah suatu tempoh yang sangat3 lamaaa...

    sedangkan hanya lebih daripada 3 hari daripada kejadian tidak membuat laporan pun,pihak PDRM sudah menganngap ianya sudah agak lama..
    inikan pula 6 bulan..
    itulah perancangan kekeluargaan bahlul oleh seorang ayah bernama asnawi..
    kerna lebih takutkan isteri..

    inilah sikit sebanyak yg saya dapat kongsikan tentang kelonggaran pendakwaan terhadap YM Syeikh...

    walaupun skop tugas saya di dalam PDRM tidak melibatkan hal2 yang sebegini,tetapi saya sering mengambil tahu walaupun luar daripada skop..

    dan kepada pihak akademi,x perlu nak KENCING gua dalam bab2 ni....

    -Firdaus MRH-

    ReplyDelete
  18. Setuju dgn Nor Effendy,

    Kebodohan yg btingkat² dr puak akademi. Bila bukti dh x blh disangkal, mula lah nk ulang² point "ADA MASUK RUMAH". Pertuduhan yg KORANG buat adalah PENCABULAN, bukannya ADA MASUK RUMAH. Ape ke tongol bingai otak tu? Point ADA MASUK RUMAH ni dah lama dibincngkan. Sila rujuk rencana² sebelum.

    "...Tunjuk bukti la. Mana bukti bil telefon tu?..."

    1. Bawakkan dlu BUKTI BIL TELEFON CIK HASHIMAH pada nombor 03-42563509 yg menunjukkan received call dr YM Tn Syeikh SEBELUM 3.30pm 26 Nomvember 2006.

    2. Bawakkn dlu BUKTI BIL TELEFON PAK SUDIN yg menunjukkan PAK SUDIN yg call YM Tn Syeikh sekitar jam 3.30pm 26 November 2006. Pg mntak pak sudin la, klu berani.

    Selagi tu, x pyh lh nk menyalak² bukit disini. Penulisan Tn Amin kurang² ade jgk asas bukti, walaupn bahan bukti belum lg dipaparkn krn menunggu masa yg TEPAT & SESUAI. Korang yg bingai ni? Asas bukti nk menyangkal bukti Tn Amin pn xde, bahan bukti mmg lansung habuk pn xde. Nmpk sgt FITNAH & DOGENGAN yg direka-reka selepas 6 bulan. Bak kata Firdaus MRH

    ~apa kejadahnyaaa 6 bulan baru nak laporkan pada pihak polis??
    mereka ni serius atau main2 akan kes cabul kehormatan ni??~

    ReplyDelete
  19. Khas buat pn Anon yg menyalak.

    Anjing tetap Menyalak sapa saja yang di tak kenal.Kadang2 Posmen yg hari2 yg dia tengok pun dia salak juga. Yang dia tak menyalak tuan dia walaupun tuannya seorang perompak, pencuri.perampas,dll.

    Kalau nak ibaratkan Silat Cekak Hanafi sebuah rumah, puan anon boleh fikirkan sapa pencerobohnya. Sedangkan Tuan Rumah Silat Cekak Hanafi adalah Pewaris Hakikinya Md. Radzi b. Hj Hanafi.

    Wan
    Cicit Lebai Lah

    ReplyDelete
  20. amin,

    duit hutang fotoostat zaidi bile nk byr..??

    - hashim -

    ReplyDelete
  21. Anonymous,

    1) Susahnye...klu tak reti bahasa.
    cakap nak ada bukti..setakat cerita dikedai kopi.
    mahkamah tak terima...nape bohong lagi amin

    Jawaban : PUAN tak faham bahasa ke? Saya cakap BUKTI adakan didedahkan nanti. PUAN tuntut pada saya ye.

    2) ceroboh faham ke mana tu...tak kiralah alasan apa-apa..masuk tanpa kebenaran...susah sangat ke nak faham..GURU CABUL satu hal...bodoh2 tak sudah cakap pandai..

    Jawaban : YM Sheikh Radzi tidak pernah ceroboh. Beliau telah dijemput masuk oleh Cik Hashimah Bt Asnawi. Tunggu keterangan Cik Hashimah dan YM dalam rencana yang akan datang. Susah sangat ke nak faham?
    YM Sheikh Radzi tidak pernah mencabul. Bodoh2 tak sudah tulis pandai...

    3) nape masuk umah orang tanpa ada mak bapak..klu sebenar guru boleh fikir TUUU..

    Jawaban : YM Sheikh Radzi mengakui kesilapannya. Beliau telah memohon maaf kepada Encik Asnawi Bin Ahmad. Tunggu keterangan YM nanti dalam rencana seterusnya.

    4) tapi nak buat macam mana gebu punya pasal..dapatlah pegang TUUUUUU..GURU CABUL...

    Jawaban : Hashimah Bt Asnawi gebu?...hahahaha.. Nipis je PUAN. Kalau saya diberikan RM1,000,000 untuk raba Shima tu pun saya taknak sebab buat kotor tangan ku saje.

    5) ingat MATI hanya sekali aje..

    Jawaban : Tidak pernah saya mendengar orang MATI dua kali kecuali Usop Che Mat sebab dia pernah MATI dulu...MATI PUCUK...hahahaha...

    ReplyDelete
  22. Hashim,

    duit hutang fotoostat zaidi bile nk byr..??

    Jawaban : Zaidi mana? Saya tidak pernah berhutang duit fotostate dengan Zaidi.

    ReplyDelete
  23. Salam Abang Amin,

    Teruskan menulis Abang Amin..

    Alhamdulillah.. semakin jelas dan nampak apa yang berlaku..

    lebih mudah untuk kami yg ahli dibawah ini untuk mendapatkan cerita terus dari Abang Amin.. direct resource person.. :)

    dan saya kena mengakui.. ini kenyataan yang cukup cool dan merendah diri dari YM Abang Md..

    "Jawaban : YM Sheikh Radzi mengakui kesilapannya. Beliau telah memohon maaf kepada Encik Asnawi Bin Ahmad. Tunggu keterangan YM nanti dalam rencana seterusnya."

    Alhamdulillah..semakin teguh dan teguh dibawah YM Abang Md!

    -effuan-
    -penang-

    ReplyDelete
  24. fuh...sejuk hati masuk blog nih...
    klau tngk blog ni http://gugat-gugat.blogspot.com/

    bagaikan matahari dan planet pluto...jauh beza...

    blog ni nampak menegakkan kebenaran...saya nampak kesungguhan abg amin..tahniah abg amin

    abg amin..allah sentiasa berada di samping kita..teruskan perjuangan,..bukti dalam blog ni memang yakinkan saya 100%...

    LAWAN org yg memfitnah guru kita ni...lawan tetap lawan..

    ReplyDelete
  25. fuh...sejuk hati masuk blog nih...
    klau tngk blog ni http://gugat-gugat.blogspot.com/

    bagaikan matahari dan planet pluto...jauh beza...

    blog ni nampak menegakkan kebenaran...saya nampak kesungguhan abg amin..tahniah abg amin

    abg amin..allah sentiasa berada di samping kita..teruskan perjuangan,..bukti dalam blog ni memang yakinkan saya 100%...

    LAWAN org yg memfitnah guru kita ni...lawan tetap lawan..

    -MFH-

    ReplyDelete
  26. dalam menghadapi kemelut ini
    cadangan saya, kita pakat2
    1.buat kenduri doa selamat
    2.buat solat hajat
    3.doa tolak bala
    atau salah satu antara 3..
    bagaimana pandangan tuan2 sekalian???

    -marz

    ReplyDelete
  27. Marz,

    dalam menghadapi kemelut ini
    cadangan saya, kita pakat2
    1.buat kenduri doa selamat
    2.buat solat hajat
    3.doa tolak bala
    atau salah satu antara 3..
    bagaimana pandangan tuan2 sekalian???

    Jawaban : Solat Hajat kepada YM Sheikh Radzi ditelah dilaksanakan setiap hari KHAMIS malam jam 08.30, dirumah persatuan Taman Melawati Kuala Lumpur. Jika berkelapangan, silalah hadirkan diri ye.

    ReplyDelete
  28. amin sua haram..cakap mcm org beriman aje tapi maruah takde, token blue,penipu,hutang bile nak bayar.aku nak buat kenduri untuk GURU CABUL masuk ke dalam..KESIANNNNNNNNN.wat sendiri tanggung sendiri

    ReplyDelete
  29. Minta maaf aje....pasal masuk umah tuuu..abis tu pegang tetek 2 kali..apa citer.MCM tu tahap diri GURU CABUL tuuuuuu..nafsuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  30. Sabar Puan2, jika rasa hendak marah, pergi berwuduk dahulu, kemudian duduk elok2,

    nak marah lagi?? cuba berbaring...

    nak marah lagi?? berwuduk & istighfar banyak2.Insya Allah jiwa Puan2 akan tenang & tenteram...Jika betul caranya Insya Allah, menitis air mata Puan2 mengenangkan kesilapan yg dilakukan ketika marah tadi..

    ReplyDelete
  31. kak kamsiah @ kak kam

    apa kata kak kam cube berdamping dengan guru cabul..cube la skit offer guru cabul tu pegang2, raba2..mane tau dpt berkat..mungkin blh selamat.

    ReplyDelete
  32. Pn Anon,

    Pn Anon ni setan/ syaiton di rejam jenis type apa ek?? Type R ker TYpe Jgn Pandang Belkg Congkak?? Disuruh org baik seperti Pn Kam melakukan perkara2 ni. Kenapa tak sj Pn Anon yg pegi berdamping dgn GURU MARWI?? takut ker, sbb tau back ground die dulu kan??? ehehe

    ReplyDelete
  33. Mereka ingat dengan menulis serta menyerang saya dgn kata2 keji akan melunturkan semangat saya untuk menyokong YM GU & keluarga ?? Mereka silap !!!

    Insya Allah.. Dengan izin Allah..Yang baik2 untuk kita semua!!

    Allahu Akbar

    ReplyDelete
  34. ini dugaan buat Puan Kamsiah...
    tidak mengapa Puan..
    kerana saya tahu kekebalan tembok keyakinan Puan terhadap Guru..
    teruskan bersabar..
    dan biarkan mereka2 ini mengarut x tentu pasal..
    macam PEREMPUAN GILA ANAK SAUDAGAR PENIPU...

    -Firdaus MRH-

    ReplyDelete
  35. Insya Allah Tuan Firdaus.

    Doakan kami semua terus mempunyai keyakinan yg utuh supaya tiada ruang lagi utk Iblis membisikkan kata-kata was-was ke dlm hati-hati kami semua.

    ReplyDelete
  36. insyaAllah Puan..
    sesungguhnya hati yang HAAKUL YAKIN tidak sekali-kali angin bisikan iblis menembusi... :)

    -Firdaus MRH-

    ReplyDelete